FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 problem z prawym Baniakiem Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
SUZI VX800




Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:09, 21 Lip 2009 Powrót do góry

Witam wszystkich mam następujący problem ,na prawym baniaku z rury wydobywa się dziwny dźwięk jakby dmuchnięcia powietrza (takie pierdnięcia) wymieniłem świece kable fajki po regulacji zaworów i gaźników i jedno zaobserwowałem po ściągnięciu fajki prawej motor nie reaguje ale słychać przeskakującą iskrę a po ściągnięciu lewej fajki motor gaśnie ale podczas jazdy nie odczuwam straty mocy na 2 biegu prawie 90km/H jestem świeżym nabywcą Suzi i nie kumam o co chodzi dlatego kieruję prośbę do znawców którzy mają do czynienia z Suzi trochę dłużej i może mieli podobny problem proszę o pomoc z poważaniem Rafał


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Śro 7:44, 22 Lip 2009 Powrót do góry

po pierwsze to nie jest wysokoobrotowy ścigacz, żeby na cały zakres zegara wystarczało używać samych najniższych biegów.. (tyczy się to oczywiście jazdy 90 km/h na dwójce Wink)

z tego co opisujesz ewidentnie nie działa jeden cylinder. pewnie nie dostaje paliwa skoro iskra jest ok, a dźwięk jest głuchy jakby właśnie dmuchnięcia powietrza. do tego rura odchodząca od tego cylindra powinna być chłodna

być może w czasie jazdy załącza się jednak ten cylinder, choć raczej samego momentu załączenia się drugiego cylindra nie dałoby się przegapić podczas jazdy.. sprawdź czy po jeździe rura jest nadal chłodna i jeśli jest to lepiej nie jeździj na jednym garze..

prawa rura jest od przedniego cylindra i to on najczęściej ma niedostatek paliwa bo jest dalej od pompki.. na początek może spróbuj przed pierwszym odpaleniem dobrze naciągnąć linkę od ssania, bo często nierówno się wyciąga i jeden z garów może nie zajarzyć..

jeśli to nie wystarczy, dostarczenie paliwa do gaźnika opisywano tu chyba kilkakrotnie.. próbuj i relacjonuj Wink

to jest w ogóle Twoja pierwsza jazda? wcześniej nie jechałeś tym moto żeby poczuć różnicę 1/2 garów? a skąd wiesz o tych wszystkich regulacjach? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SUZI VX800




Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:15, 22 Lip 2009 Powrót do góry

witam o regulacjach wiem stąd że moto jest z mojej okolicy i mechanik tego motorku również poprzedni własciciel nawijał coś o tym że jak moto stało więcej niż 3,4 dni to podczas odpalania paliło prawą świece ale jeśli jeździł nią codziennie to nic się nie działo dopiero po zimie zaczął dmuchać w prawy gar postaram się jeszcze raz zrobić synchronizację gaźników ale u innego mechanika a jeśli chodzi o moc motorkiem jeździł mój kumpel który miał kiedyś VX i mówił mi że moc przyśpieszenie podczas jazdy jest jak najbardziej OK tylko na postoju przy obrotach rzędu 1200tysi dmucha w rurę . IVF dzięki za zainteresowanie moim problemem jeśli coś przyjdzie Ci do głowy to pisz może razem rozwiążemy ten problem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Śro 13:29, 22 Lip 2009 Powrót do góry

jeśli rzeczywiście palą 2 gary czyli obie rury są gorące, to pewnie chodzi tylko o nieszczelność układu wydechowego. sprawdź na łączach całego układu czy gdzieś nie wylatuje lewe powietrze (czymkolwiek, to i ręką byłoby czuć, że gdzieś dmucha)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SUZI VX800




Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:51, 22 Lip 2009 Powrót do góry

ale to ewidentnie wali w tłumik przy wylocie jakby nie spalał całej mieszanki a potem załon w róże ale nie strzał a takie dmuchnięcie nawet dzisiaj sprawdzałem kontakt z fajką i baniak delikatnie reaguje na styk z fajką jest wyczuwalne że coś tam spala ale dmucha na wolnych obrotach w rurę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Czw 8:43, 23 Lip 2009 Powrót do góry

no to dla mnie to zbyt czarna magia.. mogłem opisać jedynie to z czym sam się spotkałem, a mniej więcej pasowało do opisu objawów..

może faktycznie masz tylko źle wyregulowany skład mieszanki (za dużo powietrza?), a może to coś zgoła innego.. czas w końcu na innych w tym temacie Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ivf dnia Czw 8:43, 23 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3769
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 10:05, 23 Lip 2009 Powrót do góry

Dobrze by było by inni także wiedzieli co to może być bo ja niestety nie mam pojęcia. Za mało osób tu zagląda i pisze by pojawiło się wiele pomysłów. Życzę by udało się to wyeliminować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
beatles




Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:53, 23 Lip 2009 Powrót do góry

może ssanie jest źle wyregulowane, tyczy się to tez gaźników, jeśli dobrze rozumiem pojęcie "pierdnięć" Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BOhu
Administrator



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola

PostWysłany: Czw 22:50, 23 Lip 2009 Powrót do góry

Wiesz co, ja bym się pokusił jednak o regulację zaworów raz jeszcze, ale u naprawdę dobrego fachowca, potem ewentualnie zapłon, bo mówisz, że "delikatnie przeskakuje iskra" czy coś takiego. iskra ma być dobra, wtedy gar będzie ładnie spalał, do końca! Jeżeli miałbyś możliwość, fachman mógłby też sprawdzić, czy nie masz może uszkodzonej cewki lub modułu zapłonu, ja bym sprawdził te rzeczy, a potem ewentualnie regulacja gaźników,
Pozdro i powodzenia
Shrequ


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin