FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Wymiana rozrzadu Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1531
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Wto 9:33, 19 Kwi 2016 Powrót do góry

Czy w naszych moto, gdzieś na cylindrach, głowicach istnieje miejsce kontroli napinacza lub łańcuszka rozrządu? Zastanawiają mnie te czarne zaślepki w głowicach. Pytam z ciekawości bo w Drag Starze jest takie ustrojstwo do kontrolowania zużycia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Wto 9:49, 19 Kwi 2016 Powrót do góry

Jak wyciągniesz te zaślepki to cholernie ciężko jest je włożyć. Mi raz jedna wypadła na rajdzie nie wiem jakim cudem bo wydaje się to aż niemożliwe bez jej uszkodzenia.
Samego napinacza nie zobaczysz, jedynie ślizgi, przy czym najlepiej luzy byłoby chyba widać w dolnej części silnika po zdjęciu pokryw.
niestety w naszych maszynach konrola nie jest łatwa jak w innych maszynach np. Virago gdzie wyciga się całość bez wyjmowania silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1531
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Wto 14:13, 19 Kwi 2016 Powrót do góry

Dzięki Dis, szkoda... zdejmowanie pokryw to wiadomo spust oleju, możliwość uszkodzenia uszczelek znowu szukanie nowych albo docinanie... chyba jakoś objeżdżę ten sezon a później będę się martwił albo samemu albo zlece jakiemuś mechanikowi rozrząd. Jak narazie orientowałem się w cenach to było ok 200zł robocizna


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Wto 18:45, 19 Kwi 2016 Powrót do góry

Jak położysz maszynę na boki to oleju nie musisz spuszczać a pokrywy to na dobrą sprawę można silikonem wysokotemperaturowym tylko z umiarem. Ja tak stosuję, gdyż nie wystaje tak spomiędzy pokryw jak uszczelka a przy nie za grubej warstwie i lekkim podeschnięciu przed przyłożeniem sprawdza się idealnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
plak1989




Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie/ Warka

PostWysłany: Wto 21:00, 19 Kwi 2016 Powrót do góry

siemka chłopaki ja właśnie kończę remont swojego silnika powiem wam żeby zrobić to dobrze trzeba rozebrać boki silnika i obydwie pokrywy zaworowe bo inaczej nie zluzuje sie napinacza, co do wałków to nie one dostają tylko popychacze zaworowe i tu jest główny problem ja wałki zmierzyłem a mam 99tyś i wałki ok ale na popychaczach widać ślady zużycia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin