FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 przeróbka pompki paliwowej. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
nitro




Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wlkp

PostWysłany: Nie 13:13, 11 Sty 2009 Powrót do góry

Witam!
Kiedys juz o tym pisałem. Wczoraj zamontowałem membranową elektryczną pompkę paliwową od jakiegoś ściga. Starą tą pod aku zostawiłem na wszelki wypadek, tylko odłączyłem podćiśnienie. Kranik zrobiłem przelotowy. Moja stara oryginalna pompa nie dawała coś rady i górny gaznik niekiedy przestawał pracować z powodu braku wachy. Muszę przyznać, że zajebista jest ta pompka membranowa, nie możliwości zalania gażnika , poprzez nadmierne ciśnienie paliwa, poniważ sama się dostosowuje i przerywa podawanie gdy ćiśnienie nadmiernie wzrośnie. gazniki są teraz odpowiednio zasliane w paliwo co ma szczególnie wpływ w moim przypadku , gdyż oddławiłem go (był zdławiony) . Polecam!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 16:01, 12 Sty 2009 Powrót do góry

No to pozytywnie. Ja na oryginał nie narzekam (na razie), chodź miałem problem z napełnieniem gaźników po ich rozbiórce - słaba wydajność na rozruszniku, a może się zapowietrzyła - dopiero jak wstrzyknąłem paliwo do układu strzykawką to było ok.

Przy elektrycznej nie będzie problemu po osuszeniu komór pływakowych. Wink

A czemu kranik przerobiłeś? W sumie pompka też blokuje pewnie przepływ paliwa (na postoju), ale zawsze dodatkowe odcięcie gdyby coś się stało.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
..:maniek:..




Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaworzno

PostWysłany: Wto 21:11, 13 Sty 2009 Powrót do góry

gsx1100g ma taka membranowa pompke, virago 535 tez ma taka pompke. ruskie webasto z zaporozca tez ma taka pompke Smile ale czy ja wiem czy jest to az na tyle lepsze od zwyklej podcisnieniowej? w sumie to to samo tylko pradu potrzebuje i dodatkowa komplikacje wprowadza - ale fakt - nie ma problemu z zalaniem gaznikow po zimie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 21:43, 13 Sty 2009 Powrót do góry

Tak właśnie w zaporożcu przy nagrzewnicy była zastosowana taka pompka. Jak paliwo było odcięte na gaźniku (był tam taki "gaźnik" z pływakiem to mebrana zostawała w takiej pozycji, że styki były rozwarte i cewka nie dostawała prądu. Te styki lubiły się wypalać...

Rozpisałem się - przypomniał mi się mój pierwszy samochodzik. Wink

W nawiązaniu do zasilania - czy koledzy orientują się jaką moc ma alternator VX? Jakoś nie mogę znaleźć tego.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
..:maniek:..




Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaworzno

PostWysłany: Śro 20:36, 14 Sty 2009 Powrót do góry

nie wiem ile ma VX ale srednio w motocyklach altki maja 200-300W..a po co ci to?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 10:59, 15 Sty 2009 Powrót do góry

A tak z ciekawości pytam, wydaje mi się, że gdzieś mi kiedyś migneło. a teraz nie mogę tego w manualach znaleźć.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
marjan




Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn

PostWysłany: Pon 13:55, 02 Lut 2009 Powrót do góry

[quote="nitro"]Witam!
Kiedys juz o tym pisałem. Wczoraj zamontowałem membranową elektryczną pompkę paliwową od jakiegoś ściga. Starą tą pod aku zostawiłem na wszelki wypadek, tylko odłączyłem podćiśnienie. Kranik zrobiłem przelotowy. Moja stara oryginalna pompa nie dawała coś rady i górny gaznik niekiedy przestawał pracować z powodu braku wachy. Muszę przyznać, że zajebista jest ta pompka membranowa, nie możliwości zalania gażnika , poprzez nadmierne ciśnienie paliwa, poniważ sama się dostosowuje i przerywa podawanie gdy ćiśnienie nadmiernie wzrośnie. gazniki są teraz odpowiednio zasliane w paliwo co ma szczególnie wpływ w moim przypadku , gdyż oddławiłem go (był zdławiony) . Polecam!!![/quote]

Gdzie dokładnie zainstalowałeś pompkę?
Możesz wkleić jakieś fotki jak to teraz wygląda założone na moto?
Zaślepiłeś dziurę po kraniku w boczki, czy po prostu poprowadziłeś przewody poza nim, a sam kranik pozostał na miejscu?
Widziałem parę razy zaślepione na czarno kolorowe VXy - żenada dla mnie straszna.

Jaką moc miał przedtem Twój VX.

O kurcze, same pytania wyszły.
No, tak jakoś chaotycznie napisałeś to i pytań wiele.

U mnie w motocyklu pojawił się problem po rozebraniu gaźników do dokładnego wyczyszczenie przed synchronizacją. Zaczęły puszczać zaworki iglicowe i dwa razy zalałem sobie silnik.
Stary sposób z motorynki - pchanie na biegu z wyjętą świecą zaadoptowałem. Po wykręceniu świec odpaliłem rozrusznik kilka razy.
Nowa świeca i zapalił momentalnie, strzelił sobie z rury przy hamowaniu silnikiem i dało radę. Ale 10minut w plecy, hehe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin