Autor Wiadomość
griba
PostWysłany: Pon 19:22, 18 Gru 2017   Temat postu: Ok!

Jarek napisał:
jak tylko znajdę trochę czasu to przetestuje

Ok, daj znać!

Jarek napisał:
pozdrowienia dla wszystkich forumowiczów i pogodnych świąt z bogatym gwiazdorem.

Dzięki, dzięki i wzajemnie - wszystkiego najlepszego! Xmas
Jarek
PostWysłany: Sob 21:50, 16 Gru 2017   Temat postu:

Witam,
pompa rozebrana, membrana cała wszystko wygląda ok. Dzięki za sugestie, jak tylko znajdę trochę czasu to przetestuje, ale chyba po świętach bo teraz to z domu nie chcą wypuścić do garażu. ciężko tylko z testowaniem na drodze bo pogoda nie sprzyja. Jak tylko coś ustalę to znowu się odezwę. pozdrowienia dla wszystkich forumowiczów i pogodnych świąt z bogatym gwiazdorem.
griba
PostWysłany: Sob 11:48, 16 Gru 2017   Temat postu: Sugestie

Jarek napisał:
Proszę o jakieś sugestie

Hej!

Króciec w zbiorniku VX'a to odpowietrzenie. W Intruderze może odpowietrzenie jest wyprowadzone pod korkiem? Spróbuj na wszelki wypadek jak chodzi silnik bez korka w baku, bo gdyby coś jednak było nie tak z tym odpowietrzeniem (zaślepione) to bak mógłby się zapowietrzać i nie dawać paliwa do gaźników.

Odma może być nie podłączona, ale otwór w airbox musi być zaślepiony, bo inaczej gaźnik będzie dostawał lewe powietrze.

Co do kompensacji między gaźnikami to trudno powiedzieć jak bez niego będą się zachowywać gaźniki. Połączenie może jednak być potrzebne. Dzięki niemu (tak mi się wydaje) gaźniki są podłączone tak jakby do większego airbox'u.

A pompa na pewno sprawna?
Jarek
PostWysłany: Czw 22:28, 14 Gru 2017   Temat postu:

Dzięki griba za pomoc. U mnie problem polega głównie na tym że moto to mix. Silnik jak już pisałem to vx jak i cała elektryka, pompa paliwa i gaźniki. Pozostałe układy to VS800, VS1400 i LS650 + trochę własnej inwencji. Problem jest w tym że air boxy pochodzą z Intrudera i nie posiadają wyjść żeby połączyć przód z tyłem (ale to można dorobić) tylko nie wiem czy to jest konieczne. Co do zbiornika też jest z intrudera i ma zwykły kranik (nie podciśnieniowy). Widziałem że zbiornik vx ma taki mały króciec z wężykiem (nie wiem do czego, czyżby odpowietrzenie), mój tego nie ma - kranik i koniec. Teraz objawy - motor pali na dotyk tylko na wysokich obrotach (nie wiem jakich bo nie mam obrotościomierza) dochodzi do pewnego momentu i dalej ani rusz. Podczas jazdy podobnie, jak delikatnie dodaje gazu to idzie ale na 5 biegu 90 km/h i stop, dusi się. Jak otworzę przepustnice do oporu i tak trzymam to motor kilka razy szarpnie przydusi się i wyrywa do przodu. Nie wiem czy to przez ten nie podłączony wężyk odmy, czy przez brak połączenia między air boxami. Dodam że pompa sprawna, gaźniki wyczyszczone, zaworki wymienione, po synchronizacji. Świece i przewody nowe, wszystkie sugestie z forum przetestowane. kończy mi się wiedza. Proszę o jakieś sugestie
griba
PostWysłany: Czw 19:08, 14 Gru 2017   Temat postu: Odma

To jest króciec do podłączenia odmy. W VX odma idzie właśnie w to miejsce do tylnego airbox'a. Smile

Jak odmę masz już gdzieś podłączoną to możesz zaślepić ten wlot.
Jarek
PostWysłany: Czw 15:44, 14 Gru 2017   Temat postu:

Witam,
Dopiszę jeszcze że nie chodzi o króciec do połączenia z przednim air boxem
Jarek
PostWysłany: Czw 15:27, 14 Gru 2017   Temat postu: Air box - gdzie podłączyć węże

Witam,

przeglądałem forum, nigdzie nie było o tym. Aktualnie składam motocykl na który składają się części z różnych maszyn. najważniejsza część czyli silnik pochodzi z VX800. Mam pytanie o tylny air box. Posiada on wlot powietrza, wejście do podłączenia gaźnika, tzw. skraplacz i jeden króciec z wężykiem, którego nie ma w przednim air boxie, gdzie należy go podłączyć.

Z góry dziękuję za pomoc

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group