Autor Wiadomość
griba
PostWysłany: Śro 10:56, 05 Mar 2008   Temat postu: Jeszcze jeden sposób...

Po rozbiórce gaźników miałem ten sam problem.

Gaźnik tylny napełnia się paliwem dość szybko ale przedni jest wyżej i był problem.

Żeby nie zamęczyć aku i rozrusznika wystarczyło zdjąć przewód za pompką paliwa i tłoczyć benzynę strzykawką do momentu, gdy obie komory pływakowe były napełnione. Idea

Z tym, że ja przewody paliwowe zmieniałem i było mi łatwiej zdjąć, a potem założyć nowy przewód na króciec.

Pozdr,
Griba
Robol
PostWysłany: Wto 22:58, 04 Mar 2008   Temat postu:

Ewentualnie tak jak kolega wyżej napisał... wystarczy zdjąć wężyk od sterowania kranikiem, zaciągnąć świeżego paliwa i nie trzeba mordować się z kablami Wink
azya
PostWysłany: Wto 18:32, 04 Mar 2008   Temat postu:

Witajcie.
Ja na początku zeszłego sezonu miałem ten sam problem z odpaleniem Suzi po zimowym postoju. Teraz wiem jedno - jak nie odpalasz co jakiś czas w zimie to paliwo z gaźników paruje i jest problem Exclamation Nauczyłem się jednego - nie ma sensu męczyć aku, trzeba podłączyć kable rozruchowe do samochodu i ożywić w ten sposób Suzi Laughing
Zajonc
PostWysłany: Nie 17:05, 24 Lut 2008   Temat postu:

No też miałem dzisiaj problem z odpaleniem. Wsadziłem akumulator (bo zimą trzymam w domu), rozrusznik ładnie kręcił ale po około minucie się bateria skończyła Sad Nawet nie łapnął... kumpel pyta - a ssanie włączyłeś?? No i wtedy już wiedziałem gdzie pies pogrzebany Wink Po 10 minutach znowu miał siłę trochę zakręcić ale odpalił dopiero po podczepieniu kablami do samochodu... taka dziwna lekko reakcja jakby miał siłę kręcić ale na iskrę już prądu zabrakło bo na kablach to tylko zdążyłem naciskąć rozruch i odrazu zagadał...
Robol
PostWysłany: Nie 13:20, 24 Lut 2008   Temat postu:

Ja to wiedziałem że wszystkie Mańki to równe chłopaki Wink Dzięki Ci wuju dobra rada Very Happy A teraz lecę sobie pośmigać, bo pogoda się klaruje Very Happy
..:maniek:..
PostWysłany: Pią 3:40, 22 Lut 2008   Temat postu:

wszystko jest jak najbardziej ok!
jesli masz kranik podcisnieniowy to zdejmij przewod sterujacy pompa paliwa oraz przewod sterujacy kranikiem, wsadz je oba do ust i zaciagaj Smile w ten sposob otworzysz kranik a pompa bedziesz pompowal swieze paliwo do gaznikow.
potem ssanie na maxa, ale ZERO gazu!!! i krecic az chyci...to sa bolaczki dlugiego postoju, podcisnieniowego kranikia, i membranowej pompy paliwa....
Robol
PostWysłany: Śro 23:18, 20 Lut 2008   Temat postu: Nie hula :(:(:(

Mam duży problem z uruchomieniem maszyny... Ostatni próbowałem odpalić ale okazało się że akumulator już był za słaby. Podładowałem aku, podłączyłem... Dałem na ssanie, zagadał przez 2-3 sekundy i dupa... Później go męczyłem ale po 10 minutach dałem sobie spokój. Znajomy powiedział mi że możliwe że coś się pochrzaniło z kranikiem, dzisiaj zdjąłem wszystkie węże, zdjąłem bak, paliwo normalnie leciało, więc założyłem wszystko z powrotem tak jak było... Wykręciłem świece, ale nie były zalane, na wszelki wypadek przeczyściłem ściernym. Złożyłem wszystko do kupy i dalej nie gada. Zanim nie padł mi akumulator wszystko było spoko, odpalał z rozrusznika za 2-3im razem, a tera nic, kompletnie nic. Nie znam się zbytnio jeszcze na takich sprzętach, więc może ktoś mnei wesprze dobrą radą??
Pzdr
Robol

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group