FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Wał przy silniku się pociWitam Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
bondzo




Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw 22:42, 29 Maj 2014 Powrót do góry

Witam
Problem polega na tym ze poci mi się wał przy łączeniu z silnikiem tam jest taka guma co to może być?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2316
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 55 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 0:58, 30 Maj 2014 Powrót do góry

Guma zewnętrzna to tylko osłona kardana.

Od strony silnika - przy wyjściu wałka - jest uszczelniacz, być może trzeba go wymienić.

Tu znajdziesz wszystko na ten temat - [link widoczny dla zalogowanych].

BTW - uzupełnij proszę profil i odwiedź dział "Powitalnia".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pią 1:00, 30 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
bondzo




Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią 8:26, 30 Maj 2014 Powrót do góry

A jakoś dokładniej jest dostępna ta uszczelka bo na allegro nic nie znalazłem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3807
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 9:44, 30 Maj 2014 Powrót do góry

Tam są chyba tylko dwa oringi a do tego chyba jakiś simmering. Wszystko powinieneś znaleźć w sklepie z uszczelnieniami bez większego problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2316
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 55 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 13:36, 30 Maj 2014 Powrót do góry

Najlepiej w takiej sytuacji byłoby to rozmontować i udać się z uszczelniaczem i oringami do sklepu, gdzie dobiorą Ci te części na miejscu na wzór.

Z tego co pamiętam, samą przekładnie kardana da się zdjąć z korpusu silnika.

Odkręcasz imbusy od strony wałka i sześć (chyba) śrub na korpusie.

[link widoczny dla zalogowanych]

Tu widać, że da się go wtedy wyjąć (akurat nie potrzebnie zdjąłem, ale teraz zdjęcia się przydały) - [link widoczny dla zalogowanych].

Potem składa się to na silikon z tego co pamiętam. Ale jest też oring na około całej przekładni. Więc może sprawdź, czy ten wyciek masz na pewno na wałku, czy od strony wałka ale z okolic obudowy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pią 13:48, 30 Maj 2014, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin