FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 zdławiona moc Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
piotr




Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Pią 22:45, 01 Gru 2006 Powrót do góry

Cześć. Moje moto dysponuje mocą 50 KM, rozwija maxa 160 km/h, przy 6300 obr., jak dla mnie ta prędkość zupełnie wystarczy, mam jednak pewne wątpliwości czy wszystko jest OK, bowiem przy w/w obr. wyłacza zapłon (strzał z tłumików), prędkość opada, znów rośnie, wyłacza... itd. Czy to jest normalne ? Dzięki z góry za wszelkie podpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Iwansky




Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kobyłka

PostWysłany: Sob 0:41, 02 Gru 2006 Powrót do góry

Witaj
Objawy podane przez ciebie nie są normalne. W VXie nie było żadnej elektronicznej odcinki. Niepokoii mnie zwłaszcza opisane przez ciebie strzelanie. A jak jest jak gazujesz go na postoju?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piotr




Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Sob 7:44, 02 Gru 2006 Powrót do góry

Na postoju kiedyś zakręciłem do 10 tyś obrotów i było ok. Jeszcze jedna informacja na 1 i 2 biegu kręci się do 7 tyś obr. a na 5 idzie tylko do 6300obr. Dziwna sprawa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
marjan
Gość






PostWysłany: Wto 10:14, 19 Gru 2006 Powrót do góry

piotr napisał:
Na postoju kiedyś zakręciłem do 10 tyś obrotów i było ok. Jeszcze jedna informacja na 1 i 2 biegu kręci się do 7 tyś obr. a na 5 idzie tylko do 6300obr. Dziwna sprawa.


Ale z dyni w murek chyba. No, przepraszam - ale czy kolega zajrzał do instrukcji, gdzie napisano, żeby nie wkręcać na czerwone pole? A dokręcanie na 10 000 to już lekką masochistką trąci.

Pytanie [już merytorycznie będę pisał] brzmi - a do ilu kręci przy 4 biegu? Bo może przy wyższych obrotach i wyższym biegu masz wyższe zużycie paliwa - i wtedy nie nadąża system odpowietrzania baku? Wtedy by się dławił i strzelał - objawy chwilowego odcięcia zapłonu i chwilowego braku paliwa są podobne.
Sam kiedyś przy wyprzedzaniu pod górkę strzeliłem jak z armaty w okno wyprzedzanego auta. Po prostu była pora na rezerwę.

Ostateczny wniosek - nie katujmy sprzętów. Albo przynajmniej piszmy prawdę w ogłoszeniach.

PZDR
piotr




Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Śro 16:56, 20 Gru 2006 Powrót do góry

Sprostowanie (dot. odp. Marjana), przyznaje Tobie rację, że na czerwone pole się nie kręci, na te 10 tyś obr. wkręcił mi koleś (w mojej obecności), który "zdjagnozował" stan mojego moto (wg niego pierścionki już słychać), potraktował VX jak ścigacza (faktycznie ma duże doświadczenie w jeździe na ścigaczach), BYŁEM ZŁY Evil or Very Mad, że tak traktuje moją własność... Zależało mi wówczas na tym aby ktoś kto zna się na moto ocenił rzeczowo stan mojego VX-a,
Ja dbam o swojego VX, używam go tylko do jazdy turystycznej,
teraz nie pamiętam ile kręci na 4 biegu, wg info w brief mój VX ma ograniczniki na gaźnikach i mniejszą dyszę główną (moje własne tłumaczenie), jak byłem w serwisie to mechanik stwierdził, że sprzęt musi być uszkodzony... Mi osobiście wystarcza uzyskiwana przez niego moc i prędkość, zadałem w/w pytanie aby zaspokoić swoją ciekawość. Pozdrawiam
P.S Prawda to podstawa wszystkiego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 18:13, 10 Lut 2007 Powrót do góry

vx to super maszyna
pablo70




Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 20:32, 25 Maj 2007 Powrót do góry

Witam wszystkich forumowiczów !
Podobnie jak Piotra, moja sztuka także ma 37kW (50KM), i mimo że niedługo osiągnie wiek
"pełny", to 180 km/h leciałem wraz topcasem, więc na pewno nie jest to problem niskiej mocy.
Tak na marginesie to wszystkie motocykle Suzuki wykorzystujące tę samą konstrukcję silnika, produkowane zarówno przed VX800 jak i po, zawsze dysponowały mocą
ok. 50KM, a więc nie jest to silnik zdławiony, a raczej celowo dla potrzeb motocykla
innego niż czop czy cruz, jakim jest vx800 "wyciśnięto" z tej konstrukcji te dodatkowe 10KM

Piotr - radzę się przyjżeć wyłącznikowi zapłonu przy bocznej podstawce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piotr




Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Pią 18:57, 29 Cze 2007 Powrót do góry

Dzięki Pablo70, za Twoją radą, przyjżałem się wyłącznikowi przy bocznej podstawce, przedłużyłem wyłącznik, który jest teraz mocniej przyciskany przez podstawkę, dzisiaj sprawdziłem prędkość i to przy dość wietrznej pogodzie, moto nie wyłącza teraz przy wyższych obrotach, pojechałem na 4 biegu do ok. 150 (ok. 7 tyś obr.) , potem na autostradzie 5 bieg do 180 km/h (licznikowe, ok. 7,5 tyś obr.), myślę, że rozpędził bym się bardziej (szybko uzyskał w/w prędkość).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin