Autor |
Wiadomość |
sebov
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 18:37, 19 Maj 2012 |
|
Hej,
dzięki za info. Ja raczej szybko nie będę wiedział, czy potrzebne są nowe pierścienie. Pewnie najwcześniej za jakieś 2-3 tygodnie. Także nie czekaj na mnie. Ale chętnie bym się dowiedział jak można zakupić części z USA - masz jakiś sprawdzony sklep internetowy? Czy dzwonisz do nich? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 61 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Nie 23:55, 20 Maj 2012 |
|
Witam!
Po pierwsze sprawdzić cenę w serwisie. Nie zawsze zakup w internecie z wysyłka będzie tańszy.
Zobacz tutaj sklep Holandii, a więc nieco bliżej nas > [link widoczny dla zalogowanych]
Pierścienie można brać dorabiane, ale ja jednak szedł bym w oryginał. Trzeba jednak najpierw sprawdzić, czy cylindry nie mają nadmiernego owalu.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ivf
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie
|
Wysłany:
Śro 14:18, 23 Maj 2012 |
|
z USA to nie jest taki prosty temat.. lepiej załatwiać go w zimie gdy jest dużo czasu na składanie maszyny.. ja już jednak nic nie zamawiam. zmieniłem podejście i kupiłem nowy cylinder, nie kupuje więc nadwymiarowych tłoków..
jednak różnica w cenie pierścionków tam, a tutaj jest spora.. tylko z czasem właśnie gorzej.. no i kombinacji więcej jeśli chce się maksymalnie zaoszczędzić.. albo liczyć na fuksa..
w Holandii wychodzą chyba tyle samo co u nas w serwisie.. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Grusiak
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszków / Warszawa
|
Wysłany:
Sob 19:24, 23 Kwi 2016 |
|
Czołem!
Podpinam się do tematu. Po wymianie oleju zrobiłem trasę okolo 150 km. musiałem dolać około 100ml oleju. Olej MOTUL 10w40 5100. Nie odkręcałem manetki jak wariat cały czas 80-100 wyprzedzałem może ze 4 razy. Nie kopci nie widać nic poza czarnym tłumikiem czy ktoś jeszcze tak ma?? help |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405 Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Sob 22:16, 23 Kwi 2016 |
|
Pytanie czy sprawdzałeś na stopce bocznej(raczej tak się nie sprawdza) czy na centralnej i jakie było podłoże (równe czy lekko pochylone). Takie detale mają bardzo duży wpływ na odczyt poziomu oleju i mogą bez problemu dać różnicę 100ml nawet jeśli nic nie ubyło. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1531 Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Nie 19:06, 24 Kwi 2016 |
|
Tylko VX Judama nie bierze oleju u mnie przestał brać po płukance, jednak po drugiej znów zaczął. Kompresja jest w porządku więc uszczelniacze zaworowe się kłaniają |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Grusiak
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszków / Warszawa
|
Wysłany:
Nie 20:29, 24 Kwi 2016 |
|
Sprawdzałem na centralnej już na zimnym silniku.. Wnioskuję że czeka mnie montaż kufrow aby wozić w nich olej |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405 Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Nie 21:03, 24 Kwi 2016 |
|
Na zlocie jak widziałem to praktycznie wszyscy jeźdźcy mają kufry chociaż centralny. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 61 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Nie 21:19, 24 Kwi 2016 |
|
Grusiak napisał: |
Sprawdzałem na centralnej już na zimnym silniku.. Wnioskuję że czeka mnie montaż kufrów aby wozić w nich olej |
Hej, spoko, ja przyjąłem, że do póki na wyprawę starczy bańka 4l nic nie robię. No i w sumie to nie trzeba oleju zmieniać jak się często dolewa.
A na poważnie - sprawdź go na dłuższej trasie. Druga sprawa - Dis dobrze prawi co do położenia motocykla. Ja malowałem w garażu na posadzce kredą znaki w miejscu, gdzie dotykały stopy centralki w czasie parkowania motocykla. Dopiero wtedy odczyt był w miarę porównywalny. Trzecia kwestia - a nie masz jakiegoś wycieku? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Nie 21:19, 24 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Grusiak
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszków / Warszawa
|
Wysłany:
Pon 0:34, 25 Kwi 2016 |
|
Czyli baniaczek i w trasę poziomicą sprawdzałem posadzkę jest rowniotko jak trzeba.. Sprawdzone wszystko silnik suchy od spodu okolice filtra też. Ewidentnie gdzieś pożera tylko w taki sposób że nawet czy to na zimnym czy na suchym dymka nie puści.. chytra maszyna.. Mam jeszcze pomysł z plukanka na przykład motula albo liquy moly i pokombinować może z gestoscia oleju ale czy jest sens? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1531 Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Pon 12:13, 25 Kwi 2016 |
|
Ja stosowałem Liqy Moly i bylo ok |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|