Autor Wiadomość
Jawamania
PostWysłany: Nie 20:31, 04 Maj 2014   Temat postu:

Gmole są zajebiste jak będę miał przypływ wolnej gotówki z przyjemnością się do Ciebie uśmiechnę ale osłona chłodnicy już jest moim zdaniem odpustowa.Bez znaku i napisu suzuki było by fajne upiększenie motocykla, a tak to jak amerykańskie flagi orły itp.To tylko moje zdanie więc proszę się nie obrażać. Wink
judam
PostWysłany: Sob 9:32, 03 Maj 2014   Temat postu:

Jak by ktoś chciał to taką osłonę na chłodnicę mogę załatwić za 200 zł.

Gmole były zaprojektowane i zbudowane w taki sposób aby chronić nogi podczas położenia motocykla. Zawsze gdy moto się przewróci to pierwszą siłę przejmą gmole tworząc bezpieczną strefę dla nogi. Nawet podczas ślizgu będzie ona bezpieczna.
Na szczęście w nieszczęściu już się o tym przekonałem. Moja siostra robi prawko na A. Więc wszędzie gdzie może jeździ na razie moim. Pewnego dnia ruszała, za mało gazu i motocykl jej zgasł, zablokowało tylne koło i gleba. Było to na drodze z kamieni. Nic się jej nie stało bo całą siłę wzięły na siebie właśnie gmole. Sama bez problemu mogła wyjść z pod motocykla. Gmole sprawdziły się na 100%. W motocyklu tylko kilka śladów na gmolu od kamieni i tak nic więcej.
jac
PostWysłany: Pią 22:05, 02 Maj 2014   Temat postu:

mi też się podoba Wink nawet bardzo Wink

ale tak mi wpadło do głowy czy:
kształt tylnych gmoli jest bezpieczny dla pasażera,
motocykl porusza się do przodu w razie uderzenia w przeszkodę "boczną" przedni gmol spełni rolę zderzaka ale w przypadku "dostania się" przeszkody poza przedni gmol ( jazda podczas skrętu - próba wyminięcia) noga pasażera może zostać przygnieciona do tylnego gmola,

gdyby tylny gmol był o niższej wysokości może pasażer miałby szansę unieść nogę ponad gmoll

to takie moje przemyślenia bo tak jak napisał twórca ślicznych gmoli - bezpieczeństwo przede wszystkim
góri
PostWysłany: Pią 12:37, 02 Maj 2014   Temat postu:

Z gmolami komponuje się świetnie Wink "Shut up and take my money..." ile taka przyjemność?
judam
PostWysłany: Czw 20:48, 01 Maj 2014   Temat postu:

Nowa osłona chłodnicy:
https://www.dropbox.com/sc/7ukvc4ei0mwmowz/zwj6TTtOvi
Image
Image
Image
Image


Chrom najwyższej jakości. I jak wam się podoba ?
Zyjon
PostWysłany: Pon 20:38, 17 Lut 2014   Temat postu:

Jaki koszt takich gmoli. Sam mam zajefajne gmole, jednak myślę nad lekką dostawką, gdyż w razie upadku nie wiem, czy osłonią mi nogi.
judam
PostWysłany: Nie 19:35, 16 Lut 2014   Temat postu:

Gmole są tak zrobione aby moto nie wyglądał jak "eLka" a żeby chroniły w razie upadku. Cała noga jest bezpieczna zarówno kierowcy jak i pasażera. Mam nadzieję że nigdy nie będę musiał się tego przekonać. Tylne gmole są pochylone góra do tyłu tak aby ani stopa ani łydka nie zawadzała o nie. Robiliśmy kilka podejść do tego tematu więc jest sprawa dobrze przemyślana. Dzięki tylnym gmolom moto można bardzo łatwo stawiać na nóżki. Przedtem miałem mały problem z tym a teraz chwytam za gmola i bez problemu. Taka dodatkowa zaleta. Smile
dis
PostWysłany: Nie 19:19, 16 Lut 2014   Temat postu:

Gmole w sumie bardzo duże i na bank ochronią maszynę w razie co. Mam tylko pytanie czy pasażerowi będzie wygodnie trzymać nogi na podnóżkach, gdyż wydaje się ze zdjęć że tylne są niemalże przy samych podnóżkach i jest wrażenie, że pasażer może o nie haczyć.

Też bym chciał jakieś gmole mieć Smile Tylko w moim przypadku wolałbym takie, które nie rzucają się aż tak w oczy Very Happy
griba
PostWysłany: Nie 17:40, 16 Lut 2014   Temat postu: Giętarka

Jestem pod wrażeniem! Wygląda to super solidnie.

