FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 VX na winklach, czyli kto zamyka opony Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Miki




Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:30, 27 Maj 2006 Powrót do góry

No chłopaki jak to jest z tym naszym poczciwym Vx... da sie zamknać opony tym moto? Mi z przodu brakuje jakieś 2 cm a z tyłu 3. opony to BT45 . no i mam pytanie czy ja poprostu słabym kierowca jestem, czy tez tym moto wiecej sie nieda? ten kolos nie chce sam składac sie w zakret trzeba go na siłe wciskac ku ziemi Smile Słyszałem że mozna nieco poprawić sterownośc poprzez wypuszczenie przednich lag z połek wiecej niz podaje serwisówka.... prubował juz ktoś?

pozdr Miki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
.:Anioł Ciemności:.




Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:13, 28 Maj 2006 Powrót do góry

powiem brutalnie ... jestes słaby kierowca chyba RazzRazzRazz

Ja jezdziłem na razie na metzlerach zajebiscie zuzytych, tył centymetr do zamkniecia, przód duzo gorzej (respect dla ciebie tu) ze 3cm Smile ale sie da Smile

Teraz czekam na komplet własnie Bridgestonów bt45 i jestem pewnien ze na nich zamkne. Sprobuj znaleźć sobie winkiel który dobrze znasz i jedz coraz bardziej hardcorowo :]

POzdraiwam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
masacre




Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 23:53, 29 Maj 2006 Powrót do góry

to ja dopowiem ,że trzeba go wlaśnie siła wkladac w zakrety, ale jaka to frajda..... podniosłem na maksa tył i go uwardziłem. Jest o niebo lepiej w zakretach, wychodzi na to że zmienia się kąt widelca jak jest tyl wyżej.... różnica kolosalna jak dla mnie, wogole inna jazda,moto samo sie zaczyna skladac. a jutro wysuwam te lagi o 1 - 1.5 cm. zobaczymy co to da...... a jesli chodzi o bridgestony to mysle ze poprawisz wynik ,ale zeby zamknąć bedzie ciezko.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BOhu
Administrator



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola

PostWysłany: Śro 14:00, 31 Maj 2006 Powrót do góry

a to mnie zaintrygowaliscie....
wie ktos cos wiecej o tym wypuszczaniu lag?
faktycznie,ajkby mu srodek ciezkosci obnizyc przez obnizenie przedniej zawiechy?... kto wie,chyab tez sprobuje,tylko chcialbym,zeby ktos sie wypowiedzial,jesli to robil,pozdro i czekamy,a co do zmaykania,to jak jest dobry znany winkiel,mozna se pokusic,ja nie zamknalem,ale ze sam waze sporo,to nie mam problemu ze skladaniem naszego mastodonta,sorki za brak polskich czcionek,siedze na jakiejs durnej uczelnianej pracowni i tylko takie sa Wink
pozdro
shrequ


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BOhu
Administrator



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola

PostWysłany: Śro 14:02, 31 Maj 2006 Powrót do góry

jeszcze jedno:
masacre:jak go utwardziles?inne amory,czy cus?
pozdro
shrequ


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
.:Anioł Ciemności:.




Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:25, 31 Maj 2006 Powrót do góry

Ja tez mam tył na maksa do góry, ale nie utwardzony... nie narzekam na odchodzenie tyłu, ale na przodzie bardzo bym chetnie załozył progresywne sprezyny.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
masacre




Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 23:09, 31 Maj 2006 Powrót do góry

Mam tył na maxa go góry i utwardzony po to ,aby moto nie pracowalo za bardzo tylem, bo w zakrecie jak jest nierówny to buja tyłem. Jak dla mnie rewelka z tymi ustawieniami. ZAj...scie sie wchodzi w zakrety. Przyjemnosc , a nie NIEPEWNOŚĆ jaka była wcześniej. Bo powiem szczerze ,że tak niepewnie sie zachowywal wczesniej, lag jeszcze nie obnizylem ,ale zrobie to po zlocie bo nie mam czasu.
pozdrawiammm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Miki




Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:37, 01 Cze 2006 Powrót do góry

Własnie zrobiłem małą rundke, po tym jak kierujac sie pomysłem masacre utwardziłem tył, czyli wszystkie mozliwe nastawy na max.
Lagi przedniego zawieszenia wypuściłem 1,5cm nad półki i....... i jak dla mnie roznica zajebista. Terz to oponki napewno pozamykam Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
.:Anioł Ciemności:.




Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:32, 01 Cze 2006 Powrót do góry

Qrde kusicie tez zaraz coś zmajstruje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BOhu
Administrator



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola

PostWysłany: Czw 16:49, 13 Lip 2006 Powrót do góry

polecma ten zabieg, różnica jest znaczna i to na zdecydowaną korzyść,pokusiłem się o wypuszczenie lag o ponad 2 cm i naprawdę polecam wam ludzie takowe odkręcenie kilku śrubek, naprawdę,ciężko uwierzyć, inny motor!!!
pozdro
shreq


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
marjan
Gość






PostWysłany: Sob 10:02, 15 Lip 2006 Powrót do góry

.:Anioł Ciemności:. napisał:
Ja tez mam tył na maksa do góry, ale nie utwardzony... nie narzekam na odchodzenie tyłu, ale na przodzie bardzo bym chetnie załozył progresywne sprezyny.

Pozdro

Gdybyś chciał (albo ktokolwiek inny) NOWE sprężyny progresywne - mam takie do sprzedania. W komplecie niemiecka faktura zakupu.

Rozbierając zawieszenie w celu wymiany uszczelniaczy i założenia harmonijek na lagi (od Jawy pasują jak ulał) ze zdumieniem stwierdziłem, że mam już progresywne założone. A to, że tak słabo się prowadził to była wina dawno nie wymienianego oleju w lagach - przy okazji wysunąłem lagi tak jak jest w serwisówce zalecane dla "OTHER MODELS" czyli o 3mm i nie wiem która z tych operacji tak pomogła - ale jeździ się o wiele lepiej. Bo na zabieg wysuwania o 20mm nie namawiam nikogo, mimo szczerych zapewnień Shreqa, że jest lepiej. Jakoś mnie nie przekonał-bo tego jak rzuca na wzdłużnych nierównościach to nie mówi. ;]

Sprężyny, które mam do sprzedania kupiłem na ebay.de Aukcję na allegro wystawię za klika dni - teraz nie mam możliwości zrobienia im zdjęć.

Przepraszam za spam, mam nadzieję, że komuś się przydadzą.

PZDR
Miki




Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:36, 15 Lip 2006 Powrót do góry

marjan napisał:
.:Anioł Ciemności:. napisał:
Ja tez mam tył na maksa do góry, ale nie utwardzony... nie narzekam na odchodzenie tyłu, ale na przodzie bardzo bym chetnie załozył progresywne sprezyny.

Pozdro

Bo na zabieg wysuwania o 20mm nie namawiam nikogo, mimo szczerych zapewnień Shreqa, że jest lepiej. Jakoś mnie nie przekonał-bo tego jak rzuca na wzdłużnych nierównościach to nie mówi. ;]



PZDR


gdzie, kogo rzuca??? ja mam 1,5cm wypuszczone lagi i nic nierzuca....tzn nierzuca wiecej jak przy serwisowych nastawach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
marjan
Gość






PostWysłany: Sob 17:39, 15 Lip 2006 Powrót do góry

[quote="Miki]
gdzie, kogo rzuca??? ja mam 1,5cm wypuszczone lagi i nic nierzuca....tzn nierzuca wiecej jak przy serwisowych nastawach.[/quote]

Ale Shreqa może już rzucać - 20mm to nie 15mm.
Mówisz, że jestem miękka buła, że wysunąłem tyle ile serwisówka każe? Zobaczymy, może wysunę więcej jak się przyzwyczaję do innej charakterystyki zawieszenia po zmianie oleju.

PZDR
BOhu
Administrator



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola

PostWysłany: Pon 16:12, 17 Lip 2006 Powrót do góry

hmm,wiecie co,ja tego nawet nie zauważyłem,bo mało teraz jeżdżę z braku kasy,będzie mi to dane ocenić dopiero przy jeżdżeniu trochę dłużej,ale tak szczerze to nie zauważyłem,żeby tak "rzucało" jak piszeta powyżej...
pozdro
shrequ


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
masacre




Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 21:51, 24 Lip 2007 Powrót do góry

heh... właśnie niedawno na Alpejskich drogach w ALpach próbowałem pozamyka opony, ale albo strach nie pozwolił mi bardziej sprzęta pochylic..nie wiem. Lekko przytarłem podnóżkiem ,a opony zostało z tyłu około 1 cm do zamknięcia , przód 8 mm.

Z przodu mam METZELER MEZ4 , tył Bridgestone Battlax 45. Spisały się super. Tył zszedł 5 mm po 5000 km Smile

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin