FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 cześć z lubelskiego Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
elroj




Dołączył: 29 Wrz 2019
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poniatowa LOP

PostWysłany: Nie 12:32, 29 Wrz 2019 Powrót do góry

witam,mam na imie Michał,lat 36, zawsze podobał mi się vx i chciałbym go wreszcie zakupić, wpadł mi w oko pewien egzemplarz i chciałem wstawić tu fotki żebyscie koledzy oblukali czy warto ale adresu do ogłoszenia wkleić nie mogę a fotki z dysku wstawić nie umiem Sad moze ktos na poczatek podpowiedziec jak tu wstawić fotke


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez elroj dnia Nie 12:52, 29 Wrz 2019, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1531
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Nie 13:50, 29 Wrz 2019 Powrót do góry

Siema, szkoda że nie podjechałeś na spotkanie które było w tym roku. Byś mógł troche VXów obejrzeć Wink Jeśli chodzi o wstawianie materiałów to tutaj masz opisane: http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx-800-pogaduchy,29/wstawianie-materialow-na-forum,3637.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
elroj




Dołączył: 29 Wrz 2019
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poniatowa LOP

PostWysłany: Nie 15:45, 29 Wrz 2019 Powrót do góry

zrobiłem jak w opisie niestety musi chyba minąc 24 h od rejestracji i muszę wczesniej napisać 3 posty


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
elroj




Dołączył: 29 Wrz 2019
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poniatowa LOP

PostWysłany: Nie 15:46, 29 Wrz 2019 Powrót do góry

trzeci post Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pon 12:28, 30 Wrz 2019 Powrót do góry

elroj napisał:
trzeci post Very Happy


Jak nie możesz wstawić podeślij link do ogłoszenia na pw a ja go wstawię dla szerszego grona i przy okazji powiemy co i jak przynajmniej wizualnie.
Swoją drogą dziwi mnie brak możliwości wstawiania linka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 14:49, 30 Wrz 2019 Powrót do góry

Taki mi się komunikat wczoraj wyświetlał aby ograniczyć spam musi minąć 24h i muszę napisać min 3 posty, spróbuję wieczorem, jak się nie uda podeślę Ci na ow
elroj




Dołączył: 29 Wrz 2019
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poniatowa LOP

PostWysłany: Pon 20:58, 30 Wrz 2019 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

opis tlumaczony internetowo z niemieckiego gdyz tam stoi moto

Ez. 1997
Przebieg 28863 km

Maszyna należała do mojego niestety zmarłego ojca.
Ostatnia kontrola, którą mogę udowodnić na papierze, miała miejsce na 7665 km.
Ponieważ maszyna jest łatwa w utrzymaniu, mój ojciec zrobił wszystko oprócz wymiany opon. Jeśli chodzi o raport TÜV, dystans km można z grubsza zrozumieć.
Mój tata miał instrukcję naprawy. Jest to

Silnik się uruchamia, ma przyjemny dwucylindrowy dźwięk. Rower jest teoretycznie gotowy do jazdy i ma TÜV w tym miesiącu.

W ofercie znajduje się wysokiej jakości zestaw bagażowy od Hepco & Becker.
Obecnie montowane jest bardziej płaskie siedzenie. Oryginały są tam.

Rower jest w dobrym stanie technicznym, ale stoi już od 1,5 roku i należy go wyczyścić.
W związku z tym poleciłbym przegląd i na pewno nowy zestaw opon.

takze prosze kolegów o ocene


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez elroj dnia Pon 21:03, 30 Wrz 2019, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pon 23:08, 30 Wrz 2019 Powrót do góry

Poproś ich jeśli można o zdjęcie przodu w tym koła i zacisku i podobnie z tyłu. Sporo to powie o roczniku czy ok i czy coś było robione. Na pierwszy rzut oka ładny i ma gole oraz zestaw hepco&Becker a to duży plus. Przejrzę jeszcze zdjęcia jutro na kompie i opiszę więcej bo na telefonie i wolniej i mniej widać. Nie mniej pierwsze wrażenie bardzo dobre.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
elroj




Dołączył: 29 Wrz 2019
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poniatowa LOP

PostWysłany: Wto 8:11, 01 Paź 2019 Powrót do góry

napisalem do sprzedajacego od kiedy jego tata miał ten motocykl, kiedy był przeglad przy stanie licznika na niecałe 8 tys i czy przebieg to 28 tys czy 128 tys oto odpowiedz którą dostałem

Mój ojciec kupił VX około 2007, 2008. Kontrola musiała nastąpić rok lub dwa lata później. Obecnie jestem w biurze i nie mam tutaj dokumentów. Przebieg to zdecydowanie 28863, a nie 128863.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Wto 9:30, 01 Paź 2019 Powrót do góry

No to tak jak pisałem opis tego co widać:

