Autor Wiadomość
jac
PostWysłany: Sob 0:04, 03 Maj 2014   Temat postu:

kupiłem używkę - sprzedający zapewnia, że grubość tarczy to 5 mm Wink
zobaczymy "co przyjdzie"

ps
podobno mogę odesłać tarczę jak mi się niespodoba Wink
jac
PostWysłany: Pon 20:53, 21 Kwi 2014   Temat postu:

parę dni minęło, a ja dalej szukam tarczy z nadzieją na sensowną używkę Wink
zauwazyłem pewną prawidłowość w ogłoszeniach ( przynajmniej tych dotyczących sprzedaży części VX 800) przody wymiatane są na pniu Wink
dis
PostWysłany: Wto 22:25, 08 Kwi 2014   Temat postu:

Według mnie tarcze były takie same w całości produkcji - u innych producentów znajdziesz te same tarcze też dla wcześniejszych roczników.
jac
PostWysłany: Wto 22:19, 08 Kwi 2014   Temat postu:

hmm ale rocznik 94-97 a mój jest 93

czyli jednak mam coś pokombinowane przynajmniej rocznikowo tak jak w tylnym zacisku Wink
dis
PostWysłany: Wto 22:10, 08 Kwi 2014   Temat postu:

To na 100% jest tarcza pływająca i ona na łączeniach ma coś zwanego nitami choć nie wyglądają jak typowe nity. Ich zadaniem jest niewielki ruch tarczy przy zastosowaniu stałego zacisku, natomiast nasza maszyna ma zacisk pływający i pływającej tarczy już nie potrzebuje. Grubość jest mniejsza od oryginału i zastanawia mnie tylko czy powierzchnia cierna po której pracuje klocek też nie jest mniejsza od oryginału.

Według internetu i oznaczenia producenta tarczy - ferodo jest to tarcza do niczego innego jak ... VX800 i tylko do tej maszyny !!!! poniższy link tłumaczy wszystko tylko trzeba przejżeć uważnie.
http://cdn-he.polo-motorrad.de/media/catalog/product/D/E/DE000235131.pdf
jac
PostWysłany: Wto 21:07, 08 Kwi 2014   Temat postu:

moja tarcza:

Image

Image

Image

Image
jac
PostWysłany: Wto 20:53, 08 Kwi 2014   Temat postu:

już odebrałem te klocki - dzisiaj kupiłem klej do mocowania śrub - może jutro podmienię klocuszki Wink
griba
PostWysłany: Wto 20:41, 08 Kwi 2014   Temat postu: Klocek

Tylny masz ok, tylko nowszy chyba - jest przecież na stronie Larssona. BTW - ten klocek potrzebujesz jeszcze?
jac
PostWysłany: Wto 20:36, 08 Kwi 2014   Temat postu:

tak mnie terazz tknęło - jak mam inną - to od czego ? - może tak jak i z zaciskiem tylnym mam coś pokombinowane z kołem przednim Wink .
Idę do garażu zobaczyć czy ma jakieś symbole Wink
jac
PostWysłany: Wto 20:33, 08 Kwi 2014   Temat postu:

z tego co mi podpowiedział wujek google to w tulejach łączących "wienic" z samą tarczą są jakieś sprężynki , które szlak trafia. Podobno można to wymienić ale tylko podobno, bo konkretnego zestawu naprawczego już nie znalazłem Wink.
griba
PostWysłany: Wto 20:27, 08 Kwi 2014   Temat postu: Tarcza pływająca

Ok, czaję o co chodzi - to pewnie coś w ten deseń.

Seryjna nie jest pływająca - przynajmniej nie w takim stopniu - to raczej zacisk się przesuwa na prowadnicach. A Ty masz inną. A nie da się tych mocować poprawić - to są jakieś łączenia? Zakuć może na nowo? Z drugiej strony to hamulce i takie kombinacje zwiększają ryzyko awarii i obniżają bezpieczeństwo...
jac
PostWysłany: Wto 20:21, 08 Kwi 2014   Temat postu:

nie nie - rodzaj tarczy podobno tak się nazywa - nie jest na sztywno złączona z "wieńcem" ( nie wiem czy prawidłowo nazywam część tarczy którą mocuje się do koła) mocowanie do koła jest sztywne ale już na łączeniu "wienic" /tarcza są duże luzy w każdym kierunku
griba
PostWysłany: Wto 20:02, 08 Kwi 2014   Temat postu: Toczenie jest czasami możliwe

Jest zwichrowana, czy o to chodzi?

Może - jak jest mięso na niej - dałoby radę dać do toczenia?
Musiałby to jaki spec obejrzeć i się wypowiedzieć czy byłoby to możliwe.
jac
PostWysłany: Wto 19:42, 08 Kwi 2014   Temat postu:

ja niestety mam jakąś "pływającą" tarczę i niechciałem się sugierować wielkościami na niej zapisanymi - problem w tym, że ta moja jest "gruba" ale "pływanie" zmieniło się w "latanie" tak więc musze ją wymienić Wink
griba
PostWysłany: Wto 19:25, 08 Kwi 2014   Temat postu: Minimum thickness

Ku potomności - wspomniany napis na tarczy wygląda sobie tak > MIN.TH. 5 mm (minimum thickness). Wink

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group