Autor Wiadomość
dis
PostWysłany: Pon 9:18, 27 Lip 2009   Temat postu:

Dzięki za odpowiedź. Pompa oleju mi działa więc jest ok. Każdy łańcuszek(łańcuch) może się rozciągnąć podczas pracy bo na każdym jest jakiś opór (inaczej nie trzeba by ich stosować). Mi się wydaję że troszkę za dużo tego luzu tam jest ot tak moje wrażenie w odniesieniu do napinania łańcuchów napędowych w motocyklach. Jak będzie okazja czyli wymiana tarcz sprzęgła to pomyślę też o łańcuszku a na razie niech działa.
ivf
PostWysłany: Pon 8:22, 27 Lip 2009   Temat postu:

to jest łańcuszek napędzający pompę oleju. nigdzie w serwisówce nie podają jego maksymalnej długości, nie ma też żadnej informacji żeby ten łańcuszek kiedykolwiek wymieniać, tak więc luz zapewne nie jest większy niż fabryczny bo niby dlaczego ten łańcuszek miałby się rozciągnać.. ale to tylko teoria, nie widziałem tego na oczy więc nie wiem jak jest w praktyce Wink
dis
PostWysłany: Nie 23:22, 26 Lip 2009   Temat postu: Co to za łańcuszek i jego luz

Zdjąłem wczoraj pokrywę sprzęgła by wyczyścić w niej wizjer poziomu oleju bo był tak brudny że nic nie było widać. Namęczyłem się przy tym co nie miara bo by dostać się do śrub od pokrywy musiałem ściągnąć też wydech. Ale nie o to chciałem pytać.
Zaraz za sprzęgłem patrząc prostopadle pokrywy sprzęgła to po lewej stronie jest taki mały cieniutki łańcuszek. Z prawej jest gruby od rozrządu. Zastanawia mnie od czego jest ten malutki łańcuszek i jaki tak właściwie powinien mieć naciąg? Wydaje mi się że u mnie był dosyć luźny lecz wiem że każdy łańcuch powinien mieć trochę luzu (lecz chyba nie tyle).Jeśli ktoś wie od czego on jest to byłbym wdzięczny za odpowiedź i informację jaki luz powinien mieć. Ewentualnie czy jest to łańcuszek na zapinkę czy jest skuty bo jeśli ma za duży luz to chyba należało by go wymienić. Lepiej dowiadywać się wszystkiego do przodu niż później mieć nieprzyjemności związane z takimi detalami.

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group