FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 problem z zapłonem. co się dzieje? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Maly0wariat




Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie, aktualnie Belgia

PostWysłany: Nie 11:31, 04 Sie 2013 Powrót do góry

Witam. od dłuższego czasu zauważyłem, że mój vx ma problem z zapłonem. gdy naciskam starter nagle blokuje się rozrusznik. tak jak by nie miał siły ruszyć tłokami. po kilkunastu próbach motockl nareszcie obrócił tłokami i zaczyna podłąpywać. po 20 sekundach "podłąpywania" zaczyna leciec paliwo z rur wydechowych na łączeniu pod silnikiem.
olej w normie, chociaż zauważyłem, ze zaczyna mu smakować. musiałem dolać po 2 tys brykania.
akumulator nowy kupiony kilka miesięcy temu.
co w Nim znowu "śmierdzi?:/

Pozdrawiam i miłego...
Marcin


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 16:33, 04 Sie 2013 Powrót do góry

Hej!

Akumulator masz nowy - ale czy alternator ładuje? Sprawdź co się dzieje z napięciem na klemach podczas rozruchu.

Czy to co leci na łączeniu to na pewno paliwo, czy też skroplona woda?

To na początek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Maly0wariat




Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie, aktualnie Belgia

PostWysłany: Nie 17:23, 04 Sie 2013 Powrót do góry

po odpaleniu motocykla wartośc wzrosła do prawie 13.92 V. Jestem pewien, ze było to paliwo poniewaz kałuża odparowała w kilka sekund.
PO odpaleniu motocykl delikatnie kuleje na jakiś baniaczek, oraz zaraz po rozruchu przydymia troszeczkę niebieskim, olejowym dymem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ikis




Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: Nie 19:23, 04 Sie 2013 Powrót do góry

Po uruchomieniu uchyl ręcznie przepustnice w gaźnikach poszczególnych cylindrów (nie manetką !) w ten sposób sprawisz czy oba gary chodzą jak należy - uchylaj z wyczuciem nie chodzi o uzyskiwanie wysokich obrotów ale o samo porównanie pracy obu cylindrów. Co do samego rozrusznika - mogą kończyć się szczotki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 9:28, 05 Sie 2013 Powrót do góry

Może kranik lub membrana na pompie paliwa puszczają - ale w obu tych przypadkach benzyna byłaby również w oleju, a jego poziom podczas długiego postoju by rósł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 15:59, 06 Sie 2013 Powrót do góry

Jeszcze w sprawie testu odpalania - możesz też po uruchomieniu (silnik zimny po dłuższym postoju) położyć dłonie na kolankach wydechowych i poczujesz czy się równo nagrzewają.

Czy paliwo na pewno z łącznika wydechów? A może z rurki tylnego airbox'u?

Jak pracuje na jednym cylindrze to gaźnik niepracującego cylindra pluje paliwem do obudowy filtra - przynajmniej przy tylnym gaźniku zauważyłem taką prawidłowość.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin