Autor Wiadomość
dis
PostWysłany: Nie 19:41, 13 Paź 2019   Temat postu:

Rurki na kraniku u mnie też nie wyglądają rewelacyjnie ale działają. Jeśli martwisz się by paprochy nie poszły z paliwa dalej warto zamontować dodatkowy zewnętrzny filtr paliwa pomiędzy kranikiem i pompą. Koszt to kilka zeta za filtr i 5 min roboty. Na bieżąco można obserwować czy jakiś syf nie zbiera się w nim.
Co do hamulców na szybko zerknąłem do garażu u rodziców i przedni znalazłem choć i tylny chyba powinien gdzieś być. Zdjęcia mogę przesłać na pw jak chcesz
asma1313
PostWysłany: Pią 11:33, 11 Paź 2019   Temat postu:

Znalazłem zestawy naprawcze do hamulców na ebayu w anglii. - wszystkie gumki, tłoczki, sprężynki.. Niestety koszt trochę poraża, więc muszę zmienić plan. Gdyby ktoś posiadał działające hamulce czy to przedni czy tylni (w sensie zacisk+tłoczki) to chętnie odkupię.
Inna sprawa - W kraniku, od strony baku mamy dwa filtry siateczkowe - jeden od rezerwy drugi na rurce od zwykłego poziomu paliwa. Czy ktoś wie gdzie można dostać takie coś lub gdzie w ogóle tego szukać? moje się dosłownie rozsypały w rękach, a nie mogę znaleźć niczego podobnego.
dis
PostWysłany: Czw 23:49, 26 Wrz 2019   Temat postu:

asma1313 napisał:


Góra będzie biała z niebieskimi drobinkami, nadająca efekt perłowego lakieru.


Może być bardzo ciekawy efekt tym bardziej z czarnymi, niebieskimi i białymi elementami reszty moto

asma1313 napisał:
Zmieniłem też keirownicę na płaską, przez co mam parę probemów - musże dorobić dystanse do mocowanie, ponieważ przy pełnym skręcie kierownica zatrzymuje się 5mm od baku, i trą o niego przewody, a i same przewody również nie do końca chcą pasować linki zachodzą nad półkę. Muszę poszukać kogoś kto dorobi inne końcówki do oplotów o mniejszym promieniu zgięcia oraz skróci za długi pancerz od linki sprzęgła.


jak podniesiesz kierownicę - w mocowaniu do półek - to możliwe, że przewody nie będą wymagały przeróbek. Nie mniej jeśli potrzebujesz firmy zajmującej się modyfikacją linek to możesz skorzystać z firmy Linki Samochodowe - PIAST mieszczącej się przy ulicy Bosej 26A w Poznaniu. Przerabiają oraz dorabiają linki do wszystkich pojazdów według wytycznych i na wymiar i ja tam modyfikowałem linki gazu oraz sprzęgła stosowane u mnie (później linka sprzęgła w ogóle u mnie wyleciała z użytku bo mam hydraulikę).
Nie mniej przed modyfikacją linek sprawdź czy zmiana pozycji kierownicy nadal będzie wymuszała modyfikację linek

asma1313 napisał:

Elektryka już prawie skończona, choć zostały jeszcze zegary do wykończenia. dawno temu włożyłem tam paski ledowe zamiast standardowego podświetlenia, ale muszę zamontować też jakiś opornik bo jest stanowczo zbyt jasno.


Ściemnij sporo bo ledy potrafią mocno razić w nocy czy w deszczu - znane z autopsji lecz jeszcze nie poprawione Smile


asma1313 napisał:

W związku z piętrzącymi się problemami przy składaniu będę wdzięczny za informacje oraz zdjęcia przedstawiające poprowadzenie przewodów na odcinku między puszką filtra powietrza z przodu a wejściem do lampy - mam wrażenie że na wiązkę z kablami oraz wszystkie linki jest tam stanowczo zbyt ciasno, a nie zrobiłem zdjęcia przed demontażem akurat tej części. Dodatkowe punkty za zdjęcie podłączenia czujników i wentylatora przy chłodnicy do wiązki Smile


Całą elektryka przepuszczona jest przez oczko przy główce ramy więc nie ma tam zbyt dużej możliwości modyfikacji ułożenia przewodów. Jeśli chodzi o czujnik temperatury i wentylatora to sugeruj się kolorami przewodów by w kostki wchodziły te same i będzie ok. Ogólnie łączenie jest z wiązki do czujnika i dalej do wentylatora i spowrotem do wiązki

asma1313 napisał:

Innym tematem są hamulce - z zacisków musiałem wyrywać tłoczki młotkiem, więc podejrzewam że nie nadają się już do niczego. A że ciężko dorwać zestawy naprawcze do tego hamulca (stary typ, z dwoma tłoczkami o różnej średnicy) to kombinuje ze znalezieniem gotowca w stanie "do użycia" z jakiegoś VXa lub z innego modelu pasującego (z tego co wiem np. w gs500 lub którymś bandicie były te same) Gdyby ktoś miał tkie na zbyciu to bardzo BARDZO BARDZO proszę o info Smile



