FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 W jaki sposób wpiąć wakuometry? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Słoniu




Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Sob 17:57, 05 Kwi 2008 Powrót do góry

Ostatnio próbowałem zabawy w regulacje zaworów i synchronizacje gażników w moim moto. Zawory udało mi się wyregulować ale napotkałem na problem w momencie gdy trzeba było podpiąć waku. W przedni, cylindrze wakuometr wpiąłem w przewód paliwowy łączący obydwa gaźniki (tan działał normalnie), natomiast w tylnym cylindrze w przewód który steruje zaworem podciśnieniowym kranika (z kranika biegną dwa przewody jeden idzie do pompy paliwa, wiec uznałem, że ten drugi musi sterować tym zaworem) Po wpięciu waku wskazówka skakała jak szalona. Nie mam pojęcia gdzie można go wpiąć. Co mogłem zrobić źle? Proszę o poradę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Słoniu dnia Sob 17:58, 05 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
..:maniek:..




Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaworzno

PostWysłany: Pon 11:58, 07 Kwi 2008 Powrót do góry

zeby dobrze sie wpiac waku do vx musisz miec oprocz zegarow 2 trojniki. 1 trojnik wpinasz pomiedzy gaznik a sterowanie kranikiem, drugi pomiedzy gaznik a sterowanie pompa paliwa,a wolne konce trojnikow do zegarow waku. wskazowkowe zegary waku zawsze beda drgaly jak oszalale bo taki ich urok! dlatego lepsze sa rteciowe bo maja wieksza bezwladnosc i poprostu lepiej sie na nich pracuje...zeby zmniejszyc drgania wskazowek stosuje sie tlumiki(w praktyce tlumik to zaciskany srubka wezyk),


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Pon 11:12, 16 Lut 2009 Powrót do góry

powrócę do tematu synchronizacji..

podobnie jak wyżej, tylko dokładniej opisywałeś podłączenie w tym temacie:
Cytat:
-do krocca przedniego cylindra podlaczamy trojnik (jeden koniec do krocca,drugi koniec do pompy paliwa,trzeci koniec do wakuometra)
-w kroccu tylnego cylindra nie ma wyjscia na wakuometr ale jest on z prawej strony gaznika(jest tam podlaczone podcisnienie sterujace kranikiem paliwa...) a wiec podlaczamy tam rozniwez trojnik (jeden koniec na gaznik,drugi do wezyka sterujacego kranikiem,trzeci wakuometr)

czemu należy podłączać się przez 2 trójniki? wg serwisówki (strona 6-15 i 6-16) są 2 zaślepione śrubami miejsca, specjalnie przygotowane do synchronizacji, do których można podłączyć waku niby bezpośrednio. trzeba wykręcić te śruby i zamiast nich wkręcić adaptery na wężyki. (są tam niewyraźne zdjęcia, ale będąc przy motorze na pewno dałoby się je dojrzeć)

nie żebym się czepiał, próbuję się tylko dowiedzieć czy rzeczywiście muszę uderzać do jakiegoś akwarystycznego bo waku kupiłem, adaptery mam, tylko trójników ni mam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
..:maniek:..




Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaworzno

PostWysłany: Pon 21:07, 16 Lut 2009 Powrót do góry

nie mam przy sobie serwisowki i naprawde nie pamietam dlaczego akurat tak, ale mogly byc tylko 2 mozliwosci :
- moze moj VX nie mial w kroccach wyjsc pod waku?
- moze nie mialem takich adapterow w swoim zestawie waku?

i tyle..pozatym u mnei trojniki byly potrzebne tylko po te zeby jeden zasilil podcisnieniowy kranik, a drugi zasilil pompe paliwa bo moj zestaw waku nie mial dodatkowego zbiorniczka na fuel.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 23:13, 16 Lut 2009 Powrót do góry

Witam!

No miałem podobny dylemat - tych otworów o których mówi serwisówka nie znalazłem w swoich gaźnikach (45C00) - jednak mój zestaw wakuometrów miał trójniki więc nie było problemu żeby się wpiąć.

Gaźnik przedni - nr 2 - o ile dobrze pamiętam w kolanku pod gaźnikiem, które idzie do głowicy - mam króciec dający podciśnienie do pompki paliwa.

Gaźnik tylny - nr 1 - z gaźnika jest wyprowadzony króciec podciśnienia do kranika.

Chyba tak to wygląda...

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Wto 9:32, 17 Lut 2009 Powrót do góry

dzięki Wam za upewnienie!

wygląda na to, że będę szukał i otworów i akwarystycznego Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
arbooz




Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudno - Nowa Sól

PostWysłany: Nie 11:41, 22 Lut 2009 Powrót do góry

Witam.
Mi jak regulował gościu (ostatni raz bo jak zobaczyłem jakie to jest banalnie proste to kupiłem zegarki) to zdjął bak, paliwko podłączył z "kroplówki" więc przewód podciśnienia do kranika był wolny a drugi garnek przez trójnik. Jak masz ochotę na zabawę to możesz zdjąć króćce ssace wywiercić otwory, nagwintować je.... ale chyba trójnik jest tańszy niż taka zabawa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin