FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 wysokie zużycie oleju Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
sebov




Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:37, 19 Maj 2012 Powrót do góry

Hej,
dzięki za info. Ja raczej szybko nie będę wiedział, czy potrzebne są nowe pierścienie. Pewnie najwcześniej za jakieś 2-3 tygodnie. Także nie czekaj na mnie. Ale chętnie bym się dowiedział jak można zakupić części z USA - masz jakiś sprawdzony sklep internetowy? Czy dzwonisz do nich?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 23:55, 20 Maj 2012 Powrót do góry

Witam!

Po pierwsze sprawdzić cenę w serwisie. Nie zawsze zakup w internecie z wysyłka będzie tańszy.

Zobacz tutaj sklep Holandii, a więc nieco bliżej nas > [link widoczny dla zalogowanych]

Pierścienie można brać dorabiane, ale ja jednak szedł bym w oryginał. Trzeba jednak najpierw sprawdzić, czy cylindry nie mają nadmiernego owalu.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Śro 14:18, 23 Maj 2012 Powrót do góry

z USA to nie jest taki prosty temat.. lepiej załatwiać go w zimie gdy jest dużo czasu na składanie maszyny.. ja już jednak nic nie zamawiam. zmieniłem podejście i kupiłem nowy cylinder, nie kupuje więc nadwymiarowych tłoków..

jednak różnica w cenie pierścionków tam, a tutaj jest spora.. tylko z czasem właśnie gorzej.. no i kombinacji więcej jeśli chce się maksymalnie zaoszczędzić.. albo liczyć na fuksa..

w Holandii wychodzą chyba tyle samo co u nas w serwisie..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Grusiak




Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszków / Warszawa

PostWysłany: Sob 19:24, 23 Kwi 2016 Powrót do góry

Czołem!
Podpinam się do tematu. Po wymianie oleju zrobiłem trasę okolo 150 km. musiałem dolać około 100ml oleju. Olej MOTUL 10w40 5100. Nie odkręcałem manetki jak wariat cały czas 80-100 wyprzedzałem może ze 4 razy. Nie kopci nie widać nic poza czarnym tłumikiem czy ktoś jeszcze tak ma?? help


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Sob 22:16, 23 Kwi 2016 Powrót do góry

Pytanie czy sprawdzałeś na stopce bocznej(raczej tak się nie sprawdza) czy na centralnej i jakie było podłoże (równe czy lekko pochylone). Takie detale mają bardzo duży wpływ na odczyt poziomu oleju i mogą bez problemu dać różnicę 100ml nawet jeśli nic nie ubyło.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1531
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Nie 19:06, 24 Kwi 2016 Powrót do góry

Tylko VX Judama nie bierze oleju Very Happy u mnie przestał brać po płukance, jednak po drugiej znów zaczął. Kompresja jest w porządku więc uszczelniacze zaworowe się kłaniają


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Grusiak




Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszków / Warszawa

PostWysłany: Nie 20:29, 24 Kwi 2016 Powrót do góry

Sprawdzałem na centralnej już na zimnym silniku.. Wnioskuję że czeka mnie montaż kufrow aby wozić w nich olej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Nie 21:03, 24 Kwi 2016 Powrót do góry

Na zlocie jak widziałem to praktycznie wszyscy jeźdźcy mają kufry chociaż centralny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 21:19, 24 Kwi 2016 Powrót do góry

Grusiak napisał:
Sprawdzałem na centralnej już na zimnym silniku.. Wnioskuję że czeka mnie montaż kufrów aby wozić w nich olej Wink

Hej, spoko, ja przyjąłem, że do póki na wyprawę starczy bańka 4l nic nie robię. Wink No i w sumie to nie trzeba oleju zmieniać jak się często dolewa. Wink

A na poważnie - sprawdź go na dłuższej trasie. Druga sprawa - Dis dobrze prawi co do położenia motocykla. Ja malowałem w garażu na posadzce kredą znaki w miejscu, gdzie dotykały stopy centralki w czasie parkowania motocykla. Dopiero wtedy odczyt był w miarę porównywalny. Trzecia kwestia - a nie masz jakiegoś wycieku?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Nie 21:19, 24 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Grusiak




Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszków / Warszawa

PostWysłany: Pon 0:34, 25 Kwi 2016 Powrót do góry

Czyli baniaczek i w trasę Smile poziomicą sprawdzałem posadzkę jest rowniotko jak trzeba.. Sprawdzone wszystko silnik suchy od spodu okolice filtra też. Ewidentnie gdzieś pożera tylko w taki sposób że nawet czy to na zimnym czy na suchym dymka nie puści.. chytra maszyna.. Mam jeszcze pomysł z plukanka na przykład motula albo liquy moly i pokombinować może z gestoscia oleju ale czy jest sens?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1531
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Pon 12:13, 25 Kwi 2016 Powrót do góry

Ja stosowałem Liqy Moly i bylo ok


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin