FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 proszę o opinię Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
matuch82




Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:18, 30 Paź 2013 Powrót do góry

witam
nadal szukam swojej suzi i wpadło mi w oko takie ogłoszenie
[link widoczny dla zalogowanych]
czy ktoś moze sie wypowiedzieć na temat tego VXa?
z góry dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Śro 15:30, 30 Paź 2013 Powrót do góry

Przerdzewiałe wydechy - ciężko znaleźć inne w dobrym stanie. Siedzenie zmieniane bądź obszywane, oryginalne ma trochę inną linię. Zegary z tego rocznika lecz co na nich jest to zagadka dla kupującego (oprócz wartości 55tys). Duperele o których pisze tzn. osłonka łączenia wydechów (jak są pordzewiałe to i tak nie zmieni to wiele w wyglądzie a zwykłą blaszkę można podgiąć i zamontować jak ktoś się uprze), centralna stopka (wbrew pozorom bardzo duży plus maszyny, ja często używam można dokupić ale ośkę też trzeba skołować), czujnik stopki (czasem upierdliwa rzecz i jak się pamięta o składaniu stopki można całkiem wywalić) nie są problemem w trakcie użytkowania jeśli silnik i układ jezdny jest ok. Ze zdjęć za dużo nie widzę, może mam już oczopląsy bądź zdjęcia są mało wyraźne. Ach ta praca przed kompem.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
matuch82




Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:57, 31 Paź 2013 Powrót do góry

dzięki dis
dzwoniłem do kolesia i powiedział ze silnik żłopie olej (ok 800 ml na 2tys km) wiec chyba odpuszczę, chociaż moto stoi blisko jak diabli, no i cena atrakcyjna


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Czw 15:37, 31 Paź 2013 Powrót do góry

Jak pije tyle oleju to pytanie którędy idzie przez zawory czy przez pierścienie. Zawory to uszczelniacze plus docieranie i splanowanie głowicy co jest znacznie łatwiejsze do wykonania głównie ze względu na części i ich cenę w porównaniu do wymiany pierścieni.
Cena przy zakupie jakoś musi się odnosić do stanu motocykle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin