Autor Wiadomość
griba
PostWysłany: Czw 13:22, 25 Wrz 2014   Temat postu: Plaga cd.

tomek_olsztyn napisał:
To widzę nie jestem jedyny. Parę dni temu mi też wybiło dziurę. Zobacz na zdjęcie czy u Ciebie podobnie to wyglądało
http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-przeniesienie-napedu,16/cos-zazgrzytalo-i-wyciekl-olej-sprzeglo-czy-skrzynia,2639.html


Niestety masz rację. To jakaś plaga. Sad

Ze względu na prawdopodobnie podobną przyczynę awarii przenoszę temat do działu "Silnik".
tomek_olsztyn
PostWysłany: Śro 14:49, 24 Wrz 2014   Temat postu:

To widzę nie jestem jedyny. Parę dni temu mi też wybiło dziurę. Zobacz na zdjęcie czy u Ciebie podobnie to wyglądało
http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-przeniesienie-napedu,16/cos-zazgrzytalo-i-wyciekl-olej-sprzeglo-czy-skrzynia,2639.html
griba
PostWysłany: Śro 22:50, 10 Wrz 2014   Temat postu: Inne tłoki i korby

O kutych nie słyszałem.

Można ponoć dobrać tłoki i korby od osobówki - jakiegoś BMW chyba.

Popytaj Robewy - on miał taki swap. Przy czym poważną wadą takiego rozwiązania jest to, że wyważenie bierze w łeb i silnik ma zajebiste drgania.
lukasz
PostWysłany: Śro 22:23, 10 Wrz 2014   Temat postu:

Zaprowadziłem motor do mechanika, Korbowody w tym silniku to jakaś porażka, są cieńsze niż w Simsonie. Po prostu tragedia. Silnika raczej nie opłaca się naprawiać. Może kupię inny ale szczerze to strach go odpalać na takich korbowodach. Orientujecie się czy można kupić kute korbowody do tego silnika??
szuwar
PostWysłany: Wto 11:19, 26 Sie 2014   Temat postu:

Jak rozbierzesz silnik i będziesz chciał go robić podeślij fotę szkód, ocenię czy będzie do pospawania. Oczywiście mówię o korpusie, jeśli nie uległ nadmiernym odkształceniom.
griba
PostWysłany: Nie 16:03, 17 Sie 2014   Temat postu: Wał lub korba

Niestety prawdopodobnie uszkodzony korbowód lub wał korbowy. :/
ruffboy
PostWysłany: Nie 13:40, 17 Sie 2014   Temat postu:

lukas może własnie te obroty 2000 po części są wina tego stanu (chociaż sam tak tez jeżdżę...)

Powodzenia
lukas
PostWysłany: Pią 23:41, 15 Sie 2014   Temat postu:

postaram sie jutro wrzucić jakąś fotke bo dzisiaj już nie mogę patrzeć na ten motocykl
lukas
PostWysłany: Pią 23:39, 15 Sie 2014   Temat postu:

no jestem w strasznym szoku, nigdy nie sądziłem że motocykl przy przebiegu 42tys i to z tak znakomitymi opiniami wokół, po pełnym serwisie przed sezonem potrafi narobić tyle bałaganu.
kilka lat temu jeżdziłem ZX6, która najczęściej poruszała się z obrotami 8tyś i było wszystko git, następnie przesiadłem się na intrudera , który był również bezproblemowym motocyklem a tutaj na VX bardzo spokojna jazda, i przy obrotach rzędu 2tys potężny huk, kupa dymu i dziura w silniku Sad
dis
PostWysłany: Pią 22:18, 15 Sie 2014   Temat postu:

Dziura z przodu i przez chłodnicę to mi pachnie korbowodem pękniętym ale może dziurka jest niewielka to i może coś innego poszło. Pokaż zdjęcie jak to wygląda łatwiej będzie ocenić
BOhu
PostWysłany: Pią 22:13, 15 Sie 2014   Temat postu:

..hm, sounds pretty badly.....
ostatni raz widziałem coś takiego, jak gość zapałował na śmierć GSX-Ra600 K5, wywaliło mu przodem bloku korbowód i jak na lawecie przywiózł do serwisu, to zażarcie się bronił, że on przecież zwyczajnie jechał sobie, a pod zadupkiem strupów spalonej gumy było na centymetr Smile
A co do twojego, to pękło mocno? Jakieś foto?
pzdr
BOhu
lukas
PostWysłany: Pią 12:54, 15 Sie 2014   Temat postu: pękła obudowa silnika vx800

witam, co może byc powodem pęknięcia przedniej obudowy silnika w vx800?? ujechalem 2 km naglę duży huk, przednia obudowa silnika pękła uszkadzając przy okazji chłodnice:( Szukać nowego silnika czy można to jakoś naprawiać?

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group