Autor |
Wiadomość |
griba
|
Wysłany:
Pią 13:36, 30 Maj 2014 Temat postu: Jak to zrobić |
|
Najlepiej w takiej sytuacji byłoby to rozmontować i udać się z uszczelniaczem i oringami do sklepu, gdzie dobiorą Ci te części na miejscu na wzór.
Z tego co pamiętam, samą przekładnie kardana da się zdjąć z korpusu silnika.
Odkręcasz imbusy od strony wałka i sześć (chyba) śrub na korpusie.
kardan - widok
Tu widać, że da się go wtedy wyjąć (akurat nie potrzebnie zdjąłem, ale teraz zdjęcia się przydały) - kardan zdjęty.
Potem składa się to na silikon z tego co pamiętam. Ale jest też oring na około całej przekładni. Więc może sprawdź, czy ten wyciek masz na pewno na wałku, czy od strony wałka ale z okolic obudowy. |
|
|
dis
|
Wysłany:
Pią 9:44, 30 Maj 2014 Temat postu: |
|
Tam są chyba tylko dwa oringi a do tego chyba jakiś simmering. Wszystko powinieneś znaleźć w sklepie z uszczelnieniami bez większego problemu. |
|
|
bondzo
|
Wysłany:
Pią 8:26, 30 Maj 2014 Temat postu: |
|
A jakoś dokładniej jest dostępna ta uszczelka bo na allegro nic nie znalazłem |
|
|
griba
|
Wysłany:
Pią 0:58, 30 Maj 2014 Temat postu: Być może to to |
|
Guma zewnętrzna to tylko osłona kardana.
Od strony silnika - przy wyjściu wałka - jest uszczelniacz, być może trzeba go wymienić.
Tu znajdziesz wszystko na ten temat - rozdział 4 - SHAFT DRIVE.
BTW - uzupełnij proszę profil i odwiedź dział "Powitalnia". |
|
|
bondzo
|
Wysłany:
Czw 22:42, 29 Maj 2014 Temat postu: Wał przy silniku się pociWitam |
|
Witam
Problem polega na tym ze poci mi się wał przy łączeniu z silnikiem tam jest taka guma co to może być? |
|
|