Autor Wiadomość
gumis
PostWysłany: Pią 14:20, 22 Sie 2008   Temat postu:

ja tam mam założony dodatkowy filtr paliwa pomiedzy pompą a gazniorami i wszytsko gra jak nalezy tak więc bez obaw jak chcesz dodatkowy filtr to zakładaj
..:maniek:..
PostWysłany: Czw 20:02, 21 Sie 2008   Temat postu:

>Będe czyścił i założe mały filterek między pompkę i gazniki, bo pewno jakiś >syf podchodzi pod zaworki iglicowe

wyszysc poprostu uklad i tyle! nie zakladaj zadnych dodatkowych filterkow bo moze chodzic ok, a mozesz miec kupe problemow!. filtr masz w baku(przy kraniku) i dodatkowy w pompie i tyle wystarczy! jesli moto dlugo stalo to sprawdz czy bak od srodka nei jest zardzewialy - jesli tak to go tez dobrze wyczysc i tyle..
nitro
PostWysłany: Pią 21:38, 15 Sie 2008   Temat postu:

Ok, sprawa już rozwiązana (mam nadzieję ,że na dobre) . Otóż wychodzi na to, że układ zapłonowy a konkretnie wysokie napięcie , generowało jakieś zakłucenia, bądz to cewka waliła wysokim przez sterowanie cewki w moduł, lub przyciśnięty kabel zapłonowy do przewodów od imulsatora zakłucał go...??? W każdym razie po wyczyszczeniu cewek , kabli i poprowadzeniu go wyżej wsio wróciło do normy. Ten silnik żadko kiedy się kręci powyżej 7tysi , ale czasem trzeba...
Teraz mam inny problem ... Zalewające gazniki... Będe czyścił i założe mały filterek między pompkę i gazniki, bo pewno jakiś syf podchodzi pod zaworki iglicowe... Moto było uszkodzone i ogólnie zaniedbane i teraz pokolei trzeba wszystko ogarnąć. Mam tylko nadzieję, że nie potrwa to zbyt długo. Pozdrawiam wszystkich.
ivf
PostWysłany: Czw 8:49, 14 Sie 2008   Temat postu:

hejka!
niby nowy tu jestem bo i od niedawna posiadam VX'a i mam nadzieję, że pochodzi u mnie kilka sezonów.. Wink

przeczytałem już wszystkie tematy (wbrew pozorom nie ma tak dużo czytania) i chyba już znam odpowiedź na Twoją bolączkę:

www_motorniczy_fora_pl/suzuki-vx-800-silnik-i-naped,1/zdlawiona-moc,125.html

(oczywiście zamiast twardych spacji w adresie wstaw kropki, za nowy jestem żebym mógł wkleić poprawnie adres - ograniczenia administracyjne; ewentualnie poszukaj tematu "zdławiona moc" w tym dziale)
gumis
PostWysłany: Śro 10:24, 13 Sie 2008   Temat postu:

napisz jeszcze kolego jaka masz wersje, model Confused
nitro
PostWysłany: Wto 22:33, 12 Sie 2008   Temat postu: nie wkręca się powyżej siedmiu tys. , odcina...

Witam!
Vx ma wyskalowane czerwone pole od 8,5tys. Moj odcina (ale to gwałtownie a nie takie przerywanie jak normalnie przy przekroczeniu czerwonego) przy równo 7tys.obrt. Spotkał się ktoś z takim czymś??? Bo to chyba nie normalne... Idzie tylko 160 i odetnie powyżej...

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group