 |
|
 |
|
Autor |
Wiadomość |
wiecho
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow
|
Wysłany:
Śro 15:05, 03 Maj 2017 |
 |
Witam mam pytanie czy da się wyciagnac simering nr 18 przy wale kardana bez odkręcenia talerza, mam malutki wyciek pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4417 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 22:03, 03 Maj 2017 |
 |
nr 18 w serwisówce to szpilka mocująca kardan, przydała by się informacja według czego nr 18 jest specyfikowany? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
wiecho
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow
|
Wysłany:
Czw 5:45, 04 Maj 2017 |
 |
Witaj Dis sugerowałem się rysunkiem Alpha -Sports fig 22 zamieszczony w dniu 21 siepna 2015 .Podany jako nr 18 jest wlasnie simering .Pierwszy uszczelniacz po zdjęciu kola.Szpilka na tym rysunku to nr 12.To jest simering który jest dostępny tylko w serwisie.Olej wycieka mi w dolnym polozeniu nie jest tragicznie ,ale po przejechaniu około 100 km jak olej zlapie jakos temperaturę na postoju widać krople oleju.w dolnej części kardana. I bardzo jestem ciekaw czy można go wyciagnac bez demontażu talerza pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4417 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pią 9:25, 05 Maj 2017 |
 |
Nie wiem czy można ale mogę spróbować na moim cieknącym - już podmienionym na zapasowy (wyciek też na tym uszczelniaczu). Muszę tylko znaleźć chwilę czasu bo obecnie dom jest priorytetem i w cały długi weekend nie miałem prawie czasu by zrobić moto. Kardana podmieniłem ale nie wszystko mam złożone bo jeszcze tulejkę na amorku chcę zmienić bo coś za luźno siedzi.
Sam uszczelniacz wygląda jak by był pasowany na wcisk bez dodatkowych kołnierzy czyli pewnie da radę go wyjąć bez większego rozbierania ale można go pewnie wtedy dodatkowo uszkodzić (choć i tak jest do wymiany więc to nie problem). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
wiecho
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow
|
Wysłany:
Sob 8:52, 06 Maj 2017 |
 |
Czesc Dis miałem chwile ,i zrobilem tak; jak kolega Szmool opisal za namowa swojego Ojca. Nie wyciagalem simeringa tylko wyciagnolem sprezynke skrocilem około 1 cm wlozylem zamontowałem.Wczoraj była ladna pgoda,zrobilem przegląd TECHNICZNY na stacji,i około 40 km na razie jest oky. ale mimo wszystko zamawiam nowy ,drogi ale nie ma sensu oszczedzac i kombinować ,ma być orginal .Jak dalej będzie się sprawial ten sposób doszczelnienia powiadomie,dzieki za zainteresowanie; szerokość na drodze Pozdrawiam!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4417 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Nie 22:48, 07 Maj 2017 |
 |
Fajnie że się udało. Mi dopiero dziś udało się wskoczyć na 30 minut do moto bo ciągle chata i chata a przy tym dziś jeszcze urodziny siostry. Skrócenie sprężynki zwykle sprawdza się i można na tym też śmigać jeśli nie ma problemów z dalszymi wyciekami. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
 |
|
 |
|