- oryginalne obciążniki kierownicy +
- gmole silnika +
- mocniej wysunięte lagi w półkach niż wg. instrukcji - ktoś coś robił, możliwe że zmieniał uszczelniacze lub po prostu przez wsunięcie zmienił nieco geometrię w której w sumie łatwiej moto się prowadzi
-kierunki oryginalne +
- przewody hamulcowe w oplocie +
- ładnie zachowany czysty silnik i wydech bez widocznej korozji +
- zmienione lusterka z wyższymi ramionami = lepsza widoczność do tyłu
- wersja VS51B chyba że ktoś zmieniał błotnik z tyłu = silnik S502
- opony na bank zmieniane z oryginałów ale to też + bo oryginalne metzelery były twarde, na zdjęciach opony nie wyglądają źle, tylna nie jest jakoś bardzo wyraźnie kwadratowa choć trochę zużycia widać - do weryfikacji na miejscu (koszt nowych opon to od ok 500zł komplet choć na spokojnie dobrych marek to ok 800zł lub więcej zależy co się chce)
- wydechy z zewnątrz nie wiercone = oryginały bez modyfikacji no chyba że w środku ktoś przebił przegrody. W obu przypadkach brzmienie ładne i nie za głośne
- nie widzę przedniego zacisku więc nie powiem czy z tego rocznika
- zegary na bank powyżej '92 więc prawdopodobne na '97
- cyfry na liczniku w miarę równo = prawdopodobnie nie kręcony
- bardzo ładnie zachowane kontrolki z napisani bez wytarć podobnie przy stacyjce i przełącznikach co może potwierdzać przebieg
- klamki proste
Przebieg może dodatkowo potwierdzić wygląd tylnej tarczy jeśli oryginalna.
Ogólnie stan bardzo ładny i jak silnik chodzi jak wygląda to warto brać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
elroj




Dołączył: 29 Wrz 2019
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poniatowa LOP

PostWysłany: Wto 11:40, 01 Paź 2019 Powrót do góry

Dzięki za obszerne info, o co chodzi z tą wersją vs51b to dobrze czy nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Wto 11:42, 01 Paź 2019 Powrót do góry

VS51B jest standardem była jeszcze VS51A. Różnice są delikatne w silniku oraz w wyglądzie ale osoba nieświadoma nie uraczy ani jednego ani drugiego. Nie mniej warto porównać numery na ramie i silniku bo podpowie to czy coś było zmieniane czy nie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 15:34, 01 Paź 2019 Powrót do góry

Cześć Michał!

Oceniając po zdjęciach moto wydaje się zadbane! Ładna sztuka! Andrzej już wszystko napisał. Smile

Powodzenia w zakupach! Daj znać co z tego wyszło. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
elroj




Dołączył: 29 Wrz 2019
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poniatowa LOP

PostWysłany: Pon 9:48, 02 Gru 2019 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

witam raz jeszcze a wiec vx został zakupiony, trochę na wariata gdyż ogladal go dla mnie i zadatkował kolega mieszkający w niemczech a nieznajacy sie w ogóle na motocyklach, jechałem po niego 22 godz autobusem, z lubelskiego pod samą francję, ale warto było, przebieg 28 tys jest oryginalny, jest na to mnóstwo papierów a i widać po stanie, silnik pracuje cichutko nic nie puka nie stuka. Dis mowiles o zdjeciu zacisku przedniego to zrobilem. Jak widac to wersja 51a ciekawe jaką ma moc, w niemieckim briefie mam 44kw czyli 60 km, w sobote zalozylem stelaze które dostalem i przymierzylem kufry hepco beckera, na wiosne zmienię olej w silniku i kardanie, trzeba bedzie tez zrobic synchro, podpowiedzcie ustawiac zawory jak nic nie puka?
jaka jest różnica pomiędzy wersja a i b poza przedstawionym czopem na wale?
Czemu to forum takie senne?
Jest może jakiś harmonogram zlotów na przyszły rok? Może ktoś na zlocie pomoże ogarnąć synchro i zawory za dobrą wódkę
Starczy pytań lwg Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez elroj dnia Czw 19:14, 06 Lut 2020, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 21:39, 02 Gru 2019 Powrót do góry

Gratulacje! Niech Ci służy. Smile

Zawory koniecznie skontrolować. Brak stuków nie oznacza, że luzy zaworowe są ok. Prawdopodobnie przy tym przebiegu może tak być, że nic nie będzie z nimi do roboty, ale lepiej sprawdzić.

Widzisz ten wyciek, czy wnioskujesz po ilości spuszczonego płynu? Jeśli to drugie to zalać, jeździć, obserwować. BTW - uszczelniacze bym sobie raczej odpuścił. To dobre na awaryjne sytuacje w trasie.

Co do synchro, regulacji zaworów itd. itp - zajrzyj wpierw do działu "Zrób to sam". Jest tam wszystko opisane krok po kroku. No i oczywiście polecam lekturę książki serwisowej. Też ją tam znajdziesz.

Najważniejsza różnica między VS51A i VS51B to silniki - początek nr silnika S501 dla A i S502 dla B. Jak już wspomniałeś mają inny kąt między czopami wału. Z tego co można znaleźć w Internecie to na niezdławionych gaźnikach S501 rozwija maksymalnie 50 KM, S502 60 KM co raczej przy normalnej eksploatacji nie ma większego znaczenia. Jest kilka detali wizualnych, ale tutaj niech wypowie się Andrzej, który na ten temat wie chyba więcej niż projektanci VX'a. Wink

A forum śpi bo to taki czas, zima itd. A poza tym po prostu coraz mniej VX'ów jeździ po drogach, stąd też z każdym rokiem maleje liczba aktywnych użytkowników. Rolling Eyes

Trochę ruchu tutaj będzie na wiosnę, kiedy VX'y po zimowym śnie nie będą chciały odpalić, a potem druga fala nastąpi przed zlotem, gdy Andrzej otworzy listę z zapisami. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pon 21:43, 02 Gru 2019, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin