FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 spadek mocy prycha i dławi się Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
robewa01




Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 184
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gdynia

PostWysłany: Sob 19:54, 16 Maj 2015 Powrót do góry

Cześć mnie się wydaje że z cewką się coś dzieje .Maiłem kiedyś w zetce podobne objawy ... Raz chodzi raz prycha itd...
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tyger




Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia

PostWysłany: Nie 14:26, 17 Maj 2015 Powrót do góry

Nie że przerywa tylko rozłancza na jakiś czas jeden gar i to się dzieje tylko przy dużych predkościach i jeździe z jednostajną predkością np. przy 120 km rozłancza gar odpuszczam manetkę motocykl zwalnia do np. 50 km ja gazuje i wszystko wraca do normy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Nie 16:52, 17 Maj 2015 Powrót do góry

Mi zapłon odcinała stopka przy wyższej prędkości dlatego śmigałem max do 150. przy wyższej prędkości drgania ciągłe powodowały opuszczenie stopki i odcinkę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tyger




Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia

PostWysłany: Nie 17:08, 17 Maj 2015 Powrót do góry

mi zapłonu nie odcina tylko jeden gar nie pracuje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 9:34, 18 Maj 2015 Powrót do góry

Na początek ogarnij ten przewód WN co pisałeś, że jest uszkodzony. Sprawdź fajki - czy mają prawidłową, taką samą rezystancję - zazwyczaj 5-25 kOhm. Sprawdź też podłączenie cewek na niskim napięciu, czy przewody w porządku itd.

W końcu tak jak Robewa sugeruje - warto przyjrzeć się samym cewką.

Takie przerywanie mogłoby też być skutkiem za małej ilości paliwa - np. przy dużym obciążeniu pompa nie daje rady i przedni cylinder odcina, jak zwolnisz to paliwo zaczyna dochodzić i jest ok. Do przemyślenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tyger




Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia

PostWysłany: Pon 14:26, 18 Maj 2015 Powrót do góry

Pompa raczej odpada bo to nie zawsze tak jestże za każdym razem gdy mu wstawie to nie pracuje jeden gar. Przeważnie robi się tak gdy motocykl dobrze się rozgrzeje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tyger




Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia

PostWysłany: Wto 16:25, 19 Maj 2015 Powrót do góry

tyger napisał:
Pompa raczej odpada bo to nie zawsze tak jestże za każdym razem gdy mu wstawie to nie pracuje jeden gar. Przeważnie robi się tak gdy motocykl dobrze się rozgrzeje.


A wiec tak z uwagi że miałem zapasową cewkę razem z fajką i przewodem to pozamieniałem w jeden dzień lewą stronę i na drugi dzień prawą stronę. Nic te zmiany nie pomogły. Po moich przemyśleniach i obserwacjach ( testach wynika że jak jadę z dużą prędkością i silnik z uwagi na mocny opór powietrza gdy jest wietrznie na dworze to przestaje działać któryś gar. Wydaje mi się że przedni. Może być to spowodowane tym że zbyt mało paliwa dostaje przy bardzo mocnym obciążeniu. Było tak jak wracałem z Częstochowy na autostradzie w bardzo wietrzny dzień i tak samo się dzieje teraz gdy na dworze trochę dmucha. Jak jeżdze spokojnie i motocykl jest nie obciążony to jest ok. Prawdopodobnie jak wcześniej miałem problem z zalewaniem gaźnika bo pompka nie trzymała i przepuszczał to mechanik zmniejszył dawkę paliwa która to przy delikatnej jeździe jest wystarczająca a przy dużych prędkościach i dosyć mocnym obciążeniem paliwa idzie do gaźnika zbyt mało. No chyba że gdzieś jest przetarty przewód podciśnieniowy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
skorat




Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 663
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ślask

PostWysłany: Wto 19:50, 19 Maj 2015 Powrót do góry

Chłopcy poprawcie mnie jeśli się mylę ale pamiętam, że podobne objawy jak opisuje kolega pojawiały się kiedy króciec dolotowy do filtrów powietrza był skierowany w złą stronę. Może taka drobnostka sprawi, że wszystko wróci do normy! Pozdrawiam, Tadek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tyger




Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia

PostWysłany: Wto 19:56, 19 Maj 2015 Powrót do góry

Ja mam dolot skierowany otworem do tyłu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tyger




Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia

PostWysłany: Wto 19:58, 19 Maj 2015 Powrót do góry

Zastanowiła mnie jeszcze jedna spraw przewód który wychodzi od tylnego filtra (jakiś taki spustowy od wody wisi sobie i dyndaa pod motocyklem i ma mały otworek. Tak ma być ???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 23:23, 19 Maj 2015 Powrót do góry

tyger napisał:
Zastanowiła mnie jeszcze jedna spraw przewód który wychodzi od tylnego filtra (jakiś taki spustowy od wody wisi sobie i dyndaa pod motocyklem i ma mały otworek. Tak ma być ???


Tak, dokładnie - jest tam korek z małą dziurką lub taka rozcięta rurka ze "zlepionymi" końcami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Wto 23:37, 19 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
tyger




Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia

PostWysłany: Śro 20:22, 20 Maj 2015 Powrót do góry

zastanawiam się czy te cuda nie dzieją się przez to że mam kranik nie od tego modelu co trzeba tz mam zwykły kranik nie podciśnieniowy i weżyk od podciśnienia mam zaślepiony. Może poprzez to zaślepienie podciśnienie nie jest taki co trzeba i pompa nie domaga. Albo sama pompa ma już dosyc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 0:30, 21 Maj 2015 Powrót do góry

Kranik gdyby miał za małą przepustowość mógłby dławić przepływ paliwa, ale to raczej nie jest możliwe.

Jak wężyk masz zaślepiony to nie ma to wpływu na zmianę podciśnienia w całym układzie i pracę pompy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 0:33, 21 Maj 2015 Powrót do góry

tyger napisał:
Pompa raczej odpada bo to nie zawsze tak jestże za każdym razem gdy mu wstawie to nie pracuje jeden gar. Przeważnie robi się tak gdy motocykl dobrze się rozgrzeje.

Jak sprawdzic ten przepływ ??
tyger




Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia

PostWysłany: Czw 0:35, 21 Maj 2015 Powrót do góry

griba napisał:
Na początek ogarnij ten przewód WN co pisałeś, że jest uszkodzony. Sprawdź fajki - czy mają prawidłową, taką samą rezystancję - zazwyczaj 5-25 kOhm. Sprawdź też podłączenie cewek na niskim napięciu, czy przewody w porządku itd.

W końcu tak jak Robewa sugeruje - warto przyjrzeć się samym cewką.

Takie przerywanie mogłoby też być skutkiem za małej ilości paliwa - np. przy dużym obciążeniu pompa nie daje rady i przedni cylinder odcina, jak zwolnisz to paliwo zaczyna dochodzić i jest ok. Do przemyślenia.


Jak sprawdzic przepływ paliwa przez pompę czy jest odpowiedni


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin