FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 zużycie oleju a kompresja silnika Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
piotr 2
Gość






PostWysłany: Śro 21:27, 29 Lis 2006 Powrót do góry

WITAM wszystkich posiadaczy vx-sa. Jestem posiadaczem tego moto od 2 lat, Sprzęt sprawuje się bardzo dobrze, moje jedyne wątpliwości budzi zużycie oleju, około 0,6-0,8 litra na 1000km (w zależności od stylu jazdy), używam Castrol 15W40. Sprawdzałem kompresję silnika na 2 cylindrach wynosi 1,26 MPa, przy ostrym dodaniu gazu trochę dymi (jasny, szary kolor spalin). Czy te parametry są w normie?
..:maniek:..




Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaworzno

PostWysłany: Czw 12:17, 30 Lis 2006 Powrót do góry

witam. 0,6-0,8 litra oleju na 1kkm to troche duzo!
jesli sprezanie ma w normie(niepamietam ile w vx ma byc) to do wymiany masz juz pewnie uszczleniacze zaworowe
ps.moj vx ma przebiegu oryginalnego 106kkm i oleju spala jakies 0,2l/2kkm czyli srednio wychodzi 0,1l/1kkm i takie zyzycie uwazam za calkowicie normalne...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Iwansky




Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kobyłka

PostWysłany: Sob 0:37, 02 Gru 2006 Powrót do góry

Faktycznie trochę dużo. Ale mój VX przy ostrzejszym "odkręcaniu" też tyle palił, a pomimo to nie robiłem z tego problemu!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ewelina
Gość






PostWysłany: Nie 16:36, 03 Gru 2006 Powrót do góry

Witam
Rzeczywiście zużycie oleju jest zdecydowanie za duże i nie powinna ono przekraczac 0.3 litra na 1000 km. Pozd.
gumis




Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie

PostWysłany: Wto 11:17, 26 Gru 2006 Powrót do góry

To teraz was zdziwie!!!!!!!U mnie zuzycie oleju wynosilo 0,5 litra na 200 km!!!!!!!!!!!!to jest wynik a nie jakies ta 0,2 na 1000km.cisnienie mialem fatalne!!!!ale juz po krzyku!!Nowe pierscieni..uszczelniacze,lancuchy,gniazda zaworowe!teraz to jak z fabryki!!!!!pozdrawiam!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
marekZ




Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:23, 26 Gru 2006 Powrót do góry

Pyt. do Gumis, Ile kosztowała cię taka naprawa i gdzie ją robiłeś ?
Pozd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 18:09, 10 Lut 2007 Powrót do góry

vx to super maszyna
gumis




Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie

PostWysłany: Pią 15:26, 16 Lut 2007 Powrót do góry

Witam!!przepraszam ze tak pozno odpisuje.Koszty wymiany ;pierscienie tlokowe komplet (na jeden cylinder)160zł ,uszczelniacze zaworow 8zł szt,uszczelki pod cylinder (sztuka)55zł ,uszczelka pod glowice (sztuka)75zł ,łancuch rozrzadu (sztuka) 350zł(orginał suzuki 471zł szt!!!) Tak wiec sumujac wszystko: 1344zł (jak dobrze policzylem) Dodaje rowniez ze zaoszczedzilem na servisie bo wszystko robilem sam!!!Jesli ktos ma problemy lub chcialby zlecic robote ;chetnie sie podejme.Pozdrawiam wszystkich!!!P.S. Maszyna byla juz odpalana 4stycznia,jazde probna wykonalem i powiem szczerze ze roznica jest OGROMNA!!!! Poprawila sie kultura pracy silnika na wolnych obrotach jak rownierz zwawiej oddaje moc!Jest poprostu zajebiscie!!!!Moj nr tel. 501812343 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gumis




Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie

PostWysłany: Pią 15:28, 16 Lut 2007 Powrót do góry

Witam!!przepraszam ze tak pozno odpisuje.Koszty wymiany ;pierscienie tlokowe komplet (na jeden cylinder)160zł ,uszczelniacze zaworow 8zł szt,uszczelki pod cylinder (sztuka)55zł ,uszczelka pod glowice (sztuka)75zł ,łancuch rozrzadu (sztuka) 350zł(orginał suzuki 471zł szt!!!) Tak wiec sumujac wszystko: 1344zł (jak dobrze policzylem) Dodaje rowniez ze zaoszczedzilem na servisie bo wszystko robilem sam!!!Jesli ktos ma problemy lub chcialby zlecic robote ;chetnie sie podejme.Pozdrawiam wszystkich!!!P.S. Maszyna byla juz odpalana 4stycznia,jazde probna wykonalem i powiem szczerze ze roznica jest OGROMNA!!!! Poprawila sie kultura pracy silnika na wolnych obrotach jak rownierz zwawiej oddaje moc!Jest poprostu zajebiscie!!!!Moj nr tel. 501812343 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gumis




Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie

PostWysłany: Pią 15:29, 16 Lut 2007 Powrót do góry

Witam!!przepraszam ze tak pozno odpisuje.Koszty wymiany ;pierscienie tlokowe komplet (na jeden cylinder)160zł ,uszczelniacze zaworow 8zł szt,uszczelki pod cylinder (sztuka)55zł ,uszczelka pod glowice (sztuka)75zł ,łancuch rozrzadu (sztuka) 350zł(orginał suzuki 471zł szt!!!) Tak wiec sumujac wszystko: 1344zł (jak dobrze policzylem) Dodaje rowniez ze zaoszczedzilem na servisie bo wszystko robilem sam!!!Jesli ktos ma problemy lub chcialby zlecic robote ;chetnie sie podejme.Pozdrawiam wszystkich!!!P.S. Maszyna byla juz odpalana 4stycznia,jazde probna wykonalem i powiem szczerze ze roznica jest OGROMNA!!!! Poprawila sie kultura pracy silnika na wolnych obrotach jak rownierz zwawiej oddaje moc!Jest poprostu zajebiscie!!!!Moj nr tel. 501812343 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gumis




Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie

PostWysłany: Pią 15:29, 16 Lut 2007 Powrót do góry

Witam!!przepraszam ze tak pozno odpisuje.Koszty wymiany ;pierscienie tlokowe komplet (na jeden cylinder)160zł ,uszczelniacze zaworow 8zł szt,uszczelki pod cylinder (sztuka)55zł ,uszczelka pod glowice (sztuka)75zł ,łancuch rozrzadu (sztuka) 350zł(orginał suzuki 471zł szt!!!) Tak wiec sumujac wszystko: 1344zł (jak dobrze policzylem) Dodaje rowniez ze zaoszczedzilem na servisie bo wszystko robilem sam!!!Jesli ktos ma problemy lub chcialby zlecic robote ;chetnie sie podejme.Pozdrawiam wszystkich!!!P.S. Maszyna byla juz odpalana 4stycznia,jazde probna wykonalem i powiem szczerze ze roznica jest OGROMNA!!!! Poprawila sie kultura pracy silnika na wolnych obrotach jak rownierz zwawiej oddaje moc!Jest poprostu zajebiscie!!!!Moj nr tel. 501812343 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gumis




Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie

PostWysłany: Pią 15:30, 16 Lut 2007 Powrót do góry

Witam!!przepraszam ze tak pozno odpisuje.Koszty wymiany ;pierscienie tlokowe komplet (na jeden cylinder)160zł ,uszczelniacze zaworow 8zł szt,uszczelki pod cylinder (sztuka)55zł ,uszczelka pod glowice (sztuka)75zł ,łancuch rozrzadu (sztuka) 350zł(orginał suzuki 471zł szt!!!) Tak wiec sumujac wszystko: 1344zł (jak dobrze policzylem) Dodaje rowniez ze zaoszczedzilem na servisie bo wszystko robilem sam!!!Jesli ktos ma problemy lub chcialby zlecic robote ;chetnie sie podejme.Pozdrawiam wszystkich!!!P.S. Maszyna byla juz odpalana 4stycznia,jazde probna wykonalem i powiem szczerze ze roznica jest OGROMNA!!!! Poprawila sie kultura pracy silnika na wolnych obrotach jak rownierz zwawiej oddaje moc!Jest poprostu zajebiscie!!!!Moj nr tel. 501812343 Wink acha jeszcze jedno jezdze na oleju 10W40 motul.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 16:18, 16 Lut 2007 Powrót do góry

Pyt. do Gumis
Kompresja w moim moto wynosi 1,3 MPa. Jak oceniasz tą wartość ?
Czy wymiana pierścieni i uszczelniaczy, wystarczy aby zniwelować branie oleju (czy należy też wymienić tłoki ?)
Jak długo trwała taka naprawa ?
Pozd.
Gość







PostWysłany: Pią 16:19, 16 Lut 2007 Powrót do góry

Pyt. do Gumis
Kompresja w moim moto wynosi 1,3 MPa. Jak oceniasz tą wartość ?
Czy wymiana pierścieni i uszczelniaczy, wystarczy aby zniwelować branie oleju (czy należy też wymienić tłoki ?)
Jak długo trwała taka naprawa ?
Pozd.
Rafał




Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:08, 02 Mar 2007 Powrót do góry

książka serwisowa podaje standartową kompr.1300-1600mpa natomiast limit.wyn1100mpa(łańcuch rozrządu w larsonie koszt.180pln)pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin