FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nie wiem Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
misiek




Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 0:11, 02 Maj 2013 Powrót do góry

Witam jeżdże moim vxem od wczoraj chodził pięknie a w zasadzie nadal chodzi ale gdy próbuje jechać to już inna sprawa niby biegi wchodzą puszczam sprzęgło a tu jakby był na luzie. Dałem sie nim przejechać wujkowi i już nim nie wrócił nie wiem jaka była przyczyna i co sie stało.

Jestem załamany.. Niemalże płacze Sad

Jak by ktoś wiedział co sie stało byłbym bardzo wdzięczny..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mcteusz




Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wysokie Mazowieckie

PostWysłany: Czw 7:10, 02 Maj 2013 Powrót do góry

Poczekaj aż nasi forumowi lekarze wrócą ze zlotu, to może coś poradzą... Bo teraz chwilowo na forum jest martwy sezon...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
misiek




Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 7:20, 02 Maj 2013 Powrót do góry

czekam z niepokojem.. Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ikis




Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: Czw 18:25, 02 Maj 2013 Powrót do góry

Luz na sprzęgle prawidłowy? na klamce i w silniku przy śrubie regulacyjnej? również tej pod pokrywą.

Pisz na gg 44570749, nie wierzę jakos że udało Ci się coś urwać chyba że podkusiło Cię palić gumę


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikis dnia Czw 18:30, 02 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 11:56, 04 Maj 2013 Powrót do góry

wydaje mi sie że sprzęgło jest ok może to jakiś wodzik w skrzyni czy coś?
misiek




Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 11:58, 04 Maj 2013 Powrót do góry

bo nieraz niby wejdzie jakiś bieg ale nie przenosi napędu na koło Sad

dzisiaj odpaliłem go na centralnej stopce i wchodzi tylko pierwszy i drugi bieg nieraz tylko pierwszy i jak wchodzą to ze zgrzytem poza tym po puszczeniu sprzęgła koło zaczyna się kręcić ale można je swobodnie zatrzymać a obroty silnika nie spadają.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misiek dnia Sob 15:16, 04 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
wiktor




Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kowale Pańskie

PostWysłany: Nie 13:34, 05 Maj 2013 Powrót do góry

Wyreguluj wstępnie sprzęgło


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
misiek




Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 14:25, 05 Maj 2013 Powrót do góry

sprzęgło było wyregulowane ale zwiększałem i zmniejszałem naciąg linki i ciągle to samo...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wiktor




Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kowale Pańskie

PostWysłany: Nie 15:05, 05 Maj 2013 Powrót do góry

na śrubie regulacyjnej przy silniku również ?
czynność ta opisane jest przez Stefana w dziale Zrób to sam na temat sprzęgła


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
misiek




Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 15:12, 05 Maj 2013 Powrót do góry

tak czytałem to i regulowałem zgodnie z tymi zaleceniami


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 18:49, 05 Maj 2013 Powrót do góry

Hej!

A czy sama dźwignia zmiany biegów ma zakres ruchu taki jak przed awarią?

Tzn. czy tyle samo można ją wcisnąć w dół i podnieść do góry oraz czy wyczuwasz luz?

Może sam mechanizm zmiany biegów poszedł. Sprawdź dźwigienkę od wajchy zmiany biegów, następnie jak nic nie znajdziesz to pozostaje spuścić olej i zdjąć prawą kapę silnika. Wtedy można by coś więcej powiedzieć.

Inna możliwość. Czy biegi wchodzą normalnie, a koło się nie obraca? Wtedy możliwa przyczyna to zmielone elementy przekładni głównej lub kardana, pęknięty wał kardana lub tylnej przekładni, ale nie wiem czy to możliwe, żeby coś takiego się stało. Być może coś z przekładnią główną.

Sprawdzaj i pisz co ustaliłeś.

Pozdr,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
misiek




Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 19:43, 05 Maj 2013 Powrót do góry

wydaje mi sie że normalnie ale jeździłem nim tylko dwa dni więc moge sie mylić

nieraz biegi są a nieraz niema jak przestają wchodzić wystarczy pokręcić kołem do tyłu z tym tez jest problem nagrałem filmik https://www.youtube.com/watch?v=fKMbnXtV2_M

jak bieg wejdzie to koło sie kręci ale wystarczy je przytrzymać i przestaje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misiek dnia Nie 19:55, 05 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 20:17, 05 Maj 2013 Powrót do góry

A zdejmij klapkę osłaniającą początek wału kardana wychodzący z silnika (przy tej gumie w harmonijkę) i zobacz czy tam się obraca wał jak kołem kręcisz.

Ogólnie odgłosy to lipa straszna. Z którego miejsca dobiegają?

Pozdr,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
misiek




Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 20:30, 05 Maj 2013 Powrót do góry

a olej nie wyleci?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 20:47, 05 Maj 2013 Powrót do góry

Ta klapka osłania tylko krzyżak i kardan przy silniku. Zobaczysz czy się kręci, gdy ruszasz kołem - będzie wiadomo, czy dyfer z tyłu się nie zmielił. Ale skoro kręcenie kołem wpływa na możliwość zmiany biegów to raczej nie to. Normalne jest, że biegów nie zmienisz, jak silnik się nie kręci - właśnie jak piszesz, czasem o jeden bieg w górę lub w dół od N da się wrzucić, żeby kolejne biegi wchodziły silnik musi się kręcić, a motocykl toczyć.

Pozdr,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin