FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 uklad napendowy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
wiecho




Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 57
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow

PostWysłany: Śro 15:05, 03 Maj 2017 Powrót do góry

Witam mam pytanie czy da się wyciagnac simering nr 18 przy wale kardana bez odkręcenia talerza, mam malutki wyciek pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3512
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 22:03, 03 Maj 2017 Powrót do góry

nr 18 w serwisówce to szpilka mocująca kardan, przydała by się informacja według czego nr 18 jest specyfikowany?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wiecho




Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 57
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow

PostWysłany: Czw 5:45, 04 Maj 2017 Powrót do góry

Witaj Dis sugerowałem się rysunkiem Alpha -Sports fig 22 zamieszczony w dniu 21 siepna 2015 .Podany jako nr 18 jest wlasnie simering .Pierwszy uszczelniacz po zdjęciu kola.Szpilka na tym rysunku to nr 12.To jest simering który jest dostępny tylko w serwisie.Olej wycieka mi w dolnym polozeniu nie jest tragicznie ,ale po przejechaniu około 100 km jak olej zlapie jakos temperaturę na postoju widać krople oleju.w dolnej części kardana. I bardzo jestem ciekaw czy można go wyciagnac bez demontażu talerza pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3512
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 9:25, 05 Maj 2017 Powrót do góry

Nie wiem czy można ale mogę spróbować na moim cieknącym - już podmienionym na zapasowy (wyciek też na tym uszczelniaczu). Muszę tylko znaleźć chwilę czasu bo obecnie dom jest priorytetem i w cały długi weekend nie miałem prawie czasu by zrobić moto. Kardana podmieniłem ale nie wszystko mam złożone bo jeszcze tulejkę na amorku chcę zmienić bo coś za luźno siedzi.
Sam uszczelniacz wygląda jak by był pasowany na wcisk bez dodatkowych kołnierzy czyli pewnie da radę go wyjąć bez większego rozbierania ale można go pewnie wtedy dodatkowo uszkodzić (choć i tak jest do wymiany więc to nie problem).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wiecho




Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 57
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow

PostWysłany: Sob 8:52, 06 Maj 2017 Powrót do góry

Czesc Dis miałem chwile ,i zrobilem tak; jak kolega Szmool opisal za namowa swojego Ojca. Nie wyciagalem simeringa tylko wyciagnolem sprezynke skrocilem około 1 cm wlozylem zamontowałem.Wczoraj była ladna pgoda,zrobilem przegląd TECHNICZNY na stacji,i około 40 km na razie jest oky. ale mimo wszystko zamawiam nowy ,drogi ale nie ma sensu oszczedzac i kombinować ,ma być orginal .Jak dalej będzie się sprawial ten sposób doszczelnienia powiadomie,dzieki za zainteresowanie; szerokość na drodze Pozdrawiam!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3512
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 22:48, 07 Maj 2017 Powrót do góry

Fajnie że się udało. Mi dopiero dziś udało się wskoczyć na 30 minut do moto bo ciągle chata i chata a przy tym dziś jeszcze urodziny siostry. Skrócenie sprężynki zwykle sprawdza się i można na tym też śmigać jeśli nie ma problemów z dalszymi wyciekami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin