FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Co to jest ? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
katoga64




Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: -Bognor Regis UK

PostWysłany: Pią 19:55, 29 Mar 2013 Powrót do góry

Witam
Panowie za centralnym stojakiem(miedzy kominami) jest cos w rodzaju cylindrycznej puszki do ktorej dochodza trzy przewody gdzie jeden idzie do gaznikow a dwa pozostale do zbiornika paliwa. Teraz pytanko przy odrdzewianiu tych elementow odlaczylem wszystkie trzy i teraz nie pamietam gdzie ktory ma byc ? Czekam na podpowiedz. Dzieki. Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez katoga64 dnia Pią 21:08, 29 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pią 22:47, 29 Mar 2013 Powrót do góry

Ten cylindryczny element jak go nazywasz to zapewne pompa paliwowa. Z tych trzech przewodów jeden idzie do gaźnika tylnego z lewej strony gaźnika od dołu, drugi idzie do baku - króciec ku tyłowi zbiornika a trzeci przewód idzie jak dobrze pamiętam do przedniego gaźnika a dokładniej do króćca łączącego gaźnik z cylindrem i tam jest z boku wystający element gdzie podpinamy przewód.
Na obrazku [link widoczny dla zalogowanych] widać tą pompę.
Przewód widoczny idzie do gaźnika, z lewej strony króciec bodajże do zbiornika w ten od tyłu do podciśnienia przy przednim gaźniku.
Jak się mylę niech mnie ktoś poprawi bo dziś piłem trochę przy rozbieraniu silnika i do końca nie jestem pewien Smile


P.s. w dziale zrób to sam w nowych tematach wstawiamy opisy jak wykonać dane czynności - instruktarze i dlatego też przeniosłem ten temat do obecnego działu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dis dnia Pią 22:57, 29 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
katoga64




Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: -Bognor Regis UK

PostWysłany: Sob 12:33, 30 Mar 2013 Powrót do góry

Chodzi mi dokladnie o ten element.


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1531
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Sob 13:04, 30 Mar 2013 Powrót do góry

Może to zbiornik na podtlenek azotu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
katoga64




Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: -Bognor Regis UK

PostWysłany: Sob 13:14, 30 Mar 2013 Powrót do góry

Napewno ale jak go podlaczyc ponownie bo wydarlem go na kacu i nie zapamietalem co gdzie i jak. Tylko trzy przewody a taki problem mam teraz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 13:15, 30 Mar 2013 Powrót do góry

Hm, rozebrałem ten motor na części i nie kojarzę takiego elementu.

Wygląda to na pompę paliwa - być może ktoś wymienił z innego modelu?
Czy też były jakieś egzemplarze z taką pompą? Dość ładnie wpasowany jest jak widzę w mocowania. Dziwna sprawa.

Jeżeli to pompa paliwa to podejrzewam, że podłączenie przewodu na zdjęciu idzie do gaźnika - czyli bierze podciśnienie, które wymusza ruch membraną pompującą paliwo.

Teraz dwa króćce, które zostały po drugiej stronie.
Zaworki w pompie powinny puszczać tylko w jedną stronę.
Sprawdź, czy jak dmuchniesz w jeden to drugim będzie powietrze szło.
Odwrotnie nie powinno dać się dmuchnąć.

Ten, który wypuszcza przy dmuchaniu powietrze podłącz do gaźnika, drugi do zbiornika.

Daj znać jaki rezultat.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
katoga64




Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: -Bognor Regis UK

PostWysłany: Sob 13:23, 30 Mar 2013 Powrót do góry

Dzieki pokombinuje zaraz po swietach . Dzieki za rade . Jak zloze to do kupy napisze co i jak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Sob 20:26, 30 Mar 2013 Powrót do góry

Masz wersję kalifornijską moto bo tylko one miały ten element!!! [link widoczny dla zalogowanych]

Element ten opisany jest jako kanister i moim zdaniem nie jest on wymagany, można by zapewne tradycyjnie podłączyć zbiornik i całą resztę do pompy paliwa a ten element pominąć.

Jeśli chcesz zostawić to 1 do zbiornika paliwa, 17 do gaźnika a 8a to odpowietrzenie. Mam nadzieję, że to pomoże.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez dis dnia Sob 20:29, 30 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
katoga64




Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: -Bognor Regis UK

PostWysłany: Nie 18:44, 31 Mar 2013 Powrót do góry

Dzieki "Dis" To ze moto jest z USA to wiedzialem ale nie mam pojecia do czego ma sluzyc ten element skoro zostal zamontowany zostawie go jak juz jest .Dzieki za schemat .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 13:40, 02 Kwi 2013 Powrót do góry

Nie wpadłbym na to, że może to być jakiś dodatkowy rezerwuar paliwa.

A z ciekawości - czy ze zbiornika masz odpowietrzenie wyprowadzone?

Pozdrowienia,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
katoga64




Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: -Bognor Regis UK

PostWysłany: Śro 15:44, 03 Kwi 2013 Powrót do góry

Panowie cale to urzadzenie jest raczej do podcisnienia bo wcale do tego nie dochodzi paliwo tak jak napisal mi Dis jest co cos w rodzaju wspomagania do wytwarzania podcisnienia w gaznikach Tak mi sie wydaje choc Specem od tego nie jestem ale zostawie to tak jak jest na schemacie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez katoga64 dnia Czw 21:08, 14 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
MAX




Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok Siemienia, Lubelskie

PostWysłany: Nie 13:19, 26 Paź 2014 Powrót do góry

Witam odświeżę temat, czy da sie całkowicie usunąć ten element, bo chciałem wymienić bak u mnie pod bakiem po drugiej stronie jak kranik są dwa króćce jeden od przelewu a drugi idzie do tego kanistera a w zakupionym zbiorniku jest tylko jeden od przelewu. [link widoczny dla zalogowanych]
czy po ominięciu go i podłączeniu tak jak mają wesje europejskie wszystko będzie ok.
I do czego to służy i jakie ma ono zadanie to ustrojstwo [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Nie 18:58, 26 Paź 2014 Powrót do góry

Ten element z tego co opisywane jest w necie to podobno opcja więc chyba nie trzeba się nią martwić. Jak zmienisz zbiornik nie podłączaj po prostu tego a resztę podłącz jak normalnie idzie i powinno wszystko działać jak należy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MAX




Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok Siemienia, Lubelskie

PostWysłany: Nie 19:38, 26 Paź 2014 Powrót do góry

jutro rozbiorę wszystko i popatrze jak idą te przewody i spróbuje to całkowicie wyrzucić.

rozebrałem dzis to i te przewody nie mają styczności ani z podciśnieniem ani z zasilaniem paliwa.
[link widoczny dla zalogowanych]
przewód 7 to jest u mnie przelewowy idzie do baku i jak za duzo sie zatankuje to leci paliwo do tego kanistra
przewód 17 idzie do gazników jest rozdzielany tym 19 a do gaznika tylnego wchodzi tutaj [link widoczny dla zalogowanych] a do przedniego tutaj [link widoczny dla zalogowanych]
a przewod 8a wchodzi spowrotem do zbiornika [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MAX dnia Pon 16:24, 27 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Wto 16:50, 28 Paź 2014 Powrót do góry

Te elementy w gaźnikach pewnie będziesz musiał czymś zatkać, bo z tego co kojarzę to normalnie nie ma tam żadnych przyłączy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin