Autor Wiadomość
bimber
PostWysłany: Sob 19:47, 21 Lis 2020   Temat postu:

Witam kolegów. Jestem laikiem w sprawach mechaniki motocyklowej ( na razie) ale miałem podobny przypadek . Motocykl mam od około miesiąca. Zrobiłem nim kilka przejażdżek i na początku było wszystko ok. Po którymś razie motocykl już ciężej mi odpalił i w czasie jazdy nie miał mocy. Po powrocie stwierdziłem, że jeden cylinder jest zimny. Zmieniłem świecę i nic dalej to samo. Jak się okazało fajka była za słabo wkręcona w przewód i świeca nie dawała iskry. Bardzo błahy powód ale może warto to sprawdzić.
griba
PostWysłany: Pon 13:57, 21 Wrz 2020   Temat postu: Do sprawdzenia

Siema!

Gdy ssanie nie zadziała może tak być, że cylinder nie odpali i będzie go zalewać paliwem, gdy drugi działa. Wtedy zazwyczaj winna jest linka, która do końca nie wyciąga tłoczka ssania w gaźniku.

Śrubę mieszanki wykręć na początek na trzy obroty. Świecę wyczyść / zamień. Sprawdź iskrę. Jak dłużej chodził na jednym cylindrze paliwo może się również pojawić w airbox'ie, więc i tam warto zajrzeć.

Daj znać co znalazłeś.
dis
PostWysłany: Nie 19:30, 20 Wrz 2020   Temat postu:

Możliwe że świeca padła, te modele tak mają. Moze to potwierdzać próba kręcenia przez Ciebie śrubą i brak oznak. Wymień świecę i sprawdź czy zapali. Polecam denso, są znacznie trwalsze niż ngk.
Kolejna kwestią może być nierówno wyciągnięta linka ssania co też powoduje że cylinder nie odpala i to przylewa.
gumis97r
PostWysłany: Sob 14:56, 19 Wrz 2020   Temat postu: Problem proszę o pomoc

WItam, od dwoch dni jest posiadaczem VX którego zakupilem Ojcu na 50 i staram się go doprowadzić do ładu i składu.
Dzisiaj coś go zabolało i przestał reagować na gaz tylny cylinder.
PO wykreceniu swiecy jest ona zalana benzyną no dobrze to zabrałem się za zmniejszenie dawki z czym doszedłem nawet do całkowitego wkręcenia śruby i cylinder nadal nie pali i plywa w benzynie .
Czy ktoś coś takiego przerabiał czy tylny gażnik ma jakieś podcisnienie odpowiedzialne za to moze takowe mi spadlo.
Czy moze zawieszenie iglicy takie coś spowodować?

Aktualnie mam popoludniowki więc nic nie jestem w stanie zrobic i edukuje sięz ukladu paliwowego co i jak tam jest doprowadzone.

Ewentualnie rozbiorka gaźnika czy jakies wskazowki na co uwazać przy rozkreceniu gaźnika ?

Pozdrawiam a z góry przepraszam jezeli ten temat nie powinien siętu znaleźć ale nie wiem w sumie pod co to podczepić

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group