Z GS500 od starszych modeli podchodzą ale niestety przewidziane są bodajże na drugą stronę bo w GS mocowana jest tarcza z prawej a nie z lewej. Daj mi czas na zerknięcie u mnie bo z dawcy części chyba zacisk został

asma1313 napisał:

Wielkie podziękowania dla Disa, którego życie sukcesywnie zatruwam telefonami od pół roku, bez Ciebie pewnie podpaliłbym cały garaż już dawno temu Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Nikomu życia nie zatruwasz. Nie jesteś jedyną osobą która dzwoni z pytaniami ale w końcu kto pyta nie błądzi lub ma łatwiejsze zadanie Smile
griba
PostWysłany: Czw 13:12, 26 Wrz 2019   Temat postu: Good job!

Good job! Ok!

Powodzenia w dlaszych pracach! Smile
asma1313
PostWysłany: Czw 13:10, 26 Wrz 2019   Temat postu:

Dawno tu nie zaglądałem, ale to nei znaczy że prace utkneły w martwym punkcie:D
Ogólnie jest zrobione całkiem sporo - silnik został założony, koła z nowymi oponami też, elektryka zaczyna już przypominać to co powinno.
W międzyczasie przygotowałem przeróbkę tłumików oraz malowałem resztę elementów.
https://drive.google.com/file/d/10RWh1io45dOuGA_LOpe3-i4wlMX16779/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/10R0xAAdy8QUCwEL39rzzObNtm1j20QBh/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/10Oj9r46HSTEU_4YXSpXLoLNFXWXUINs7/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/10F72-AiSdaFi9luFG7ERW4zfrDalkkDw/view?usp=sharing

Malowanie baku i plastików prawie zakończone - czekam na polerkę i ostatnią utwardzoną warstwę. Góra będzie biała z niebieskimi drobinkami, nadająca efekt perłowego lakieru. Zmieniłem też keirownicę na płaską, przez co mam parę probemów - musże dorobić dystanse do mocowanie, ponieważ przy pełnym skręcie kierownica zatrzymuje się 5mm od baku, i trą o niego przewody, a i same przewody również nie do końca chcą pasować linki zachodzą nad półkę. Muszę poszukać kogoś kto dorobi inne końcówki do oplotów o mniejszym promieniu zgięcia oraz skróci za długi pancerz od linki sprzęgła.

Elektryka już prawie skończona, choć zostały jeszcze zegary do wykończenia. dawno temu włożyłem tam paski ledowe zamiast standardowego podświetlenia, ale muszę zamontować też jakiś opornik bo jest stanowczo zbyt jasno.

W związku z piętrzącymi się problemami przy składaniu będę wdzięczny za informacje oraz zdjęcia przedstawiające poprowadzenie przewodów na odcinku między puszką filtra powietrza z przodu a wejściem do lampy - mam wrażenie że na wiązkę z kablami oraz wszystkie linki jest tam stanowczo zbyt ciasno, a nie zrobiłem zdjęcia przed demontażem akurat tej części. Dodatkowe punkty za zdjęcie podłączenia czujników i wentylatora przy chłodnicy do wiązki Smile

Innym tematem są hamulce - z zacisków musiałem wyrywać tłoczki młotkiem, więc podejrzewam że nie nadają się już do niczego. A że ciężko dorwać zestawy naprawcze do tego hamulca (stary typ, z dwoma tłoczkami o różnej średnicy) to kombinuje ze znalezieniem gotowca w stanie "do użycia" z jakiegoś VXa lub z innego modelu pasującego (z tego co wiem np. w gs500 lub którymś bandicie były te same) Gdyby ktoś miał tkie na zbyciu to bardzo BARDZO BARDZO proszę o info Smile

Wielkie podziękowania dla Disa, którego życie sukcesywnie zatruwam telefonami od pół roku, bez Ciebie pewnie podpaliłbym cały garaż już dawno temu Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
danielb26
PostWysłany: Czw 12:07, 19 Lip 2018   Temat postu:

Bardzo fajny kolor wybrałeś. Efekt na pewno będzie ciekawy. Powodzenia!

p.s.
Chyba trochę pod wpływem Twoich postów na temat braku wężyka od akumulatora i korozji postanowiłem zerknąć mając zdjęte siedzenie co się u mnie dzieje i okazało się, że wężyk spadł i opary wydostawały się na ramę zżerając jak na razie tylko lakier na szczęście. Smile
asma1313
PostWysłany: Pią 20:54, 04 Maj 2018   Temat postu:

https://drive.google.com/file/d/1leY8_aBK55wr5ghnJZeGKWClKIvAnWNe/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1t44rvBjU1kN4BCA3ndmPH-GCQOoLEKMs/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1_cRiZyHD9I8d45x0GccZ6OptpRnVoo-Y/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1Gps_CuL7Ui8lzLs77GKlzXS3Fs_HOxnv/view?usp=drivesdk
Kolejna mikrocząsteczki prac za mną. Kolejne elementy poszły w kolor i bezbarwny. Silnik został pomalowany a rama wstępnie wyczyszczona i jutro jedzie do piaskowania.
asma1313
PostWysłany: Wto 22:22, 01 Maj 2018   Temat postu:

https://drive.google.com/file/d/1P4PU9Uy89SMmtzZ9Q7TO2zyUd7VeiA2E/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1UqCFgbnZpKs3ejqRR1dtBZP3G61l7AsL/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1Cta1TYwQzK-EnfO-vNcFEQ6CEvtezaNE/view?usp=drivesdk
Dzisiaj udało się ruszyć trochę do przodu, część elementów pomalowana podkładem, półka na próbę kolorem docelowym, potem przyszedł czas na mycie silnika. Szczerze powiem, że po paru godzinach się chciałem poddać, ale szybki telefon do Disa dodał sił. Dzięki wielkie. Silnik wyczyszczony w połowie, jutro dokończę i przygotuje pod malowanie.
dis
PostWysłany: Pią 13:34, 20 Kwi 2018   Temat postu:

Zrobię fotkęco gdzie jak będę w domu przy moto.
griba
PostWysłany: Czw 23:35, 19 Kwi 2018   Temat postu: Dupa zbita!

dis napisał:
Sprężynę zwykle ściąga się ściskając ją i wyciągając pierścień blokujący, który znajduje się z jednej strony pod sprężyną.

A niech to - nie wiedziałem, że tak się to robi. Myślałem, ze będzie z tym większy problem. Mad
asma1313
PostWysłany: Czw 20:39, 19 Kwi 2018   Temat postu:

Właśnie tylko ściągnięcie sprężyn i pomalowanie obudowy. Co do prowadzenia amorka - wiem żeby go nie ruszać, ale on akurat jest w świetnym stanie, tylko obudowa wymaga pracy.
dis
PostWysłany: Czw 19:11, 19 Kwi 2018   Temat postu:

Opcja, którą przedstawił Griba też jest dość prosta po pomiarach i można takie przedłużki też dać wykonać tokarzowi. Amorki to ogólnie dość prosta sprawa jeśli chodzi o zdjęcie sprężyn reszt to trochę więcej zabawy ale ty tylko chcesz odświeżyć.
asma1313
PostWysłany: Czw 16:18, 19 Kwi 2018   Temat postu:

Amor leży daleko ode mnie, zrobię zdjęcia najszybciej w sobotę jak pojadę do garażu. Właśnie się zastanawiałem nad bezpieczeństwem takiego podwyższenia, ale widzę że temat jest w miarę prosty do ugryzienia. Zostaje wykonać rysunki techniczne i oddać tokarzowi. Sproboje wykonać takie wkręcane w korek, jednocześnie z kołnierzem aby połączenie nie opierało się na gwincie.
dis
PostWysłany: Czw 9:10, 19 Kwi 2018   Temat postu:

Sprężynę zwykle ściąga się ściskając ją i wyciągając pierścień blokujący, który znajduje się z jednej strony pod sprężyną. Do ściskania są narzędzia ale można ścisnąć samemu mając płaskowniki z otworami oraz pręt gwintowany odpowiedniej długości. Ogólnie zdjęcie sprężyn nie jest zbyt trudne. Jeżeli ściągniesz to pamiętaj tylko by nie odświeżać trzpienia chromowanego chyba że przez oddanie go do właściwego warsztatu gdyż to musi być precyzyjnie zrobione. Jeżeli chcesz odświeżyć tylko obudowę to samemu bez problemu powinieneś to wykonać.
p.s. zdjęcie amorka pomogło by opisać wskazując na zdjęciu co i gdzie ruszyć.
griba
PostWysłany: Śro 23:24, 18 Kwi 2018   Temat postu: Porady cd.

asma1313 napisał:
Myślałem o dorobieniu tulei z jednej strony wkrecana w polke jak zwykłą lagę, a z drugiej strony nakładaną na lagę,

Pomysł wydaje się dobry. Taki patent można znaleźć w Internecie, ale do DL'a. Tak to wygląda Arrow Adaptery podwyższające Suzuki.... Może zdjęcia Ci coś podpowiedzą. Z drugiej strony patent z wkręceniem rury zamiast korka też jest interesujący. Ciekawe jednak jak wytrzymałość takiego rozwiązania. Z drugiej strony to tylko 2 cm i górna półka chyba obejmie łączenie.

asma1313 napisał:
wie ktoś jak z nich zdjąć sprężynę? mam amorki bez dodatkowej puchy, producent to ikon, kupowane z jakiegoś VXa na części. Sprężyny są piękne, ale amorki pod spodem wymagają odświeżenia.

A może jak w kolumnie samochodowej jest tam jakaś centralna śruba na dole lub u góry? Generalnie ciężki temat. Dobrze by było znaleźć jakiś rysunek lub zdjęcie pokazujące przekrój tego amortyzatora. Confused

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group