FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Przeróbki na przyszłość by DIS :) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Adrian27




Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:37, 26 Mar 2016 Powrót do góry

Ładnie Smile brawo!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Czw 17:07, 01 Gru 2016 Powrót do góry

Tak na przyszły sezon jak znajdę czas, przy podmianie silnika będą gdzieś założone lampy a ponieważ mam zamienny dyfer myślę o odwiecznym pomyśle jeźdźców na VXach tzn dłuższych przełożeniach przy czym tu przydałby się dyfer bodajże z vz1500 bo GSX1100G ma krótszy. Obudowa jest prawie we wszystkich suzi posiadających kardan taka sama więc należałoby zapewne zmienić jedynie bebechy. Jak znajdzie się kaska na kupno dyfra z VZ to na bank sprawdzę bo obliczając przełożenia można sensownie obniżyć kręcenie maszyny chociażby na ekspresówkach czy autostradach.
Wszystko zależy jednak od czasu i po drugie miejsca bo w nowym kolum nie będzie na chwilę obecną garażu, który będzie trzeba stopniowo postawić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
danielb26




Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubelskie, okolice Włodawy i Jeziora Białego

PostWysłany: Wto 8:47, 19 Cze 2018 Powrót do góry

Cytat:
Jedyne co będę musiał zrobić to podpiąć ze starego czujnika przewód ciśnienia oleju i przewód neutrala bo z niego korzysta odcięcie przy stopce.

Mógłbyś opisać dokładnie co i jak należy zrobić z tymi przewodami aby wszystko śmigało jak należy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Wto 14:34, 19 Cze 2018 Powrót do góry

Przewód od ciśnienia oleju jest "przyklejony" do starego czujnika. Dlatego trzeba go albo "oderwać" od starego czujnika albo przeciąc i połączyć z resztą przewodu. Odnośnie stopki już dokładnie nie pamiętam ale zerknę niedługo to powiem co i jak ale to też chyba była błachostka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin