Autor Wiadomość
Ireneusz
PostWysłany: Pią 22:50, 30 Maj 2014   Temat postu:

Dariusz napisał:
dariusz napisał:
Irku-z tego co pamiętam to nie miałeś któregoś krućca(no tego fiutka co się zakłada wężyk),jak sobie z tym poradziłeś?

co do problemów z synchro ,to sprawdz szczelność rurek które zastosowałes w swojej konstrukcji.na łączeniach owych rurek moze byc zasysane dzikie powietrze i z tąd te problemy.w pierwszej kolejności sprawdż na gażniku który nie wysysa oleju z u-rurki.

jeśli zastosowałes wężyki igielitowe(takie przezroczyste) to mogą tracić szczelność w jak się nagrzeją od silnika,bo ja miałem taki problem.

pozdrawiam Smile

Zgadza się nie mam tego króćca. Na dole gażnika jest śruba na krzyzak tam się wkręca króciec taki jak przy pierwszym gazniku.Dorobiłem sobie taki króciec i jest ok.Synchronizację zrobiłem dopiero na wakuometrach które kupiłem.Nauka kosztuje,teraz wiem że po czyszczeniu gażników i reg. zaworów trzeba również ustawić skład mieszanki dla pewności wymieniłem świece teraz jest ok
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
dis
PostWysłany: Wto 0:54, 08 Kwi 2014   Temat postu:

Albo po prostu po czyszczeniu i całkowitym rozebraniu nie ma w ogóle synchronizacji żadnej i dlatego wpierdziela płyn. Mozna ustawić wpierw na oko mniej więcej oba gaźniki i wtedy też spróbować. Mi po czyszczeniu z ururki też zwykle chlało bene z olejem więc mniej więcej ustawiłem na zegarach a później regulacja ururką.
Irek jak co u mnie waku jest do użyczenia. Problem w tym, że po dłuższym niż przewidywałem wypadzie do Judama na czyszczenie i synchro już narzeka, żę cały dzień mnie wczoraj nie było i że nie mam już jeździć do kolegów bo cały dzień tam jestem Very Happy Tydzień więc muszę trochę przeboleć a później dalej w drogę Very Happy
griba
PostWysłany: Pon 22:44, 07 Kwi 2014   Temat postu: Synchro

Na ssaniu może próbujesz? Wtedy synchro nie ma i olej zassie.
Gość
PostWysłany: Pon 21:11, 07 Kwi 2014   Temat postu:

Irku-z tego co pamiętam to nie miałeś któregoś krućca(no tego fiutka co się zakłada wężyk),jak sobie z tym poradziłeś?

co do problemów z synchro ,to sprawdz szczelność rurek które zastosowałes w swojej konstrukcji.na łączeniach owych rurek moze byc zasysane dzikie powietrze i z tąd te problemy.w pierwszej kolejności sprawdż na gażniku który nie wysysa oleju z u-rurki.

jeśli zastosowałes wężyki igielitowe(takie przezroczyste) to mogą tracić szczelność w jak się nagrzeją od silnika,bo ja miałem taki problem.

pozdrawiam Smile
Ireneusz
PostWysłany: Pon 20:17, 07 Kwi 2014   Temat postu:

Niestety poległem przy u-rurce.Zrobiłem coś takiego jak na zdjęciu które wsawił Griba i d.pa.Wysokość deski około 2,30m,włączam moto, a tu olej z ururki pierwszego cylidra pieni się i zapierdziela do góry .Jakakolwiek póba regulacji śrubą synchro nic nie daje.Zrobiłem dławienie igłami i to samo.Tym oto sposobem nadal nie mam zrobionego synchro.Gdzie mogłem popelnic błąd proszę o sugestie.
Pozdrawiam.
Ireneusz
PostWysłany: Czw 8:16, 03 Kwi 2014   Temat postu:

Panowie serdeczne podziękowania juz wiem o co w tym wszyskim chodzi.

Pozdrawiam i do miłego. Laughing
STEFAN
PostWysłany: Śro 15:33, 02 Kwi 2014   Temat postu: Re: Prośba o u-rurkę.

Ireneusz napisał:
Proszę o wsawienie szkicu lub fotek jak zrobić u-rurke i jak ją podłączyć,tu uśmiech w kierunku Stefana każda pomoc mile widziana. Laughing



Przepraszam , że tak późno się odzywam .

Moja pierwsza U - rurka wyglądała bardzo podobnie do tej co zapodał "Griba".

Szybko doszedłem do wniosku , że trzeba zbudować coś innego.

Dla czego ?

Ja nie stosuję żadnych dławików, słoików przelewowych , i.t.p ulepszeń.

Problem polega na tym aby zwiększyć podciśnienie w u-rurce ( żeby nie dochodziło do przelewu czy jak kto woli do zassania płynu z u-rurki do cylindra ) .

Więc trzeba było zwiększyć nie co wysokość u-rurki a co za tym idzie wzrosło również podciśnienie .

Obecnie moja u-rurka jest zamocowana na desce o wysokości około 2.5 m
i jest dostosowana do silnika czterocylindrowego.

Wygląda bardzo podobnie do tej prezentowanej na filmiku ( również ze zbiorniczkiem na dole z czterema króćcami ).

https://www.youtube.com/watch?v=PWp5dQo0rQY


Pozdrawiam Stefan
griba
PostWysłany: Śro 13:25, 02 Kwi 2014   Temat postu: U-rurka

Hej, Irek!

To może być coś takiego - przykładowa konstrukcja U-rurki (źródło: Adam P, http://www.crusaderrider.pl).
dis
PostWysłany: Pią 21:19, 28 Mar 2014   Temat postu:

Irek jak potrzebujesz wakuometr to podrzucę mój lecz dopiero w przyszły weekend bo w ten będę siedział i pisał pracę na konferencję - termin do poniedziałku.
Ireneusz
PostWysłany: Pią 21:13, 28 Mar 2014   Temat postu: Prośba o u-rurkę.

Proszę o wsawienie szkicu lub fotek jak zrobić u-rurke i jak ją podłączyć,tu uśmiech w kierunku Stefana każda pomoc mile widziana. Laughing

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group