Autor Wiadomość
nitro
PostWysłany: Pią 21:32, 23 Sty 2009   Temat postu:

... oj, chyba bez wymiany dysz sie nie obyło... średnica gardzieli też powinna być większa. Cała zabawa teraz w strojeniu. Ale pomysł godny pochwały!!!!!!!!!!!!!
marjan
PostWysłany: Śro 18:28, 14 Sty 2009   Temat postu: Re: Od vx 800 do vxz 942 !!! Czy widzieliście to cudo?

[quote="shrequ"]Witam!

Poniżej ciekawy link:

http://pl.youtube.com/watch?v=HL0vpASvWRc

Co ciekawe, nawiązałem kontakt z kolesiem. Pisze, że ciągle są pewne komplikacje z tak zmienioną konstrukcją, [...]

Shrequ[/quote]


Jakie to komplikacje?
A w zasadzie jak on to zrobił, to mnie bardziej interesuje.
Rozwiercił tłok i cylinder na te od DRZ, ale korby zostawił te same, taak?
Pociągnij, proszę, tę korespondencję - albo, jeżeli znasz odpowiedź na te pytania, daj znać.
Ciekawe też jak sprawa gaźników wygląda - czy wystarczyło przestroić je lekko czy wymienił dyszę.
No, ogólnie ciekawe i jeżeli korby został te same to nawet nie jakoś kosmicznie drogo chyba.

Daj znać, co i jak.

ps

Taaa-daam!
Żyję :]
BOhu
PostWysłany: Śro 20:32, 17 Wrz 2008   Temat postu: Od vx 800 do vxz 942 !!! Czy widzieliście to cudo?

Witam!

Poniżej ciekawy link:

http://pl.youtube.com/watch?v=HL0vpASvWRc

Co ciekawe, nawiązałem kontakt z kolesiem. Pisze, że ciągle są pewne komplikacje z tak zmienioną konstrukcją, ale podobno, zgodnie z tym, czego można by się spodziewać, nastąpił znaczny skok momentu obrotowego! To znaczy dużo lepszy wykop naszej V-ki.

Polecam uwadze i ciekawy jestem Waszego zdania!

Pozdro

Shrequ

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group