Autor Wiadomość
Maniek
PostWysłany: Nie 10:32, 22 Kwi 2018   Temat postu:

Witam z lubuskiego.
LwG
griba
PostWysłany: Śro 23:12, 18 Kwi 2018   Temat postu: Relacja

Cytat:
Co do podróży to dużo napisać nie mogę, bo dość dużo pisania, z tego co tylko kiedyś się rozpisałem to wrzucili to gdzieś tam, nie wiem czy jest sens to zamieszczać bo wykazałem się nadprzeciętną niewiedzą, ale co tam Razz

Nie bądź taki skromny. Smile

Fajna wyprawa (choć jak dla mnie ZDECYDOWANIE za DUŻO zwiedzania ale o gustach się nie dyskutuje Smile), spoko relacja. Ok!

Wklejam link w odpowiednie dla niego miejsce tj. Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży Arrow Ciekawe relacje z wypraw motocyklowych.

Jak masz coś jeszcze to wrzuć do działu Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży lub podlinkuj w Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży Arrow Ciekawe relacje z wypraw motocyklowych. Wink
MotoGdynia
PostWysłany: Śro 19:21, 18 Kwi 2018   Temat postu: Re: Dobre podejście do sprawy!

griba napisał:
MotoGdynia napisał:
W zmianie co odczuwam to lekkie szarpanie, nie wiem czy to normalne bo pierwszy raz latam na wale.

Wał nic do tego nie ma. To może być wina gaźników. Sprawdź ustawienie mieszanki biegu jałowego (wpływa ono na pracę silnika nie tylko na biegu jałowym, ale również przy małym i średnim otwarciu przepustnic) oraz skontroluj synchronizację przepustnic gaźników.

MotoGdynia napisał:

bo w podróży zawsze coś spadnie, przechyli się, oprze, porysuję, wiec już dawno przestałem zwracać uwagę na wygląd, to ma jeździć!

Podoba mi się Twoje podejście do tematu! Ok!

Napisz coś więcej o swoich wojażach.


Możliwe, ze jest tak jak piszesz, przy odpuszczaniu gazu czuje lekkie szarpnięcie, wrażenie jakbym miał luźny łańcuch, przy dodaniu gazu to samo, zwłaszcza przy 5k+ obrotów, oczywiście skoro płyn miał 3+lat to regulacje pewnie niebyły robione od jeszcze dawien dawna Smile

Co do podróży to dużo napisać nie mogę, bo dość dużo pisania, z tego co tylko kiedyś się rozpisałem to wrzucili to gdzieś tam, nie wiem czy jest sens to zamieszczać bo wykazałem się nadprzeciętną niewiedzą, ale co tam Razz
XJR miałem wtedy chyba pierwszy rok, jeszcze nie rozbierana w garażu.


https://motovoyager.net/podroze/wyprawy/zgubiony-towarzysz-i-popsute-sprzeglo-balkanskie-atrakcje-z-yamaha-xjr1300-wyprawa/
griba
PostWysłany: Wto 21:24, 17 Kwi 2018   Temat postu: Dobre podejście do sprawy!

MotoGdynia napisał:
W zmianie co odczuwam to lekkie szarpanie, nie wiem czy to normalne bo pierwszy raz latam na wale.

Wał nic do tego nie ma. To może być wina gaźników. Sprawdź ustawienie mieszanki biegu jałowego (wpływa ono na pracę silnika nie tylko na biegu jałowym, ale również przy małym i średnim otwarciu przepustnic) oraz skontroluj synchronizację przepustnic gaźników.

MotoGdynia napisał:

bo w podróży zawsze coś spadnie, przechyli się, oprze, porysuję, wiec już dawno przestałem zwracać uwagę na wygląd, to ma jeździć!

Podoba mi się Twoje podejście do tematu! Ok!

Napisz coś więcej o swoich wojażach.
MotoGdynia
PostWysłany: Wto 17:17, 17 Kwi 2018   Temat postu:

Image
MotoGdynia
PostWysłany: Wto 17:13, 17 Kwi 2018   Temat postu:

Karol Moryc napisał:
Powitania!
Jednak co wyregulować 2 gaźniki to nie to co 4ry:p
Chociaż ciekawe jak odczuwasz zmianę momentu obrotowego, Vtwin daje radę?
Pozdrawialski!



W ogólnej jeździe nie widzę różnicy przy pracy silnika, przejechałem już 50km Very Happy
Ale różnica w mocy jest 2.9s/100 robiło wrażenie, teraz nie wiem, ale nie oszukujmy się, nie kupiłem tego żeby się ścigać


W zmianie co odczuwam to lekkie szarpanie, nie wiem czy to normalne bo pierwszy raz latam na wale.

Oczywiście przed porządną oceną muszę wymienić oleje. Hamulców to nie ma, zapewne płyn stary (właściciel nie zmieniał, a miał go 3 lata), albo uszczelnienie w pompie, sie rozbierze to sie zobaczy Smile
Opony 17 letnie mówią same za siebie, no i łożysko główki ramy, może ujdzie wyregulować Rolling Eyes ogólnie to wizualnie trzeba popracować, mi to nigdy nie przeszkadzało bo w podróży zawsze coś spadnie, przechyli się, oprze, porysuję, wiec już dawno przestałem zwracać uwagę na wygląd, to ma jeździć!
Zyjon
PostWysłany: Wto 8:31, 17 Kwi 2018   Temat postu:

Cześć. Trójmiasto rośnie w siłę na naszym forum.
Karol Moryc
PostWysłany: Pon 20:27, 16 Kwi 2018   Temat postu:

Powitania!
Jednak co wyregulować 2 gaźniki to nie to co 4ry:p
Chociaż ciekawe jak odczuwasz zmianę momentu obrotowego, Vtwin daje radę?
Pozdrawialski!
MotoGdynia
PostWysłany: Pon 16:55, 16 Kwi 2018   Temat postu:

góri napisał:
Coś takiego Very Happy z XJR 1300 ja to bym chętnie przytulił taką Very Happy Oby nie było... zamienił stryjek siekierkę na kijek Very Happy Wszystkiego dobrego!



XJR1300 na gaźnikach polecam z całego serca, kochany i cudowny motocykl, wdzięczny i nie do zajechania, mówią, ze na trasy bardzo słaby, ale obalam mit, ten motocykl nie radzi sobie tylko w terenie... i na Ukrainie Rolling Eyes


Cieszy mnie fakt, ze tyle osób z okolic, mam nadzieję, że wspólne jazdy są tutaj w modzie Cool
góri
PostWysłany: Pon 10:27, 16 Kwi 2018   Temat postu:

Coś takiego Very Happy z XJR 1300 ja to bym chętnie przytulił taką Very Happy Oby nie było... zamienił stryjek siekierkę na kijek Very Happy Wszystkiego dobrego!
skorat
PostWysłany: Pon 7:07, 16 Kwi 2018   Temat postu:

Cześć!
Marta
PostWysłany: Nie 21:10, 15 Kwi 2018   Temat postu:

Cześć! Very Happy
griba
PostWysłany: Nie 21:07, 15 Kwi 2018   Temat postu: Trójmiasto rośnie w siłę!

Cześć!

Gdynia - hm, to brzmi znajomo. Razz
dis
PostWysłany: Nie 17:02, 15 Kwi 2018   Temat postu:

Witamy na forum. Ciekawa zmiana maszyn. Oby jeździło się jak najlepiej.
mastersop
PostWysłany: Nie 14:12, 15 Kwi 2018   Temat postu:

Witam serdecznie również z Trójmiasta Smile

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group