Autor Wiadomość
tyger
PostWysłany: Czw 16:44, 04 Cze 2015   Temat postu:

Ja ostatnio miałem przygnieciony wężyk paliwowy pod bakiem i też nie chciał jechać
griba
PostWysłany: Wto 9:46, 02 Cze 2015   Temat postu: Eh...

http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-zrob-to-sam,9/regulacja-skladu-mieszanki-by-griba,1803.html
Gość
PostWysłany: Pon 21:52, 01 Cze 2015   Temat postu:

daj link do tej regulacji bo nie wiem czy chodzi Ci o skład mieszanki czy o co innego
griba
PostWysłany: Pon 20:45, 01 Cze 2015   Temat postu: Do sprawdzenia

Hm, za mało paliwa? Może dysze "biegu jałowego" za bardzo wkręcone? Idea One podają również paliwo przy niskich i średnich obrotach (zanim iglice odsłonią dysze główne). BTW - regulacja opisana w "Zrób to sam".

Inny pomysł - fałszywe powietrze. Idea Sprawdź połączenia airboxów z gaźnikami, gaźników z silnikiem i wszelkie wężyki podciśnienia.

Do przemyślenia i sprawdzenia. Nic więcej mi w tej chwili nie przychodzi do głowy. Question
Gość
PostWysłany: Pon 20:35, 01 Cze 2015   Temat postu:

no i moto po remoncie teraz pojawił sie taki problem jade sobie 1-2-3 normalnie. na czwórce i piątce przy obrotach 0k5000 zaczyna lekko przerywać czuć lekkie szarpanie, problem znika po dodaniu gazu do oporu
griba
PostWysłany: Wto 19:16, 28 Kwi 2015   Temat postu: Ano tak

Niestety, żeby zdjąć głowice, trzeba silnik wyjąć z ramy.
zur123
PostWysłany: Wto 12:43, 28 Kwi 2015   Temat postu:

no i zawiozłem do mechanika vx to prawda jest żeby sciągnąć głowice z przedniego cylindra to trzeba silnik demontowac? z tego co mówi mechanik to w 1000 zł sie nie zamknie : wymiana opony z tyłu, łożyska na wachaczu, łożyska w kole z tyłu, wyjecie silnika i ewentualna naprawa zaworów czy też wymiana pierscieni
griba
PostWysłany: Wto 23:07, 21 Kwi 2015   Temat postu: A może inny test

Manetka powinna być otwarta na maksa przy pomiarze kompresji.

Zrób inny test. Idea Odpal silnik i rozgrzej go nieco. Zdejmuj pojedynczo fajki ze świec poszczególnych cylindrów. Zobaczysz czy jest różnica jak chodzi tylko na przednim lub tylko na tylnym cylindrze.

Co do mechaników to różnie bywa - na zlocie mazurskim wyszło jak niektórzy z nich podchodzą do sprawy. Rolling Eyes
zur123
PostWysłany: Wto 22:55, 21 Kwi 2015   Temat postu:

manetka nie ruszana... luzy zaworowe były robione w tamtym sezonie (bynajmniej zapłaciłem za takową robote mechanikowi ...
griba
PostWysłany: Wto 22:48, 21 Kwi 2015   Temat postu: Najlepiej zacząć od początku

zur123 napisał:
jak zabrać sie do tej naprawy może mi ktoś udzielić rady krok po kroku ? jakie będą koszta tego przedsięwzięcia, bo mnie żona z domu wygoni hehe


Zacząłbym od lektury książki serwisowej, następnie w Zrób to sam zajrzałbym do tematów Flinstera i mojego o wymianie panewek. Masz tam sporo zdjęć z rozbiórki i składania silnika z komentarzami.
griba
PostWysłany: Wto 22:43, 21 Kwi 2015   Temat postu: Zawory?

zur123 napisał:
ale odgłosu powietrza nie słychać ....zakręcam ją z powrotem, odkręcam drugą i robię tak samo i słychać głośny świst powietrza i czuć wiatr pod łapą ...


Hm, takie sprawdzanie to nie pomiar. Trzeba użyć odpowiedniego manometru i mając odczyty można coś powiedzieć o kondycji silnika. BTW - ciekawe czy miałeś odkręconą manetkę do końca? Przepustnice dławią dopływ powietrza.

BTW - kiedy ostatnio regulowałeś luzy zaworowe? Być może któryś zawór jest cały czas otwarty, bo jego luz jest zbyt mały.
zur123
PostWysłany: Wto 22:35, 21 Kwi 2015   Temat postu:

jak zabrać sie do tej naprawy może mi ktoś udzielić rady krok po kroku ? jakie będą koszta tego przedsięwzięcia, bo mnie żona z domu wygoni hehe
zur123
PostWysłany: Wto 22:33, 21 Kwi 2015   Temat postu:

nie mierzyłem tego żadnym przyżądem poprostu chciałem sprawdzić swiece kolejny raz i zaczynam od przodu, wyjmuje świece, przykładam do cylindra i badam iskre, iskra jest ale odgłosu powietrza nie słychać ....zakręcam ją z powrotem, odkręcam drugą i robię tak samo i słychać głośny świst powietrza i czuć wiatr pod łapą ...
griba
PostWysłany: Wto 22:25, 21 Kwi 2015   Temat postu: Sprężanie

A sprężanie masz zerowe czy jakieś jest?

Zwykle nalewa się trochę oleju do cylindra, który nie trzyma ciśnienia i powtórz próbę. Jak ciśnienie wzrośnie, to pierścienie.

Tak czy inaczej do remontu będziesz musiał zdjąć głowicę. Wtedy zawory będzie można sprawdzić.
zur123
PostWysłany: Wto 22:06, 21 Kwi 2015   Temat postu:

znalazłem co go boli sory że tak długo.. nie ma sprężania w przednim cylindrze, to tez tłumaczy znikanie oleju... teraz pozostaje pytanie czy zawory czy pierscienie... ktoś ma pomysł jak to sprawdzić >??

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group