Autor Wiadomość
szparag86
PostWysłany: Pią 14:40, 05 Sie 2016   Temat postu:

Dziękuję, zastanawiam się nad tym, że dopiero po dmuchnięciu w jakiś wężyk zaczyna pracować na 2 cylindry.

A co powiecie o trwałości głowic. Słyszałem o problemach z wałkami i panewkami.
góri
PostWysłany: Pią 13:49, 05 Sie 2016   Temat postu:

Cena na prawdę nie duża, szczególnie, że te motocykle np. w Niemczech w dobrym stanie kosztują po 4-6 tysięcy euro. Zawsze zastanawiało mnie jaki szrot muszą ściągać z zagranicy handlarze skoro po zaniżonych cenach u nas są w stanie na tym zarobić. Jesli chodzi o stronę techniczną to przy naszym moto kilka wężyków wisi luzem i są to różnego rodzaju odpowietrzenia. Jeśli pracuje nie równo, ma czkawkę może okazać się, że wystarczy przeczyścić gaźniki i zrobić synchro
szparag86
PostWysłany: Pią 7:15, 05 Sie 2016   Temat postu: Rozwianie wątpliwości przed zakupowych.

Witajcie, nie miałem styczności z vx i nie znam dobrze jego bolączek i charakterystyki. Szukam dawny na bobbera:)
Mam do kupienia vx z 97 roku. Sprowadzony z belgii, za 2300 do oddania.
Moto łądnie wygląda jeśli chodzi o stronę wizualną, ale...
Zapala na strzał, ale pracuje tylko na jeden cylinder. Gdzieś przy silniku wystaje jakiś niepodpięty wężyk, w który wystarczy dmuchnąć i zaczyna od razu pracować na dwa cylindry. NA obroty wchodzi z lekką czkawką.
Motocykla jeszcze na żywo nie widziałem, planuję wybrać się tam w weekend ( mam 170km do kolesia już kiedyś kupiłęm od niego motocykl do podpicowania i nie narzekałem, facet mieszka w Belgii i od czasu do czasu jakieś moto przywozi do Polski na handel).
Czy powyższy opis coś wam mówi? Warto się zainteresować, czy wróży do spore kłopoty?

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group