Autor Wiadomość
dis
PostWysłany: Czw 13:46, 09 Lip 2009   Temat postu:

ivf napisał:

ktoś kiedyś bodajże pisał, że nasze świece są za to bardzo czułe na zalanie.. o ile dobrze pamiętam, wystarczy niby raz zalać świecę i niedługo powinna paść.


Z tego też względu zawsze wożę ze sobą klucz do świec i świeczkęSmile
ivf
PostWysłany: Czw 13:28, 09 Lip 2009   Temat postu:

zapytaj się tego gościa: Jahoo_
robię u niego większość zakupów dla siebie i znajomych i jestem ogólnie zadowolony. może denso też ma..

ale osobiście na NGK nie narzekam. juz stare świece chodziły bezproblemowo, wymieniłem tylko dla zasady, tymbardziej że to chyba najtańsze świece na rynku i w dodatku tylko dwie hehe.. kumpel do swojego wiadra musi kupować za 50-60zł od sztuki! w tym miejscu akurat mamy więc luksus Wink

ktoś kiedyś bodajże pisał, że nasze świece są za to bardzo czułe na zalanie.. o ile dobrze pamiętam, wystarczy niby raz zalać świecę i niedługo powinna paść.
dis
PostWysłany: Czw 9:24, 09 Lip 2009   Temat postu:

Ja gdy kupiłem moto to wymieniłem świece i jedna mi padła w ciągu miesiąca tylko w tylnym cylku. Nie wiem czym to jest spowodowane może jakaś trefna partia wyszła na rynek.
Ja chciałbym kupić denso lecz wszędzie tylko ngk i na takich śmigam. Wie ktoś może gdzie można dostać jakieś denso ewentualnie poradźcie jakieś lepsze świece.
rebel68
PostWysłany: Pon 17:05, 06 Lip 2009   Temat postu:

Cześć wszystkim!!! A jednak to była zafajdana świeca!! Zaczęła mi właśnie robić takie numery, że raz moto chodziło, a raz nie... Wymieniłem i jak ręką odjął!! Nie chciało mi sie wierzyć, bo wymieniałem je w tamtym roku i dlatego tak sie motałem i sprawdzałem wszystko inne. Co najdziwniejsze, to juz padła mi druga w przeciągu trzech sezonów i to na tym samym (pierwszym tym za chłodnicą) cylindrze:-( Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za podpowiedzi i rady. !!!
griba
PostWysłany: Czw 11:26, 02 Lip 2009   Temat postu: Paliwo...

1) Skoro czuć zapach paliwa, może coś jest nieszczelne w układzie paliwowym i pompka się zapowietrza? Sprawdź jeszcze raz przewody. Może wymień jakiś odcinek na przezroczysty, żeby było widać czy paliwo leci?

2) Sprawdź też czy filtry powietrza nie są zalane paliwem - mi kiedyś przelało tylny gaźnik jak się kranik zawiesił - i moto chodziło dość dziwnie.

3a) Jak moto zgaśnie to łatwo sprawdzisz w którym gaźniku brak paliwa odkręcając śrubki na dole komór pływakowych. Sprawdź, który gaźnik nie dostaje paliwa.

3b) Możesz sprawdzić gdy brakuje mocy, który cylinder nie pali - odstaw moto i poruszaj przepustnicą OSOBNO przy jednym, a potem przy drugim gaźniku - będziesz wiedział o co chodzi jak porównasz reakcję.

4) Sprawdź jeszcze czy odpowietrzenie gaźników jest ok - powinny być założone rurki i wyprowadzone do góry, przedni gaźnik nad puszkę filtra, tylny pod zbiornik w okolicę akumulatora.

5) Sprawdź też podciśnienie sterujące kranikiem i pompką - może coś nie tak wężykami?

6) Jeżeli to nie paliwo sprawdź czy iskra z fajki nie przeskakuje gdzieś na ramę - wczoraj w deszczu miałem coś takiego z przednim cylindrem - spadek mocy ewidentny.

Napisz co ustaliłeś to będziemy dalej kombinować.

Powodzenia!

Pozdrawiam,
Griba
nitro
PostWysłany: Śro 21:15, 01 Lip 2009   Temat postu:

kurde, ale mnie te reklamy na tym forum wk.... Rolling Eyes
Co do problemu, to zdejmnij wężyk z górnego gaznika i zobacz jak pompuje tam paliwo, czy jest wystarczjące, czy tylko coś tam kapie? Pompki są w zasadzie dwie , jedna zasilająca przy kraniku , do sprawdzenia siteczka i membranka , druga pod aku taka większa. Czy wężyki podciśnieniowe od pompek są ok? Jaki kolor świec, bo może go też zalewać? U mnie ostatnio tez było tak, ale sie okazało, że śrubka regulacyjna obrt. się wykręciła i była za bogata mieszanka i tak jakby się dusił. wkręciłem odpowiednio/ wyregulowałem i jest gitara. Ostatnio tez ktoś pisał , ze po wymianie filtra odwrotnie założył chwyt pow. do filtra i tez miał jakis zonk? Ja założyłem elektryczną motocyklową od jakiegoś ścigacza pompkę pal. i kłopoty z wydajnością się definitywnie zakończyły...
tomek1982
PostWysłany: Śro 10:33, 01 Lip 2009   Temat postu:

Nie dawno mialem podobny problem i radzilbym najpierw sprawdzic czy kranik paliwa jest ok. Sprawdzic czy normalnie leci z niego paliwo, a pozniej sie dalej zaglebiac Wink
..:maniek:..
PostWysłany: Śro 8:13, 01 Lip 2009   Temat postu:

przedewszystkiem Smile to skontroluj gazniki, znaczy czyszczenie,regulacja poziomu paliwa, szczelnosc zaworkow iglicowych, czy plywaki sa ok, czy nie wpadla ci jakas szmata do airboxu itp,itd..
Co do samego ukladu zaplonowego to raczej nie to - VX ma po 1 swiece na cyl wiec jesli bys mial walnieta swiece/kabel to by chodzil na 1 cylinder i napewno bys tego nie przegapil!
rebel68
PostWysłany: Wto 23:52, 30 Cze 2009   Temat postu: Brak mocy:-(

Witam wszytkich. Prosze o poradę i podpowiedź, bo ja juz nie mam sił i zdrowia na ten motocykl... Przy normalnej i spokojnej jeździe zaczyna mi brakować mocy pod ręką, motor wypali paliwo z gaźników i po chwili zgaśnie... Po czym go odpalę i jest różnie, albo juz dobrze, albo znów, po paru kilomatreach, to samo:-( Dzisiaj jechałem do pracy i było wszystko ok, a gdy już wracałem to ledwo się dowlokłem. Sprawdziłem już wszystko, wyjąłem i przeczyściłem kraniki, pompa paliwowa chodzi i pobiera paliwo... Czasami jak go odpale, to czuję benzynę i tak jakby jeden garnek troche nierówno pracował. Czy może to byc wina świec??? Bo już tylko to przychodzi mi do głowy i tego nie sprawdzałem.. Świece wymieniałem w tamtym roku, ale wiem z doswiadczeni, że motor to nie samochód i może być różnie...

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group