FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Help PRZEDNI CYLINDER NIE PRACUJE. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
zbychu




Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 23:01, 12 Cze 2011 Powrót do góry

Wracałem z traski i parę kilometrów przed chatą przestał palić przedni gar. Miałem ten problem dzień wcześniej ale wymieniłem świecę i wszystko było ok. a teraz to nie skutkuje. co to może być.??

dodam jeszcze, że po dokładnym obejrzeniu, zauważyłem gumowy wąż, fabrycznie zaślepiony (chyba jakaś odma) biegnie za chłodnicą z lewej strony, i jest odłączony ewidentnie z czegoś spadł. czy to może być przyczyna? Question Question


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbychu dnia Nie 23:04, 12 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 23:36, 12 Cze 2011 Powrót do góry

Witam!

Ten wężyk do do przedniego airboxa powinien zapewne iść. Chyba odprowadza wodę i inny syf. Sprawdź króciec przód airboxa, strona prawa.

Raczej nie powinno powodować to zupełnego braku pracy cylindra.

Sprawdź na początek czy jest iskra na tym niedziałającym cylindrze. Czyli wykręć świecę, załóż fajkę, przyłóż świecę do masy i zakręć rozrusznikiem. Drugą fajkę zdejmij, żeby nie odpalił na jednym cylindrze.

Druga sprawa to czy do gaźnika dochodzi paliwo. Odkręć trochę śrubkę na dole komory pływakowej i zobacz czy będzie kapać paliwo.

Jak wykonasz te proste testy to coś będziesz już wiedział.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zbychu




Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 0:12, 13 Cze 2011 Powrót do góry

iskra jest sprawdzałem wcześniej. A jest gdzieś zdjęcie z tą śrubeczką w gażniku Smile? bo mam wrażenie że to właśnie wina gaźnika ale jak narazie o gaźniku wiem niewiele Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
STEFAN




Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 553
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrągowo

PostWysłany: Pon 7:45, 13 Cze 2011 Powrót do góry

zbychu napisał:
iskra jest sprawdzałem wcześniej. A jest gdzieś zdjęcie z tą śrubeczką w gażniku Smile? bo mam wrażenie że to właśnie wina gaźnika ale jak narazie o gaźniku wiem niewiele Smile




Dwójką masz oznaczoną śrubkę ( którą należy zluzować ) a trójką króciec, z którego powinno polecieć paliwo.


[link widoczny dla zalogowanych]


Te czynności dobrze by było wykonać zaraz po tym jak pierwszy cylinder przestanie pracować.

A ten wężyk lecący za chłodnicą to może być przelewowy ze zbiorniczka wyrównawczego układu chłodzenia.

Jeśli tak jest jak piszesz i to byłby ten wąż to musi być na swoim miejscu , inaczej podłączony do zbiorniczka ( można go nazwać przelewowego ) , nie zaślepiony bo możesz być poparzony.




Pozdrawiam Stefan


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
david.1606




Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw 17:04, 23 Cze 2011 Powrót do góry

Hej miałem ten sam problem. i musiałem wracać 2 razy na tylni cylku muł totalny. wyczyściłem świece i zapalił od razu na przedni. do następnego dnia ,potem kulał już po odpaleniu. wymieniłem świece i śmiga bez problemu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ikis




Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: Śro 7:25, 14 Wrz 2011 Powrót do góry

No i tragedia na całego... był wczoraj rzeczoznawca dowyceny szkody. Porobił zdjęcia no to postanowiłem sobie odpalić wreszcie moto a tu zonk.
Pracuje tylko na pierwszy cylinder a z jednego z wężyków (tych wyprowadzonych na spód) cieknie paliwo! złamka totalna... cewka iskrę daje, podejżewam więc zawieszony, zatopiony pływak lub zawór iglicowy.
co dziwne pracując na 1 cylindrze moto ma "prawidłowe" obroty biegu jałowego. Macie jakieś pomysły co i jakiej kolejności sprawdzić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 10:10, 14 Wrz 2011 Powrót do góry

Witam!

Popukaj w komorę pływakową tylnego (z tego co cieknie) gaźnika.

Wyczyść świece na tym cylindrze, który nie odpala.

Sprawdź czy ssanie się na obu cylindrach otwiera.

Przy odpalaniu zobacz czy oba wydechy (kolanka przy głowicy) równo się nagrzewają.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
david.1606




Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 12:29, 14 Wrz 2011 Powrót do góry

Jak długo stał możesz jeszcze spuścić stare paliwo z komór gaźników .Griba ma racje jak popukasz w komorę gaźnika może puści ci pływak i przestanie się lać ,pływaki lubią się zawieszać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ikis




Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: Czw 16:29, 15 Wrz 2011 Powrót do góry

Na drugi dzień moto odpalił i pracował inaczej w sensie lepiej ale tylny cylinder zdecydowanie wolniej się nagrzewa. Jutro wymienię swiece z NGK na DENSO X24EPR-U9 i dam znać czy jest poprawa...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
STEFAN




Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 553
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrągowo

PostWysłany: Czw 20:24, 15 Wrz 2011 Powrót do góry

Ikis napisał:
Na drugi dzień moto odpalił i pracował inaczej w sensie lepiej ale tylny cylinder zdecydowanie wolniej się nagrzewa. Jutro wymienię swiece z NGK na DENSO X24EPR-U9 i dam znać czy jest poprawa...



Uważam , że nie wiele to zmieni i nie obędzie się bez rozebrania gaźników .

Sprawdzeniu linek ssania, zaworków iglicowych , pływaków , połączeń wężyków z gaźnikami, ustawieniem i regulacją gaźników oraz z synchronizacją .

Powodzenia i pozdrawiam Stefan


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin