FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 wylewające się paliwo z gaznika Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
wluczykij85




Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie

PostWysłany: Śro 21:46, 22 Maj 2013 Powrót do góry

witam, dzis podczas odpalania motocykla nagle zauważyłem strumień paliwa wyciekający z gaźnika, z prawej strony (siedząc na motocyklu). paliwo wyrzucane jest podobną rólką jak przyłącz wężyka z baku. wygląda na to ze zawiesił się pływak- bo jeśli kranik zamykam to przestaje wypływać benzyna. panowie co to może być?? a jeśli to ten pływak to muszę wyjmować cały gaźnik czy da rade coś pokombinować od spodu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Śro 22:20, 22 Maj 2013 Powrót do góry

który gaźnik przedni? (w tym są króćce z prawej strony)
przewody są na wszystkich króćcach czy ten na którym wyrzuca jest bez przewodu bo wszystkie króćce powinny mieć jakieś przewody, pytanie o który dokładnie tobie chodzi (fotki wskazane).
W przednim z prawej strony jest doprowadzenie paliwa bliżej przodu a w tym samym gaźniku bliżej tyłu jest odpowietrzenie - przewód wychodzi na łączenie gaźnika z filtrem powietrza.
Jeśli chodzi o tylny gaźnik to jest doprowadzenie z pompy paliwa z tym że z lewej strony i wychodzi ono od góry na doprowadzenie paliwa do przedniego gaźnika.
Sprawdź wpierw mocowanie przewodów i czy są zaciski na nich.
Odpiszesz na którym gaźniku to będzie informacja jak robić i co.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 23:17, 22 Maj 2013 Powrót do góry

Popukaj w komorę pływakową przez drewienko z wyczuciem. Pływak może być ok, tyle że pod zaworek mógł się dostać jakiś paproch.

W takim wypadku pukanie może nie pomóc. Ale spróbuj i daj znać.

Pozdr,
Griba


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Śro 1:01, 29 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
wluczykij85




Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie

PostWysłany: Wto 21:51, 28 Maj 2013 Powrót do góry

kłopot był z tylnym gaźnikiem, wylewało sie paliwo króćcem z prawej strony (u mnie jest on bez żadnego wężyka). Stukałem pukałem i nie pomogło, zdjąłem dolną cześć gaznika poruszałem pływakiem, sprawdziłem czy blokuje przypływ paliwo- wszystko było ok to złożyłem i i problem znikną. oby sie to nie powtórzyło bo paliwo w cenie i szkoda na ziemie wylewać. dziękuje za cenne rady!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
slawek17m




Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sierpc

PostWysłany: Wto 12:04, 16 Cze 2015 Powrót do góry

Witam. Mam podobny problem i nie wiadomo o co chodzi. Po wyciągnięciu tylnego gaźnika, wymianie zaworków i czyszczeniu zaraz po zamontowaniu i po próbie uruchomienia, leje się paliwo. Już tak cztery razy i już nie mam pomysłu o co chodzi. Niby pływak w porządku a zaraz po skręceniu leje do filtra paliwo. Czy może ktoś miał taki problem ? Jak to rozwiązać ? Proszę o pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szuwar




Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konarzewo k/Poznania

PostWysłany: Wto 14:51, 16 Cze 2015 Powrót do góry

Do sławek17m - sprawdź czy masz wyregulowany poziom paliwa w komorze pływakowej i czy zaworek faktycznie odcina dopływ, czasem podejdzie jakiś paproch.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
slawek17m




Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sierpc

PostWysłany: Wto 15:36, 16 Cze 2015 Powrót do góry

Dziękuję za odpowiedź ale rzeczy o których mowa były sprawdzane wielokrotnie. Nie wiem co chodzi. Po prostu zalewa filtr i po paliwie. Poziom paliwa był też sprawdzany. No jakiś zaklety jest. Jakieś pomysły?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Wto 16:07, 16 Cze 2015 Powrót do góry

Walnięty kranik. Jak jest uszkodzony i przepuszcza to przez pompę przejdzie i leje do gaźnika i nawet zaworek niekoniecznie musi temu zaradzić. Sprawdź czy kranik nie puszcza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 19:38, 16 Cze 2015 Powrót do góry

Ale jak stoi z tylko odkręconym kranikiem, to nie leci. Dopiero przy próbie uruchomienia zaczynają się dziać cuda.
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Wto 23:46, 16 Cze 2015 Powrót do góry

Sprawdź czy nie masz przytkanego przewodu do przedniego gaźnika, jeśli tak to może za dużo paliwa iść na 1 gar i dlatego przelewa (to są jedynie przypuszczenia ale zawsze pomysł)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1531
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Pon 18:29, 24 Lut 2020 Powrót do góry

Próbowalem dzis uruchomic moto po sprawdzeniu zaworow, chcialem go nagrzac zeby zmierzyc kompresje. Krecilem, krecilem bez rezultatu. Świece suche, paliwo w gaźnikach a w pewnym momencie właśnie wywaliło paliwo przez przedni gaźnik. Jak go rozbierałem to pływak działał normalnie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Michu




Dołączył: 28 Lis 2019
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 22:17, 24 Lut 2020 Powrót do góry

Na myśl przychodzi iglica w zaworze iglicowym. Weź ją pod lupę, zobacz czy nie jest już wyrobiona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 0:50, 25 Lut 2020 Powrót do góry

góri napisał:
Próbowalem dzis uruchomic moto po sprawdzeniu zaworow, chcialem go nagrzac zeby zmierzyc kompresje. Krecilem, krecilem bez rezultatu. Świece suche, paliwo w gaźnikach a w pewnym momencie właśnie wywaliło paliwo przez przedni gaźnik. Jak go rozbierałem to pływak działał normalnie...

W jaki sposób Ci wywaliło to paliwo? Przez odpowietrzenie komory pływakowej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1531
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Wto 11:01, 25 Lut 2020 Powrót do góry

Wygląda tak jakby lało tym dolnym spustem, którym normalnie leje się po odkręceniu tej śruby na imbus


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 13:24, 25 Lut 2020 Powrót do góry

góri napisał:
Wygląda tak jakby lało tym dolnym spustem, którym normalnie leje się po odkręceniu tej śruby na imbus

Rozumiem, że sprawdizłeś i spust dokręcony jest?

Nie leje się przypadkiem po zewnętrznych ściankach komory pływakowej?

Góri, przypomnij jeszcze jakie były objawy awarii silnika? Może to faktycznie "tylko" zaworek iglicowy i silnik zalewał się paliwem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin