FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Wszystko na temat kufrów i stelaży KRAUSER K2 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3807
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 10:53, 21 Kwi 2017 Powrót do góry

TOMASZG napisał:

Potrzebuje rys / wymiaryY tej blachy pod zadupek na Kufry.


Kolega dokładnie pyta o mocowanie stelaży boczncyh krausera. Wiem, że część osób takowe posiada więc nawet dla potomnych fajnie byłoby zamieścić wymiary mocowania na forum.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
TOMASZG




Dołączył: 07 Maj 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Laziska

PostWysłany: Pią 11:28, 21 Kwi 2017 Powrót do góry

Panowie dziękuję za zaangażowanie.

W szczególności koledze Swietyss Smile

Który z dobroci serca Smile pomierzy / fotografuje i prześle dane Smile
Oczywiście gdyby ktoś potrzebował chętnie się podzielę ... już nie mogę się doczekać Smile

Teraz tylko muszę jeszcze pomalować centralny który jest w kolorze białym ... i nie pasuje zupełnie do niczego hehe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2316
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 55 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 11:46, 21 Kwi 2017 Powrót do góry

TOMASZG napisał:

Oczywiście gdyby ktoś potrzebował chętnie się podzielę ... już nie mogę się doczekać Smile

Tak jest - jak ogarniesz temat to zapodaj posta z informacjami. Admin


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marcinplnl




Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ijmuiden Holandia

PostWysłany: Wto 9:35, 26 Wrz 2017 Powrót do góry

Witam
Kupiłem Vx'a z kuframi KRAUSER K2 30l.
Niestety poprzedni właściciel je zdemontował po kupnie motocykla i nie miał pojęcia jak były poskładane.
Znalazłem już mocowania dystansów (jeden krótszy,jeszcze nie wiem który ale myśle że wyjdzie to w praniu). Zostały mi jednak dwie "rozpurki"/dystanse/ które nie mam pojęcia gdzie i do czego by mogły służyć...

Zamieszczam zdjęcie dla lepszego zobrazowania o co mi chodzi:
Image

Myślę że mocowania będą oryginalne,pewności nie mam.

Tu zdjęcie całego zestawu dołączonego do tych kufrów:
Image

Będę wdzięczny za porady gdzie mam umieścić te rozpórki/dystanse ?

Pozdrawiam
Marcin

Ps.Może mi ktoś powiedzieć dlaczego nie wyświetla zdjęć w poście - zrobiłem zgodnie z opisem na forum ?

griba napisał:

Poprawiłem Twój post tak, żeby zdjęcia się wyświetlały. Smile

Na stronie fotosik.pl klikasz prawym na swoim zdjęciu i wybierasz "Kopiuj adres obrazu". Następnie wstawiasz skopiowany adres między znaczniki [img] skopiowany adres [/img]. Trzeba pilnować składni!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcinplnl dnia Wto 16:18, 26 Wrz 2017, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
oligiusz




Dołączył: 29 Wrz 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 3:16, 06 Sie 2018 Powrót do góry

hmmmm, cały wątek prześledziłem.... he, he... z nadzieja dodać do końca i co? he he, nie ma rysunków, zdjeć, wymiarów... ok, kupiłem te kufry, strony krausera juz sa nieaktualne i nie da sie zakupić niestety tych stelaży... ok, sam zrobię nie wiem kiedy, pomierze i na pewno nie zapomnę tu zamieścić... Smile kufry sa fajne, ale gdybym wiedział, ze trzeba jeszcze cos dorobić i nie da sie tego kupic to b6m olał sprawę, ciagle da sie kupic hecko becker.... to zrobiłem blad... teraz bede sie męczył Sad dłuższych wypraw w tym roku nie planuje wiec za rok jak dożyje to dam te rysunki....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin