Autor Wiadomość
MarcinJ
PostWysłany: Czw 8:54, 22 Paź 2020   Temat postu:

Dzięki dis, strzał w 10, jeszcze wczoraj po pracy moto ogarnięte. Na szczęście okazało się że świeca była padnięta i nie dawała iskry, na nowej już jest. Wymieniłem świece i poszedłem spać. Nie odpalałem żeby sąsiadów nie budzić 😀. Mam nadzieję że będzie dobrze, na pewno przyda sie jakaś regulacja i można ruszać w trasę 😀 a pogoda zapowiada się piękna.
Edit.

Motocykl wyregulowany, tak dobrze to on nie pracował nawet w dzień kupna, jestem mega zadowolony.
MarcinJ
PostWysłany: Śro 19:43, 21 Paź 2020   Temat postu:

W takim razie spraedze czy jest iskra, akurat mam nowe swiece w szufladzie bo planowałem wymiane, te co są wkręcone mają nie znany przebieg, mam nadzieję że wystarczy świece wymienić. Przejechałem może z kilometr tak na jednym cylindrze, czy coś mogło się przez to stać? Dzięki za odpowiedź.
dis
PostWysłany: Śro 18:22, 21 Paź 2020   Temat postu:

Jak pracuje na 1 cylinder to nie dobrze bo może przelewać paliwo do skrzyni korbowej. Przede wszystkim sprawdź czy jest iskra bo fajka może być zamocowana ok ale świeca czasem pada lub dostaje przebicie i w takim przypadku pracuje jak piszesz.
MarcinJ
PostWysłany: Śro 16:38, 21 Paź 2020   Temat postu:

Panowie, dopadł mnie ten problem.... Jade dzisiaj do roboty i nagle motocykl stracił moc, pali tylko na przedni cylinder. Na szybko sprawdziłem tylko czy fajka od swiecy sie trzyma i czy paliwo w baku jest, szybka zawrotka do domu po samochód. Nie daje mi to teraz spokoju bo zaplanowałem trase na jutro a to Suzuki odmówiła posłuszeństwa. Dajcie proszę rady od czego zacząć sprawdzanie. Licze na to że uda mi sie jutro rano to ogarnąć. Ogólnie przed tym silnik pracował równo i nie gasł. Teraz też równo pracuje tylko że ma niższe obroty i mniej mocy.
dis
PostWysłany: Pią 6:51, 06 Paź 2017   Temat postu:

Z tego co pamiętam tam jest uszczelka trochę nietypowa bo zwykłego oringu w zamian nie wsadzisz. Najogólniej mówiąc wygląda jak dwie odwrócone do siebie litery D pomiędzy którymi jest prostokąt - tak wygląda zarys uszczelki. Jeśli martwisz się, że miałbyś z nią problemy polecam silikon odporny na chemię. Nim można spokojnie uformować w rowku po uszczelce jeden spójny fragment i odczekać do całkowitego zaschnięcia. Silikon wystający powyżej rowka po dokręceniu kranika będzie robił za uszczelkę.
Uszczelka wygląda jak ta dolna na przedstawionym zdjęciu w linku i jest dostępna w necie ale tylko w zestawach naprawczych a osobno nie widziałem jej
http://sklep1.larsson.pl:8181/GetImage.aspx?Id=6_0_6414871&S=M&S=M
daniel75
PostWysłany: Czw 11:42, 05 Paź 2017   Temat postu:

Jeszcze mam pytanie. Widzę że w zbiorniku pływają jakieś brudy chciałbym to wypłukać. Napiszcie jakie uszczelnienie jest pod kranikiem??
daniel75
PostWysłany: Śro 15:36, 04 Paź 2017   Temat postu:

Nią wytrzymałem i mówię, a jeszcze godzinkę i opłaciło się po wyczyszczeniu gażnika od strony akumulatora..... Sukces maszyna przestała strzelać. Teraz tylko od nowa synchro, regulacja i gazuuu. Na razie Dzięki za rady, będę informował co dalej 😁
daniel75
PostWysłany: Śro 13:29, 04 Paź 2017   Temat postu:

Zdjąłem fajkę z jednego a potem z drugiego cylindra i okazuje się że to strzelanie jest z cylindra od strony akumulatora. Poza tym nie reaguje on na regulację składu mieszanki. Na dzisiaj muszę przerwać ale następną wolną chwilę zabiorę się do wyjęcia gaźnika od strony akumulatora.
griba
PostWysłany: Śro 11:00, 04 Paź 2017   Temat postu: Skład mieszanki

Jakie obroty masz na biegu jałowym?

Regulowałeś skład mieszanki? Może daj im trochę więcej. Sprawdź reakcję poszczególnych gaźników i doreguluj śrubami.

Arrow http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx-800-zrob-to-sam,9/regulacja-skladu-mieszanki-by-griba,1803.html
daniel75
PostWysłany: Śro 10:48, 04 Paź 2017   Temat postu:

Byłem się objechać, ciągnie jak szalony ale po puszczeniu gazu strzela i z wolnych obrotów lubi jeszcze zgasnąć.
daniel75
PostWysłany: Śro 10:44, 04 Paź 2017   Temat postu:

Synchro robiłem na biegu jałowym i przy około 4000 obrotów. Ładnie wchodzi na obroty ale przy schodzeniu strzela. Sprawdziłem jeszcze raz dyszę, membranę i wydaję mi się ok. Już mi ręce opadają 😢
dis
PostWysłany: Śro 7:05, 04 Paź 2017   Temat postu:

Przydymiona świeca jak rozumiem jest z czarnym nalotem. Jeśli tak to skład mieszanki może być za bogato ustawiony.Pytanie jak robiłeś synchro w pełni czy tylko dla biegu jałowego? Może głupie to pytanie ale zawsze warto sprawdzić by wszystko co możliwe z naszej strony wyeliminować.
griba
PostWysłany: Śro 2:12, 04 Paź 2017   Temat postu: Regulacja gaźnika

daniel75 napisał:
Na przednim cylindrze miałem zawsze lekko przydymioną świece może to było od tych zaciasnych zaworów wylotowych.

Nie ma to wg mnie związku. Za ciasne zawory mogą się z czasem co najwyżej wypalić. Co do świecy to na początek skład mieszanki do sprawdzenia i synchro oraz czy ssanie się zamyka.

Dodam jeszcze, że czasem może być ciężko uzyskać idealny wygląd świecy. Trochę sadzy nie musi od razu oznaczać, że coś jest nie tak. Smile
daniel75
PostWysłany: Wto 7:39, 03 Paź 2017   Temat postu:

Na przednim cylindrze miałem zawsze lekko przydymioną świece może to było od tych zaciasnych zaworów wylotowych.
daniel75
PostWysłany: Wto 7:20, 03 Paź 2017   Temat postu:

Poprawiłem zawory, na przednim cylindrze wydechowe były zaciasno reszta na 0.10. Poskładałem maszyna odpaliła chodzi na wolnych ale strzela w prawy tłumik na wyższych, może to jeszcze kwestia synchro. Jak go nie opanuje to się wykończe bo już spać w nocy nie mogę 🤔

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group