Autor Wiadomość
ivf
PostWysłany: Śro 13:12, 09 Gru 2009   Temat postu:

kupiłeś już waku? jeśli nie to polecam dobry i najtaniej bo u źródła:

http://www.carbtune.com/

jeśli masz możliwość zapłaty online w funtach to nic tylko zamawiać Wink sam waku na 4 gary to 55 funtów (lub 62 funty z pokrowcem) + symboliczny funt za wysylkę do europy. oni sprzedają w ten sposób od lat, sam również dokonałem takiego zakupu. te same są na allegro, jednak to zawsze są pośrednicy..
tomek
PostWysłany: Wto 16:53, 08 Gru 2009   Temat postu:

hej...
sprawdzilem pomiar na wskazowkowych vacu... okazuje sie, ze pomiar nieststy nie moze byc zbyt dokladny ze wzgledu na drgania... wskazowka skacze jak szalona i nawet kalibracja stanowi nielada problem.... postanowilem wiec, ze zakupie slupkowy vacuometr za 310pln... moze troche kosztuje, ale zwroci sie po dwuch sezonach Very Happy, w zasadzie to ze swoim sprzetem mozna pokusic sie o regulacje co 6kkm jak podaje serwis suzuki Very Happy
tomek
PostWysłany: Nie 14:30, 06 Gru 2009   Temat postu:

..:maniek:.. napisał:
a jak chcesz zegarowe to sklep z aparatura i kup 2 szt zwyklych plastikowych wakuometrow o zakresiedo "0-0,6Bar"(ja placilem ok.14zl/szt)+pare metrow przewodu gumowego(najlepiej silikonowego bo nie mieknie od temperatury) w sklepie z rybkami + srubki regulujace przeplyw (takie akwarystyczne do brzeczykow) i masz juz zetsaw do profesionalnej synchronizacji za jakies 40zl.



hej..
Maniek.. moglbys rozwinac nieco temat??... ja co roku przed sezonem place po 170-180zeta za synchro gaznikow... profesjonalny zestaw kosztuje dosc sporawo... gdybym nauczyl sie robic to samemu to ile wiecej kasy na palifko Very Happy ... jak mozesz to zapodaj jakies szczegoly, tu lub na priv.. tojo3@wp.pl
kuzynn
PostWysłany: Pon 8:39, 01 Cze 2009   Temat postu:

Łancucha nie słychać zostaw.
Mialem to samo jak kupiłem VX 800 z 1990 r , 36tys przebiegu. Stał 2 lata pod chmurką w Belgii. Mały przebieg a dymiło na czarno jak wchodził na wyższe obroty. Po rozebraniu gazników regulacji czyszczeniu ustawieniu zaworów, synchronizacji, wymianie filtrów przeszło.
eraz sam wakuometr zrobiłem i nie musze prosić i płacić za usługi. Jeżdże juz VX 800 3 sezon super motocykl no i na zlotach niema takich dużo, nietuzinkowa maszyna. Bardzo trudno poustawiać gazniki.
dis
PostWysłany: Pon 2:21, 01 Cze 2009   Temat postu:

Po zrobieniu regulacji zaworów i synchro gaźników dymienie ustało więc sądzę iż było to związane z niewłaściwym składem mieszanki choć teraz też ciągle pracuję nad tym by było w 100% tak jak trzeba czyli świeca rdzawo-brązowa a nie czarna. Jest coraz lepiej ale kontroluję to po 1 dniu jazdy (ok. 10 km).
nitro
PostWysłany: Nie 23:28, 31 Maj 2009   Temat postu:

jaki kolor dymu kolego? para szybko sie rozwiewa, dym niebieski lub szary dośc długo sie utrzymuje w pow. (olej) , na czarno/siwo, to juz bardzo bogata mieszanka. Sprawdz ciśn. w tym garze , jezeli bedzie ok. to reg. gaznika (iglica, poziom pływaka, śruba mieszanki), moze tez baaardzo zatkany filtr pow. (zadko).
dis
PostWysłany: Czw 9:04, 30 Kwi 2009   Temat postu:

Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Wszystko jasne poza tym dymieniem z tłumika bo to dymienie nie występowało na świeżych nowych świecach dopiero po kilkunastu km znowu się pojawiło. Postaram się nagrać filmik i wrzucić go na jakiś serewrek by pokazać o jaki dym mi chodzi. Zwykła para wodna to nie jest na pewno bo nawet jak tłumiki są rozgrzane to i tak dymi.
..:maniek:..
PostWysłany: Śro 20:25, 29 Kwi 2009   Temat postu:

Jesli lancuszka nei slychac to zostaw w spokoju! jak sam napisales wymienia sie paski w autach po okreslonym przebiegu, a lancuszki sie wymienia jak zaczynaja grac Smile

>Przy okazji chciałem się zapytać czym może być spowodowane dymienie z lewego tłumika

zalezy jaki dym! jesli czarny to zbyt bogata mieszanka, jesli bialy gesty to olej lub uszczelka pod glowica i przedostajacy sie plyn chlodniczy, jesli bialy ale taki "lekki" to moze byc zwykla para wodna - to dymienie ustaje po rozgrzaniu tlumikow. Jesli masz swiece mokra to raczej sama regulacja skladu nic nie da - trzeba sie przygladnac zaworkowi iglicowemu i poziomowi paliwa w komorze plywakowej+ewentualnie ssaniu(czy sie domyka) i dyszy glownej+iglicy.

>nie mam obecnie kasy by kupić potrzebne urządzenia (wakuometr(y) i >szczelinomierze).

szczelinomierz ci wystarczy taki zwykly z castoramy za 5zl, wakuometry najlepsze to U-rurka+rtec- odpadaja tlumiki i inne niepotrzebne cary, a jak chcesz zegarowe to sklep z aparatura i kup 2 szt zwyklych plastikowych wakuometrow o zakresiedo "0-0,6Bar"(ja placilem ok.14zl/szt)+pare metrow przewodu gumowego(najlepiej silikonowego bo nie mieknie od temperatury) w sklepie z rybkami + srubki regulujace przeplyw (takie akwarystyczne do brzeczykow) i masz juz zetsaw do profesionalnej synchronizacji za jakies 40zl.

>Czy nierównomierne obroty biegu jałowego (1000-1500rpm) mogą być >spowodowane brakiem synchronizacji lub źle wyregulowanymi
zaworami??

zawory nie maja tu nic do rzeczy! tylko synchro+sruba skladu mieszanki
dis
PostWysłany: Śro 16:52, 29 Kwi 2009   Temat postu: Łańcuszek rozrządu

Witam
Jestem nowym posiadaczem vx'a i zastanawia mnie czy kupując nowe moto należało by wymienić łańcuszek rozrządu?? Moje pytanie pojawia się ponieważ w autach zwykle wymienia się pasek rozrządu ale to jest pasek a nie łańcuszek. Nie słychać żadnych stuków lub innych niepokojących dźwięków z okolic łańcuszka.
Jest to moje pierwsze moto 4T (w 2T nie było tego problemu i wątpliwości) dlatego też się pytam.

Przy okazji chciałem się zapytać czym może być spowodowane dymienie z lewego tłumika (tylni cylinder)?? Po wymianie świec na nowe przestało dymić lecz po 1 czy 2 dniach znów się pojawiło. Świece mam czarne więc myślę iż zapodaje za dużo paliwa na oba gary przy czym świeca na tylnym cylindrze jest lekko mokra. Czy to może być przyczyna kopcenia?? Dodam, że myślę nad regulacją zaworów i synchro gaźników ale to dopiero po 7 maja gdyż nie mam obecnie kasy by kupić potrzebne urządzenia (wakuometr(y) i szczelinomierze). Czy nierównomierne obroty biegu jałowego (1000-1500rpm) mogą być spowodowane brakiem synchronizacji lub źle wyregulowanymi zaworami?? Bo jeśli tak to ulga duża bo niedługo to zrobię

Z góry dziękuję za wszelką odpowiedź. Very Happy

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group