FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Regulator napięcia Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
MAX




Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok Siemienia, Lubelskie

PostWysłany: Nie 19:01, 12 Sie 2012 Powrót do góry

Witam wszystkich, mam pytanie czy da sie sprawdzić regulator napięcia bo podejrzewam ze walnięty jest.
Wczoraj jak wybrałem sie na przejażdżkę na początku było wszystko ok po około godzinnym postoju już nie dało sie odpalić, odpaliłem przy pomocy kabli i wróciłem do domu.
W domu zacząłem sprawdzić akumulator i okazało sie ze brakuje w nim sporo elektrolitu i jest ciepły, podpoiłem miernik i okazało ze prąd ładowania przy włączonym długim świetle i obroty około 4000 wynosił w przedziale 18,5-19,6 i to była przyczyna prawdopodobna zginięcia elektrolitu.
Czytałem ze najlepszy prąd ładowania to 14-14,5

Więc poszukuję, może ktoś ma na zbyciu używany a sprawny regulator napięcia i za jaką by cenę sprzedał go, sprawdzałem nowe są ale cena dosyć wysoka bo zaczynająca się od ponad 300.
Jak toś ma proszę o kontakt PW


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Nie 20:50, 12 Sie 2012 Powrót do góry

Według serwisówki napięcie na akumulatorze przy odpalonym silniku dla 5000obr/min i włączonych długich powinno się mieścić się w zakresie 13,5-15,5V.
Sprawność regulatora napięcia można sprawdzić przez pomiar oporności przy użyciu tradycyjnego miernika. Należy sprawdzić wszystkie połączenia pomiędzy poszczególnymi połączeniami w sumie 15 opcji. Jeśli coś jest nie tak to regulator walnięty. Wszystkie połączenia i właściwe oporności przedstawione są w serwisówce w rozdziale 7 electrical system na stronie 5. Jeśli nie posiadasz serwisówki mogę podesłać wspomniany rozdział.
Regulatory podobno pasują także od innych maszyn. Teraz nie powiem od jakich ale wiem że są używane różne nie tylko oryginalne. Na stronie alpha-sports.com możesz sprawdzić czy np. numer seryjny nie jest taki sam jak regulatora chociażby w gs500 czy intruzie. Tych maszyn jest więcej to i używki będą tańsze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MAX




Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok Siemienia, Lubelskie

PostWysłany: Nie 21:00, 12 Sie 2012 Powrót do góry

już znalazłem serwisówkę(http://www.vx800.net/man_eng/index.html), jutro pozycze od znajomego lepszy miernik to posprawdzam rezystancję na kabelkach.
A tej stronie alpha-sports nie znałem (dzięki) zaraz sprawdzę numery regulatora bo na wyjętym są numery:
45C
SH535A-12


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MAX dnia Nie 21:02, 12 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Nie 21:10, 12 Sie 2012 Powrót do góry

Tutaj masz stronę. Możesz poszukać wśród innych sprzętów suzuki
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MAX




Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok Siemienia, Lubelskie

PostWysłany: Czw 19:36, 16 Sie 2012 Powrót do góry

Witam. już doszedłem co było nie tak, był padnięty kompletnie regulator napięcia, zakupiłem używany oryginalny i teraz ładowanie oscyluje 14 V. Akumulator jak na razie trzyma (5 sezon) jak co to się zakupi nowy na wiosnę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin