FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 nie chodzi na jeden garnek Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Grusiak




Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszków / Warszawa

PostWysłany: Wto 14:07, 13 Mar 2012 Powrót do góry

Być może dubluje temat ale suzi chodzi tylko na jeden gar (ten od strony chłodnicy) nie ma mocy strzela kicha prycha tak jakby zalewało go paliwo ktos przerabiał podobne akcje??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
skorat




Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 663
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ślask

PostWysłany: Wto 14:46, 13 Mar 2012 Powrót do góry

Prześledź temat:
http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx-800-silnik-i-naped,1/problem-z-prawym-baniakiem,935.html?sid=39af1fa481f735fc219a0db401c14448
zapoznaj się również z:
http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx-800-silnik-i-naped,1/ciezko-odpala-chodzi-na-jeden-tlok,1609.html
lub co prawda nie nasze forum ale temat tożsamy Wink:
[link widoczny dla zalogowanych]
ewentualnie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieję, że Ci to pomoże. Jeżeli nic z rad zawartych w powyższych linkach nie poskutkuje to ... będziemy myśleli dalej Wink Pozdrawiam, Tadek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skorat dnia Wto 15:48, 13 Mar 2012, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 15:45, 13 Mar 2012 Powrót do góry

Hejka!

Ssanie do sprawdzenia.

Tematy jak wyżej przez Skorata zostało podane.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ikis




Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: Wto 16:16, 13 Mar 2012 Powrót do góry

sprawdz - wymien filtr powietrza ten pod siodłem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
david.1606




Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 22:35, 13 Mar 2012 Powrót do góry

Jak pisał kolega wyżej ,czy problem występuje na rozgrzanym silniku ? jeśli nie to regulacja linek ssania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Grusiak




Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszków / Warszawa

PostWysłany: Śro 8:50, 14 Mar 2012 Powrót do góry

Problem jest zarówno na zimnym jak i cieplym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ikis




Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: Śro 9:14, 14 Mar 2012 Powrót do góry

Ostatnia jesienna przejażdzka była porażką... Moto odpalił ale nie dało się jeździć. Po wstawieniu do garażu zauwazyłem że filtr powietrza z tylnego garu jest zalany paliwem (zarówno obudowa jak i sam wkład filtrujący) Moto przezimowało a w niedzielę załozyłem nowy filtr, odpaliłem a silnik chodził "idealnie"...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 13:53, 14 Mar 2012 Powrót do góry

Hejka!

Jeżeli tak się dzieje na ciepłym silniku, to może być brudna dysza biegu jałowego.

Po zdjęciu gaźnika i komory pływakowej dasz radę ją wykręcić. Moja miała nalot i lekko zatkane światło. Silnik się dławił przy małym odkręceniu manetki.

Sprawdź reakcję gaźnika odkręcając lekko przy nim bezpośrednio przepustnice. Dobry gaźnik będzie powodował reakcję, "zatkany" prychanie.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 17:55, 14 Mar 2012 Powrót do góry

Hej!

Ikis - pompowanie paliwa do filtru zauważyłem u siebie, gdy jeden cylinder nie "łapał", ale u mnie winna była rozciągnięta linka ssania, która powodowała, że tylny cylinder nie startował.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Grusiak




Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszków / Warszawa

PostWysłany: Czw 17:56, 15 Mar 2012 Powrót do góry

Przy odkręceniu przepustnicy tego "zatkanego" gaźnika zero reakcji tylko głuchy dziwny dźwięk. Jak odepnę od niego fajkę moto pali (bo załapuje wtedy na ten pierwszy) jak odepnę od tego pierwszego to wtedy mogę zapomnieć o jakimkolwiek odpaleniu ;\


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Czw 18:05, 15 Mar 2012 Powrót do góry

Sprawdź czy masz iskrę na świecy bo zwłaszcza NGK przy zalaniu lubi padać i wtedy może strzelać krztusić się i prychać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ikis




Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: Czw 18:36, 15 Mar 2012 Powrót do góry

unikam druciarstwa ale... spuść benzynę (nakładając wężyk na króciec do pomiaru poziomu paliwa) z gaźnika od tylnego cylindra... oczyść - osusz świecę i spróbuj uruchomić ponownie... jesli podczas pracy zaobserwujesz że wpierw pracuje na jednym (przód) następnie na oba a na koniec znów tylko przód to będzie znak że masz problem z poziomem paliwa lub nieszczelnym zaworze iglicowym. Zanim jednak spróbujesz tego patentu poczekaj na opinię bardziej doświadczonych kolegów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 10:15, 16 Mar 2012 Powrót do góry

Hej!

Jeżeli brak reakcji zupełny, to cylinder zupełnie nie pali.

1) Wykręć i oczyść szczotką drucianą świece jak piszę Ikis.

2) Sprawdź czy filtr przy gaźniku, który nie chodzi nie pływa w paliwie - tak się dzieje, gdy gaźnik "nie pracuje", paliwo jest wyrzucane tą stroną - wysusz go wtedy i włóż z powrotem. Może być też sytuacja, że puszcza zaworek podciśnieniowy przy zbiorniku i wtedy też tylny gaźnik się zaleje (nawet jeżeli zaworek iglicowy ma sprawny) - SPRAWDŹ poziom oleju i zapach, czy nie masz w nim paliwa po zimowym postoju.

3) Sprawdź czy ssanie wyciąga tłoczek w niepracującym gaźniku, jeżeli masz wątpliwości, trochę odkręć do rozruchu kopułkę na końcu linki przy gaźniku, aby zlikwidować luz.

4) Sprawdź odkręcenie śruby biegu jałowego w tym gaźniku, zobacz na ile jest wykręcona. Odkręć na 3 obroty - ta śruba jeżeli jest skręcona za mocno, to ssanie również nie pracuje - tak wynika z moich empirycznych ustaleń.

5) Spróbuj odpalić.

6) Jak zaskoczy przyłóż dłonie do wydechów. Jeżeli niedziałający cylinder nadal będzie miał zimny wydech możesz wyłączyć - nie załapie.

Daj znać jaki efekt.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ikis




Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: Pon 20:40, 19 Mar 2012 Powrót do góry

Piątek: moje moto idzie jak burza, sobota: jak tornado, niedziela bzyka jak należy. Poniedziałek d.upa przerywa, gaśnie -zalało filtr paliwa... co się zmieniło w poniedziałek? temperatura spadła o ok 10 stopni... ma to jakiś sens?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pon 21:24, 19 Mar 2012 Powrót do góry

Prosty wniosek do d... paliwo lub coś nie tak z jego lepkością która może znacznie rosnąć ze spadkiem temperatury. Jednakże nie podejrzewam by to była tak na prawdę przyczyna. Mówisz o filtrze paliwa ale czy nie masz na myśli filtra powietrza? Jeśli tak to zwraca ci z gaźnika nadmiar do filtra. Oznacza to sprawdzenie gaźnika, zapewne kolejny raz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin