FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Help!! Nowe klamki Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Joasia




Dołączył: 02 Cze 2017
Posty: 33
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

PostWysłany: Czw 21:35, 08 Cze 2017 Powrót do góry

Zamierzam zmienic klameczki w swoim motocyklu na czarne i krotkie ale ciezko znalezc do Vx takie jakie mi sie marzą.... moje pytanie czy mozecie mi powiedziec z jakich modeli motocykli mogą jeszcze pasować?? Z gory dzieki za odp . Pozdrawiam Jo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3569
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 11:42, 09 Cze 2017 Powrót do góry

Asiu jeżeli masz czas to proponuję ebay i tam klamki bezpośrednio do naszej maszyny znajdziesz i w dodatku taniej niż w kraju. Jedyny problem to czas dostawy bo z chin idą ok 2-3tygodni. Wpisz "brake level vx800" na ebay.com (nie polski) i wyskoczy cała masa ofert (patrz by przesyłka była free)
Tu masz przykładową aukcję z HongkKongu przy czym akurat te sąwersją krótką klamek.
[link widoczny dla zalogowanych]

Wystarczy wybrać model maszyny i kolor. Ja kupiłem do siebie regulowane i łamane i są całkiem fajne, koledzy z forum widzieli więc mogą określić jak się prezentują. To są takie same jak na poniższej aukcji prawe dolne na obrazku głównym (szare z czarnym).
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli potrzeba pomocy w zakupie daj znać.

Cena niewspółmierna do cen w kraju a jakość taka sama bo wszyscy tam kupują, ściągają do kraju i później przepakowują i sprzedają lub sprzedają bez ceregieli tylko ze swoją marżą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dis dnia Pią 11:45, 09 Cze 2017, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
wkr




Dołączył: 23 Paź 2017
Posty: 6
Przeczytał: 74 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ

PostWysłany: Wto 4:00, 24 Paź 2017 Powrót do góry

Podepnę się pod temat.

Również planuję wymianę klamek w swoim egzemplarzu jednak mojej pytanie odnosi się również do ich mocowania. To znaczy klamki sprzęgła oraz hamulca mają luzy(nie siedzą sztywno) i zastanawiam się czy jest możliwość wymiany na taki zestaw klamka plus mocowanie? Czy ktoś może próbował?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3569
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 12:34, 24 Paź 2017 Powrót do góry

Nawet jak podmienisz z mocowaniem będziesz miał pewien luz. Ja podmieniałem u siebie lecz ja mam inne pompy (choć mocowanie praktycznie takie samo przy hamulcu bo sprzęgło mam hydrauliczne). Można spróbować dorobić małe dystanse z tworzywa ale należy pamiętać, że klamka musi wswobodnie pracować by mogła odbijać do końca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wkr




Dołączył: 23 Paź 2017
Posty: 6
Przeczytał: 74 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ

PostWysłany: Wto 13:18, 24 Paź 2017 Powrót do góry

Zależało mi głównie na tym,żeby skasować trochę luzu w osi pionowej. Mam wrażenie jakby one były już mocno wyrobione. Najbardziej klamka sprzęgła, dlatego może rzeczywiście tylko kwestia pjodkładki.

Pytanie drugie. W serwisówce znalazłem info odnośnie punktów smarowania w motocyklu i na schemacie zaznaczone są również manetki/linki. Czy smarujecie/czyścicie te miejsca, jeśli tak to czym?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3569
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 22:32, 25 Paź 2017 Powrót do góry

Ja kiedyś władowałem olej do pancerza linki sprzęgła bo ciężko chodziła i nie zauważyłem różnicy z przesmarowaniem. Możesz spróbować wpuścić w linki smar w sprayu(najlepiej wejdzie bo aerozol) ale jeżeli nie czujesz by linki same w sobie chodziły ciężko to nie ma problemu. Nie mniej co jakiś czas można o tym pomyśleć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2160
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 12:30, 26 Paź 2017 Powrót do góry

Ja pryskam osie klamek i początki linek WD-40. Potem wycieram z zewnątrz do sucha. To bardziej, żeby wyprzeć wodę, która zostaje po myciu niż smarować, bo WD-40 jest raczej penetratorem niż smarem.

Lepszy byłby zwykły olej lub po prostu smar w spray'u. Jednak wtedy posmarowane części (tam gdzie smar pozostanie) mogłyby zacząć łapać brud.

Co do "porządnego" smarowania to w jednej z książek serwisowych widziałem następujący patent.

Przez ucięty narożnik worka foliowego przekładamy koniec linki (trzeba ją odłączyć od klamki). Narożnik uszczelniamy taśmą lub w inny sposób. Nalewamy do środka worka olej i całość podwieszamy. Grawitacja zrobi za nas resztę.

I jeszcze jedno - ciężko pracująca linka to nie koniecznie brak smaru. Wewnętrzne pancerze oryginalnych linek VX'a mają postać zwiniętej, metalowej spirali - coś jak wąż od prysznica. Gdy spirala zacznie korodować linka zaczyna się przycinać. Kolejne "nitki" pękają i w końcu całość się urywa lub blokuje. Tak miałem ze ssaniem. Oczywiście gdybym smarował to rdza by się nie wdała... Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Sob 1:14, 28 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Paweł D




Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 19
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wilkowice, Bielsko-Biała, śląskie

PostWysłany: Czw 23:04, 26 Paź 2017 Powrót do góry

Porządna, dobrze naoliwiona linka, wyregulowany mechanizm i nie potrzeba hydrauliki w sprzęgle;) Linki trzeba co jakiś czas smarować, ale to raczej frajda w zimowe wieczory, niż przykry obowiązek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3569
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 23:29, 26 Paź 2017 Powrót do góry

Paweł D napisał:
Porządna, dobrze naoliwiona linka, wyregulowany mechanizm i nie potrzeba hydrauliki w sprzęgle;)


I tu zdania są podzielone. Ja smarowałem swoje linki, przy zmianie kierownicy zmieniłem na nowsze dłuższe dorabiane od początku i nawet takie przesmarowane chodziły ciężko nie mówiąc o regulacji linki. Zmieniłem układ wycisku na ten z intruza 800 dałem pompę z jakiegoś gsx przy czym zmienię na mniejszą z RF900 (już mam i czeka wciąż na podmiankę) i jest rewelacyjnie. Sprzęgło chodzi mięciutko, nie czuć żadnego oporu czy szarpnięć a do tego nie trzeba regulować i ja z tej zmiany pod każdym względem jestem akurat bardzo zadowolony


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Paweł D




Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 19
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wilkowice, Bielsko-Biała, śląskie

PostWysłany: Czw 23:35, 26 Paź 2017 Powrót do góry

Tak samo, jak w samochodzie-różnica kolosalna. Ale, jeśli ktoś chce pozostać w oryginale, to cięgna trzeba utrzymywać w nienagannym stanie (jak cały motocykl zresztą). Pozdrowienia ślę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3569
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 23:37, 26 Paź 2017 Powrót do góry

Zmiana na hydraulikę to niewielka modyfikacja gdyż w pełni pasują podzespoły z intruza typu plug and play a jedynym elementem innym niż oryginał który widać to pompa przy kierownicy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Paweł D




Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 19
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wilkowice, Bielsko-Biała, śląskie

PostWysłany: Czw 23:42, 26 Paź 2017 Powrót do góry

I sworzeń wysprzęglika...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin