 |
|
 |
|
Autor |
Wiadomość |
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2620 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 11:01, 22 Lip 2008 |
 |
Dziękuję za wszystkie rady.
Prosiłbym jeszcze króciutki opis w jaki sposób zmienić półpanewki.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
gumis
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie
|
Wysłany:
Śro 13:07, 23 Lip 2008 |
 |
najlepiej jakbys wymontował przednie lagi, sciagnal uszczelniacze przeciw-pyłkowe i olejowe.Wtedy mozesz probowac wybic je poprzez wciskanie i wyciaganie lagi, jak nie da rady to musisz rozkrecic cały amortyzator ale do tego potrzebny jest specjalny klucz ktory stworzył i przedstawił na fotografi (jest na forum) Shregu.Pierwszy raz zawsze jest najgorszy... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2620 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Czw 10:18, 24 Lip 2008 |
 |
Ok, dziękuję za odpowiedź. Właśnie widzę, że w manual jest klucz specjalny. Zaraz podpytam kolegę Shregu - i spróbuje dorobić sobie taki kluczyk zanim wezmę się za rozbieranie.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2620 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 12:24, 25 Lip 2008 |
 |
Ok, wiem już jak wygląda ten klucz.
Jeszcze jedno - ta nakrętka 24 mm trafia w gniazdo, które jest na górze amortyzatora?
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
 |
|
 |
|