Autor |
Wiadomość |
remol
|
Wysłany:
Pon 0:21, 30 Mar 2009 Temat postu: |
|
Dziś pierwszy długi space z suzi ,dobrze się składa z zakręty, nie ma żadnych problemów, jeśli są koleiny czuć że zawiecha jest miękka, ale jak gładko trzyma się jak na szynach. Inaczej się jeździ niż sportowym turystykiem, oczywiście wygodniej i przyjemniej - ta praca silnika !!! |
|
|
griba
|
Wysłany:
Nie 14:12, 29 Mar 2009 Temat postu: Przeciwskręt... |
|
Polecam zapoznanie się z zasadami przeciwskrętu.
Nie wierzyłem, dopóki nie spróbowałem.
Opisane w książce: Motocyklista doskonały, autor Houhg David L.
Oczywiście zbyt duże pochylanie VX wywołuje u mnie lekkiego cykora, ale myślę, że to kwestia ilości km żeby wyczuć czy da radę zamknąć opony.
Co do ciśnienia ja ładuje wg manuala. Jest ok. Warto sprawdzić ustawienia twardości i tłumienia tyłu. U mnie było źle ustawione i motorek twardy był za bardzo.
Pozdrawiam,
Griba |
|
|
Seba_Gdynia
|
Wysłany:
Sob 20:51, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
Ja zawsze mam 3 bary, wiem, że to inaczej niż zalecane, ale wtedy najlepiej mi się trzyma drogi. Pewnie jest to związane z przebiegiem zawieszenia - najmłodsze już nie jest |
|
|
hmersky
|
Wysłany:
Sob 12:19, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
3 atmosfery i z prsodu i z tyłu ?
wg serwisówki z przodu powinno byc 2,25 a z tyłu 2,5 ;> |
|
|
Seba_Gdynia
|
Wysłany:
Wto 0:37, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
hmersky skoro trzepie tobą powyżej 100km/h to może problem leży w ciśnieniu opon? Ja staram się utrzymywać 3 atmosfery, wtedu w/g mnie jest najlepiej. |
|
|
remol
|
Wysłany:
Pon 21:00, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
mój VX dopiero w trakcie rejestracji, również nie mogę się doczekać pierwszych winkielków a co do szybki mam prostą kierownicę i jakoś to nie bardzo pasuje...jak wielka jest różnica pomiędzy z szybką i bez, chodzi mi o montowaną na reflektorze ? |
|
|
hmersky
|
Wysłany:
Pon 15:02, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
aaa hehe źle przeczytałem spoko |
|
|
ivf
|
Wysłany:
Pon 14:45, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
żartuję przecież napisałem LANSIARSTWO czyli jazda specjalnie wolna i głośna żeby panny zwróciły uwagę i jednocześnie nadążyły wzrokiem |
|
|
hmersky
|
Wysłany:
Pon 11:45, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
nie leniarstwo tylko brak doświadczenia, a niechce skończyć na czyimś płocie... |
|
|
ivf
|
Wysłany:
Pon 11:11, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
nie trzeba wcale jeździć szybko, każdy jeździ jak lubi, ale przykład który podałeś (20km zamiast 70) to już.. typowe lansiarstwo hehehe |
|
|
hmersky
|
Wysłany:
Pon 10:29, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
ogólnie ponad 100km/h juz za bardzo mną trzepie i rzadko przekraczam tą granice, przynajmniej do puki nie zamontuje z powrotem szybkę, - małe gówienko ale duzo daje i zmniejsza jednak dobrze ten opór powietrza że moża duzo więcej pociągnąć
nie podoba mi sie wygląd motorów z owiewkami i szybkami no ale cóż, na długich trasach liczy się wygoda |
|
|
ivf
|
Wysłany:
Pon 8:46, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
dobrze, że to V-ka i pozwala na tak wolną jazdę bez wywoływania śmiechu |
|
|
hmersky
|
Wysłany:
Pią 16:53, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
Seba_Gdynia napisał: |
w zakręty, w które wchodziłem 70 km/h po pewnym czasie brałem przy 120 km/h. |
hehe to jaj mam troszke inny problem w zakręty które MÓGŁBYM wchodzić 70 to wchodze 20 |
|
|
Seba_Gdynia
|
Wysłany:
Pią 16:24, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
Tak jak napisał IVF VX ładnie składa się w zakręty, ale bardzo ważne są przy tym opony. Sam miałem ten sam problem, jak kupiłem ten moto, ale szybko stwierdziłem, że nie ma się czego bać i tak przykładowo w zakręty, w które wchodziłem 70 km/h po pewnym czasie brałem przy 120 km/h. Pozdrawiam i jeszcze raz uczulam na opony. Jak są zjechane albo firmy "krzak" to lepiej dalej zwalniaj. |
|
|
hmersky
|
Wysłany:
Pią 15:05, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
no piasek to wiadomo, mówie teraz o idyliczynch warunkach i jezdni |
|
|