BTW - masz zapewne giętarkę? Jaką byś polecił do takich prac?
judam
PostWysłany: Nie 14:54, 16 Lut 2014   Temat postu:

Musiałem poprawić troszkę bezpieczeństwo i dlatego też zrobiłem sobie nowe gmole. Jak wam się podobają ?

https://www.dropbox.com/sc/f0ltx1mtu2dvnzi/KFORxo0AVQ
griba
PostWysłany: Nie 1:24, 29 Gru 2013   Temat postu: Info

O gmolach znajdziesz w dziale "Elementy nadwozia". Posty o tytule "gmole".

Wakuometry - polecam dział "Zrób to sam", post "Synchronizacja gaźników".

U-rurka - opis konstrukcji Stefana > www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-uklad-paliwowy,11/jak-powinny-otwierac-sie-przepustnice,1119.html.
dis
PostWysłany: Nie 1:10, 29 Gru 2013   Temat postu:

To zdjęcie płyty to akurat dół i tam mogą być same płyty najróżniej mocowane, chodzi bardziej o górę - jak jest mocowany kufer do płyty.
W tylnym filtrze kolanko wlotowe do filtra musi być tak ustawione, aby otworek w bocznej ściance był skierowany na dół (wlot powietrza jest wtedy ustawiony ku tyłowi lekko ku górze. Przez ten mały otworek spływa ewentualna woda. Gdyby jednak dostała się do airboxa na dole jest rurka na skropliny, gdzie może się też zebrać ewentualnie przepuszczona woda. Nie ma się więc czym martwić.
Gmole mają układ jak na tej stronie http://www.moto24.de/hepco-becker-motorschutzbuegel-suzuki-vx-800.html
judam
PostWysłany: Sob 22:35, 28 Gru 2013   Temat postu:

wakuometry bądź U-rurkę hm nie bardzo narazie wiem o co chodzi. Przerasta to moją wiedzę.

Z rozmowy z poprzednim właścicielem i z dokumentów wynika że właśnie w 2009 roku go kupił, od pierwszego właściciela. Mówił że był prawie nowy bardzo mało przejechane. No ale nie wiem czy to prawda. Gdyby tak to by się zgadzało. Motocykl niebył na sprzedaż ja go nie kupiłem lecz można powiedzieć że dostałem w zamian za jakąś tam przysługę. Długa i skomplikowana historia. W każdym bądź razie motocykl nie był na sprzedaż, także nie był szykowany itp.

Hepco-Becker daj proszę jakiś konkretny przykład bo nie bardzo wiem o co chodzi.
Gmole u nas w okolicy facet dorabia. Myślę że wkrótce się do niego przejadę aby mi zrobił. W tym przypadku dla mnie mniej liczy się wygląd czy estetyka ponieważ bezpieczeństwo jest najważniejsze.

Klamka sprzęgła wyprostowana, tzn bardziej bym powiedział że dopasowana do reki. Rzeczywiście moto był na boku ponieważ ma lekko przetarte tłumiki z prawej strony i ryse na gmolu. Jednakże wg mnie było to przy małej prędkości co wynika ze śladów. Moto zarówno przy prędkości 40 jak i 100 km/h przy puszczonej kierownicy leci prościutko bez żadnych drgań czy wężykowania.

Jeśli tak wyglądają filtry po 12.000 km to moje mają przejechane max 1.000 km. Były czyściutkie. Ale tak się zastanawiam czy do tylnego filtra nie leci woda ? Jest tak ustawiony że wg mnie powinna. Sad

Aku sprawdzony, płyn uzupełniony, zawieszenie dobrze ustawione. Co do świerszczy nie wiem nie mam porównania z innym VX.

Może ktoś mi podac link do allegro, z tą gumą do klamki sprzęgła. Zaraz kupię.

W nowym roku zaraz wymieniam oleje, i tylne klocki hamulcowe. Reszta ok.

Tak mam mocowany kufer
https://www.dropbox.com/s/diem2ob62aav9pn/2013-12-28%2017.32.50.jpg

A tak dzisiaj wyglądała nasza "stajnia"
Image
griba
PostWysłany: Sob 20:41, 28 Gru 2013   Temat postu: Filtry i inne

Ciągle coś mi jeszcze do głowy przychodzi... Exclamation

W sprawie filtrów - tu masz jak wyglądają filtry powietrza po około 12 kkm w porównaniu do nowych > https://picasaweb.google.com/duke666nukem/VXSkAdanieSilnika?authuser=0&authkey=Gv1sRgCNrnxJ7N0PSLwQE&feat=directlink#5742495168357912898.

Sprawdź jeszcze poziom elektrolitu w akumulatorze, ewentualnie uzupełnij wodą destylowaną.

Zweryfikuj też ustawienie tylnego zawieszenia, u mnie po zakupie były bzdury ponastawiane, różne nastawy na lewy i prawy amortyzator.
griba
PostWysłany: Sob 17:55, 28 Gru 2013   Temat postu: lol :-)

Ale ruch, zanim skończyłem pisać post sprawa kranika się wyjaśniła.

Dla mnie również kwestia drugiej zmiany opon jest dość naciągana. Smile

Tak czy siak na zdjęciach moto wygląda nieźle.

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group