FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Cześć Wam Wszystkim! :-) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
pietrach




Dołączył: 24 Lip 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WGM / W-wa

PostWysłany: Wto 8:52, 24 Lip 2018 Powrót do góry

Jestem Pietrach i jeżdżę FałIksem ponad 3 lata. Na razie tyle o mnie, więcej (mam nadzieję) w realu Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
yasiek




Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 160
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamień

PostWysłany: Wto 9:15, 24 Lip 2018 Powrót do góry

Podkarpacie wita ... pietracha
... a toś się polansował Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2320
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 56 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 11:35, 24 Lip 2018 Powrót do góry

Siema Pietrach!

Tajemniczy z Ciebie gość! Wink

A profil byś uzupełnił. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Wto 11:36, 24 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1277
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Wto 12:17, 24 Lip 2018 Powrót do góry

No siema


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3811
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 21:12, 24 Lip 2018 Powrót do góry

Witamy tajemniczego użytkownika vxa😀


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zyjon




Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 301
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Wto 22:54, 24 Lip 2018 Powrót do góry

Cześć. Wyjaw jeszcze skąd jesteś.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pietrach




Dołączył: 24 Lip 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WGM / W-wa

PostWysłany: Sob 12:43, 28 Lip 2018 Powrót do góry

Oj tam za raz tajemniczy, tu trzeba jeździć a nie gadać hehe poszukiwałem pewnych informacji technicznych / naprawczych odnośnie przeniesienia napędu i przy okazji się zalogowałem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2320
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 56 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 14:15, 28 Lip 2018 Powrót do góry

pietrach napisał:
Oj tam za raz tajemniczy, tu trzeba jeździć a nie gadać hehe

I to jest prawidłowe podejście. Ok!

pietrach napisał:
poszukiwałem pewnych informacji technicznych / naprawczych odnośnie przeniesienia napędu

Jak nie znajdziesz tego czego szukasz to zakładaj post i pisz co potrzebujesz. Wink

pietrach napisał:

i przy okazji się zalogowałem Wink

"Przy okazji" - no ładne rzeczy! Bardzo nam miło, że dołączyłeś do nas i naskrobałeś kilka słów o sobie. Ok!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pietrach




Dołączył: 24 Lip 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WGM / W-wa

PostWysłany: Sob 14:57, 28 Lip 2018 Powrót do góry

griba napisał:
pietrach napisał:
Oj tam za raz tajemniczy, tu trzeba jeździć a nie gadać hehe

I to jest prawidłowe podejście. Ok!

pietrach napisał:
poszukiwałem pewnych informacji technicznych / naprawczych odnośnie przeniesienia napędu

Jak nie znajdziesz tego czego szukasz to zakładaj post i pisz co potrzebujesz. Wink

pietrach napisał:

i przy okazji się zalogowałem Wink

"Przy okazji" - no ładne rzeczy! Bardzo nam miło, że dołączyłeś do nas i naskrobałeś kilka słów o sobie. Ok!


Ok, dzięki, w razie czego będę krzyczeć Very Happy a w sumie fotki z tym co nie bangla jak trzeba mogę wrzucić, to się może innym przyda Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Maniek




Dołączył: 19 Maj 2013
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żary FZA

PostWysłany: Śro 22:54, 01 Sie 2018 Powrót do góry

Witam z lubuskiego.
LwG


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
danielb26




Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubelskie, okolice Włodawy i Jeziora Białego

PostWysłany: Czw 21:31, 02 Sie 2018 Powrót do góry

Siema


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marta




Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 103
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 15:24, 08 Sie 2018 Powrót do góry

Cześć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hook13




Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 31
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 10:34, 10 Sie 2018 Powrót do góry

Cześć


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
skorat




Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 526
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ślask

PostWysłany: Nie 22:18, 19 Sie 2018 Powrót do góry

Cześć!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stanisław Piotrowski




Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 31
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica

PostWysłany: Śro 21:48, 22 Sie 2018 Powrót do góry

Cześć !!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin