Autor Wiadomość
griba
PostWysłany: Śro 22:54, 05 Sie 2009   Temat postu: Spostrzegawczy...

No najlepsze jest to, że rozkładałem kilka razy air-boxy i dopiero teraz przy zmianie filtrów to zauważyłem... Wink

Może dlatego, że wcześniej nie zdejmowałem kolanek z filtrów.

Pozdrawiam,
Griba
dis
PostWysłany: Śro 19:10, 05 Sie 2009   Temat postu:

Ja nie ściągam boczku by sprawdzić lecz z tego co wymieniałem filtr to pamiętam iż dolot był cały z przelotem nie był zdławiony(zatkany)
griba
PostWysłany: Śro 10:38, 05 Sie 2009   Temat postu: Zdławiłem...

No i zakończyłem testy.

Ogólnie po oddławieniu dół był dziwny - niby ok, ale jakoś tak słabo wchodził na obroty. To subiektywne oczywiście wrażenie.

Do tego przedni gaźnik jak bym mu mieszanki nie ustawił słabo reagował na dół - kichał itp. Jak go zalałem to chodził, ale bez sensu taka regulacja.

Zalepiłem ponownie kolanka i chodzi ładnie. No i nie ryczy tak jak po oddławieniu, co mi się średnio podobało.

Wnioski - gaźniki 45C00 muszą mieć zdławione kolanka. Wink

Jak to wpływa na moc - nie wiem. W każdym razie moto smiga ładnie, więc nieważne, na trasie nie odczuwam żadnego zdławienia.

Pozdr,
Griba
ivf
PostWysłany: Śro 12:06, 29 Lip 2009   Temat postu:

jakaś racja w tym jest. przeczytaj ten temat

opisane są tam po niemiecku wersje z różną mocą i jakies tłumczenie arbooza. wg opisu modele 60 konne miały połowę wlotu powietrza aby właśnie tak jak mówisz zmniejszyć moc o 1KM z uwagi na zaostrzone normy głośności..

jeszcze coś takiego znalazłem:
E-01 General standart export model Carb no.: 45C40
E-02 England Carb no.: 45C00
E-03 USA (Not California) Carb no.: 45C10
E-04 France Carb no.: 45C00
E-15 Finland Carb no.: 45C00
E-16 Norway Carb no.: 45C40
E-17 Sweden Carb no.: 45C70
E-18 Schweitz Carb no.: 45C30
E-21 Belgium Carb no.: 45C00
E-22 Germany Carb no.: 45C50
E-22 Germany (U-Type 34 HP?) Carb no.: 45C60
E-24 Australia Carb no.: 45C50
E-25 Holland Carb no.: 45C00
E-28 Canada Carb no.: 45C00
E-33 California (USA) Carb no.: 45C20
E-34 Italy Carb no.: 45C00
E-39 Austria Carb no.: 45C50
E-53 Spain Carb no.: 45C40

tak więc po oddławieniu wlotów powinieneś być już w pełni zadowolony Wink

OT: tu masz temat dotyczący wyglądu forum
griba
PostWysłany: Śro 10:39, 29 Lip 2009   Temat postu: Kolanka...

No kolanko jest w środku tylko wycięte, reszta to opaska.

Właśnie jestem na etapie doregulowywania, ale może moje gaźniki po prostu się do tego nie nadają i muszą byś lekko zdławione. Przedni gaźnik lekko kicha. Jakiegoś nadzwyczajnego przypływu mocy nie zauważyłem.

Gdzieś w necie znalazłem info, że była wersja VX ze zdławieniem dolotu w celu obniżenia głośności - kosztowało to ponoć tylko 1 KM. Ale to nie jest 100% informacja.

Oznaczenie gaźników, no gdzieś na korpusie znalazłem, chyba na tej pokrywce od tłoczka, takie jakby lekko wygrawerowane. Napewno nie tam gdzie manual.

OT: Co za masakra z tym forum - a już jakoś wygladało. Wink

Pozdr,
Griba
ivf
PostWysłany: Śro 8:28, 29 Lip 2009   Temat postu:

nie no.. połowa kolanka jak byk hehe
na pewno takich nie mam. dobrze widzę, że po wycięciu połowy masz dodatkowe "lewe" wloty teraz? Mr. Green czy to opaska tak dziwnie na ostatnim zdjęciu wyszła?

jeśli zmieniłeś ilość dostarczanego powietrza to nie ma się co dziwić, że silnik inaczej pracuje. trzebaby na nowo wyregulować skład mieszanki

gdzie odczytujesz numer gaźnika? możesz zrobić jakieś zdjęcie z numerem?
griba
PostWysłany: Wto 17:56, 28 Lip 2009   Temat postu: Zagadka z dolotem - prośba o sprawdzenie...

Zakładam nowy post bo coś słabo z odpowiedziami - a muszę szybko ustalić jak jest... więc proszę o wyrozumiałość moderatora.

Oto kolanka - zdławione!? Dostrzegłem dopiero teraz przy zmianie filtra ten feler chodź rozbierałem to już z 5x.

http://picasaweb.google.pl/lh/photo/SjYu3oc0vbTgCYb5xVvzVg?feat=directlink

http://picasaweb.google.pl/lh/photo/cL0QggnQNb0GA99WvrGbSQ?feat=directlink

Wrodzona chęć do psucia zmusiła mnie do wycięcia zablokowanych otworów.

http://picasaweb.google.pl/lh/photo/-URqWKsP1XPYLhr6AKsmWw?feat=directlink

Jak u Was z kolankiem (od motoru oczywiście)?

Mój motor był niby zdławiony. Przed kupnem jakiś "majster" go "oddławił".

Gaźniki mam 45C00 więc nietypowe - w sumie nie wiem czym się różnią od tych najmocniejszych (45C50 o ile się nie mylę) - przy rozbiórce i w tabelce dysze mają takie same.

Co ciekawe na kolankach są dwa oznaczenia 45C30 i 45C00.

Po wycięciu kolanek dół jest lipny lekko, nie wiem czy bawić się w regulację gaźników czy zatkać w cholere z powrotem - wszak 170 km/h bez problemu (180 też by poszedł, ale nie próbowałem) motor robił z zatkanymi.

I jeszcze jedno - przy odkręceniu manetki ładnie ryczy z airboxów czego nie było. Wink

Dajcie ludzie znać co o tym sądzicie i jakie macie kolanka (zakane czy nie) oraz nr gaźników.

Dzięki z góry, pozdrawiam,
Griba

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group