FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Zagadka z dolotem - proszę o szybkie info... Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2303
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 55 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 14:20, 27 Lip 2009 Powrót do góry

1) Dziś po zdjęciu dolotów - czyli gumowych kolanek - od filtrów powietrza zauważyłem, że każde z nich jest w połowie zaślepione, moje gaźniki to 45C00, motor niby oddławiony (w briefie było, że zdławiony, moje gaźniki jak rozbierałem mają na dyszach takie same oznaczenia jak 45C50, tłoczki mają pełny zakres ruchu), 170 km/h idzie spokojnie, jak jest u Was, czy ciąć te gumy do pełnego światła?

2) Jakie jest prawidłowe ustawienie kolanka przedniego filtra, w bok czy w dół?

Z góry dzięki za pomoc,
pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Pon 15:00, 27 Lip 2009 Powrót do góry

na szybkiego to nie przypominam sobie żebym miał w połowie zaślepione te kolanka, a raczej zauważyłbym to.. jednak 100% pewności oczywiście nie mam. przedni wlot miałem ustawiony na bok i tak też zostawiłem. moto idzie powyżej 180 km/h


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2303
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 55 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 10:39, 28 Lip 2009 Powrót do góry

Nie mógłby ktoś zobaczyć jak u niego jest?

Boczne kolanko można dostać jak się lekko odchyli owiewkę.

Pozdr,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Wto 12:20, 28 Lip 2009 Powrót do góry

chyba nikt nie jeździ.. albo ciągle jeżdżą i nie mają kiedy do kompa zajrzeć hehe

teraz pytasz o tylny airbox? ktoś tu kiedyś pisał, że wlot tylnego airboxa skierowany w przód powodował dławienie przy większej prędkości, należało skierować wlot do tyłu.

ostatnio sprawdzałem u siebie i wlot mam skierowany do przodu, ale jest on przecież chyba wystarczająco schowany za owiewką i nogą, żeby nie było z tego powodu żadnych problemów.. może kiedyś odwrócę i zobaczę różnicę..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
beatles




Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:56, 28 Lip 2009 Powrót do góry

Nie bardzo rozumiem, co znaczy do połowy zaślepione, zrób może jakieś zdjęcia co?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez beatles dnia Wto 13:03, 28 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2303
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 55 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 17:57, 28 Lip 2009 Powrót do góry

Aktualizacja tematu w nowym poście...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin