FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Trafny jeden z gazników Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Sławek




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

PostWysłany: Sob 16:00, 09 Lis 2013 Powrót do góry

Witam problem śie ponawia bez przerwy i wiekszych zmian był przerabiany pod tematem vx prycha również mój . Przy ssaniu ewidetnie prycha chodzi o gaznik od str chłodnicy sa to strzały w filtr pow. Dzis po synchro i sprawdzeniu fałszywego pow nie jest idealnie na wolnych chodzi ładnie bez wiekszych problemów i chałasliwych dzwieków ,podczas jazdy maszyna pow 5 tys przyspiesza mało plynnie tzn sa takie jak by spadki mocy ...np przy zatrzymaniu sie chodzi chodzi i po chwili walnie w filtr az moto przygasa robi tak równiez przy spuszczaniu gazu tez prycha i przy dotknieciu gazu samym przednim to strzały odrazy wystepuja??? synchro zrobione mieszanka ok co morze byc waszym zdaniem z góry dzieki. gazniki wiadomo czyszczone od a do z stan paliwa ok nie zalewa ani nic a jednak cos go jeszcze boli .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 16:07, 09 Lis 2013 Powrót do góry

A przebicie na przewodzie WN?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sławek




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

PostWysłany: Sob 18:42, 09 Lis 2013 Powrót do góry

Hm no tak iskra niby jest ok ale jako tako przebicie czy jest jeżeli jest to nie zauwazalne to jak to najszybciej sprawdzic jedyne co z elektryką robiłem to zaminiałem cewki ale nic to nie dało zadnych zmian


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 20:32, 09 Lis 2013 Powrót do góry

Jak zmieniałeś miejscami to raczej by wyszło na drugim cylindrze, gdyby to była wina cewki.

Fajki przy tej okazji też zamieniałeś miejscami? Fajka też potrafi bruździć jak ma przerwę w środku.

Jak jest przebicie to iskra będzie skakać gdzieś na masę w obrębie fajki czy też przy wyjściu cewki. Czasem wystarczy przewód skrócić, bo jest na końcu zaśniedziały i jeszcze raz nakręcić fajkę lub w cewkę wcisnąć.

A kompresję sprawdzałeś? Może upalony zawór itp. chodź wtedy cały czas by mulił.

Prychanie w gaźnik - z tego co pamiętam u siebie - to też za uboga mieszanka na biegu jałowym.

A jak pompa paliwa - daje paliwo? Może przedni za mało dostaję, bo membrana walnięta? I jak się nazbiera to chodzi, a jak wypali to prycha, bo dusi go?

To takie luźne pomysły. Gaźnika nie da rady pożyczyć?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pon 18:42, 11 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Sławek




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

PostWysłany: Sob 21:51, 09 Lis 2013 Powrót do góry

Kabel obciołem troche ale to od strony fajki nie przy cewce no i fajek nie zamieniałem no moze i bym miał te wszystkie rewolucje odbywaja sie pod obecnoscia disa Smile walczymy z tym ... a membrany jak rozbieralismy gazniki ok nie sa dziurawe ani nic nie widac zadnych uszkodzen gołym okiem a paliwko dotaje .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sławek




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

PostWysłany: Sob 21:57, 09 Lis 2013 Powrót do góry

kompresja co prawda nie była sprawdzona ... no ale on własnie muli cały czas czy na ssaniu czy bez czy ciepły czy zimny i wkreca sie gorzej jak ten z tyłu na obroty


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 23:22, 09 Lis 2013 Powrót do góry

Zamień fajki na test dla świętego spokoju.

Sprawdź też kompresję, może zawór jest wypalony i nic nie zdziałasz.

Jedno jeszcze, czy przy rozruchu cylindry nagrzewają się równo?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Sob 23:23, 09 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Sławek




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

PostWysłany: Nie 10:22, 10 Lis 2013 Powrót do góry

Grzac grzeja sie równo mniej wiecej jak zaskoczy na oba a co do kompresji to jedynie w tyg.moze jakos sprawdze u jakiegos mechanika a czy to był by zawór czy moze byc wtedy tez kilka innych rzeczy jak by była słaba na tym cylindrze akurat ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Nie 14:25, 10 Lis 2013 Powrót do góry

Z moich spostrzeżeń to:

- prycha przy krótkich i szybkich dodaniach gazu
- przy dłuższym utrzymaniu gazu na stałym poziomi pracuje ok ale jak się puści i schodzi to czasem potrafi strzelić w gaźnik - nie zawsze
- silnik - wydech chodzi o wiele głośniej od mojego a wszystkie przegrody są co mnie dość mocno zdziwiło. Wiem, że bardziej przelotowe filtry dają głośniejszą pracę silnika lecz sam ich nie wyciągałem - Sławek mówił że oba wyczyścił.

Co do odpalania to ciężko było powiedzieć po regulacjach bo silnik był ciepły. Zaworu nie sprawdzałem bo nie mam miernika ciśnienia. Same zawory nie hałasują jest tam cisza jak należy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sławek




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

PostWysłany: Nie 17:46, 10 Lis 2013 Powrót do góry

Panowie mianowicie kompresji zegar wskazał na oby dwóch po 12b na maxa czyli to prawdo podobnie odpada :/swiece wykrecone zimny silni i manetka do konca brak pomysłów juz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 19:34, 10 Lis 2013 Powrót do góry

O co chodzi z filtrami bardziej przelotowymi?

Dis napisał, że takie są?

Za luźny filtr to za dużo powietrza, a za mało paliwa.

Dla testu zmienić na fabryczny wkład lub przytkać np. szmatą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pon 18:42, 11 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Sławek




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

PostWysłany: Nie 20:13, 10 Lis 2013 Powrót do góry

przelot w filtrach jest taki sam dwie dziury sa drożne a luzne one nie sa czysciłem je powietrzem i wygladaja mi na dobre to znaczy zatkac szmatą dolot do filtra ten pod tymi boczkami z Przodu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 20:31, 10 Lis 2013 Powrót do góry

Czy to są standardowe wkłady?

Luźne w sensie dające więcej powietrza niz seryjny filtr.

Kompensacja (wąż) jest ok? Nr dysz zgadzają się?

Zaślep pod klapką gumowe kolanko w połowie i zobacz czy coś się zmieni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Nie 20:38, 10 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 20:36, 10 Lis 2013 Powrót do góry

A dysza jałowego dobrze wyczyszczona? Miałem na tylnym tak, że dopiero jak ją wykręciłem to było widać brud zmniejszający światło. Objawy podobne do opisanych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pon 1:47, 11 Lis 2013 Powrót do góry

Griba wszelkie dysze czyste, co do powietrza kompensacja jest ok.

Tu zastanawiają mnie gaźniki 45C60 - z której one są wersji. W słabszych mogą być do połowy zaślepione wloty do filtrów w standardzie a w pełni odetkane mogą podawać za dużo powietrza.
Konsultacje prowadzę też z Wieńkiem (wiadomo skąd) i on twierdzi że jak strzela w filtr powietrza to za dużo powietrza jest podawanego. I tu nasuwa się pytanie właśnie o dolot bo filtry oba są takie same choć z jednej strony denko (to nieprzelotowe) mają plastikowe (wcześniej z takimi się nie spotkałem zawsze było metalowe denko). Sławek zrobi testa z do połowy przytkanymi kolankami wlotowymi i zobaczymy co wyjdzie. Może faktycznie za dużo powietrza dostaje przez to i dlatego muli i ... jest głośniejszy od mojego mimo nieprzerabianych wydechów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin