Autor Wiadomość
griba
PostWysłany: Pią 13:36, 30 Maj 2014   Temat postu: Jak to zrobić

Najlepiej w takiej sytuacji byłoby to rozmontować i udać się z uszczelniaczem i oringami do sklepu, gdzie dobiorą Ci te części na miejscu na wzór.

Z tego co pamiętam, samą przekładnie kardana da się zdjąć z korpusu silnika.

Odkręcasz imbusy od strony wałka i sześć (chyba) śrub na korpusie.

kardan - widok

Tu widać, że da się go wtedy wyjąć (akurat nie potrzebnie zdjąłem, ale teraz zdjęcia się przydały) - kardan zdjęty.

Potem składa się to na silikon z tego co pamiętam. Ale jest też oring na około całej przekładni. Więc może sprawdź, czy ten wyciek masz na pewno na wałku, czy od strony wałka ale z okolic obudowy.
dis
PostWysłany: Pią 9:44, 30 Maj 2014   Temat postu:

Tam są chyba tylko dwa oringi a do tego chyba jakiś simmering. Wszystko powinieneś znaleźć w sklepie z uszczelnieniami bez większego problemu.
bondzo
PostWysłany: Pią 8:26, 30 Maj 2014   Temat postu:

A jakoś dokładniej jest dostępna ta uszczelka bo na allegro nic nie znalazłem
griba
PostWysłany: Pią 0:58, 30 Maj 2014   Temat postu: Być może to to

Guma zewnętrzna to tylko osłona kardana.

Od strony silnika - przy wyjściu wałka - jest uszczelniacz, być może trzeba go wymienić.

Tu znajdziesz wszystko na ten temat - rozdział 4 - SHAFT DRIVE.

BTW - uzupełnij proszę profil i odwiedź dział "Powitalnia".
bondzo
PostWysłany: Czw 22:42, 29 Maj 2014   Temat postu: Wał przy silniku się pociWitam

Witam
Problem polega na tym ze poci mi się wał przy łączeniu z silnikiem tam jest taka guma co to może być?

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group