FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 UWAGA WSZYSCY!!! : DIABELSKA "USTERKA" VX800 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Janusz




Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hamburg

PostWysłany: Pon 22:00, 04 Maj 2009 Powrót do góry

Czolem Panowie!

Chcialbym Wam wszystkim naswietlic gigantyczny problem, ktory moze powstac na skutek idiotyzmu (moj wlasny).

Zaczelo sie wszystko na start sezonu w tym roku. Moja VX zimuje w moim biurze (tak, aby byc blizej z moja kochanka, trzymam ja przy sobie- biuro na parterze z wjazdem do ogrodu).
Skrupulatnie sporzadzona lista, servis, dodatkowe pierdolniki etc. zostala wcielona w zycie. Do tego programu nalezaly takie rzeczy jak wymiana plynu hamulcowego, Stahlflex+Sinter, olej wymienic wszedzie, filtry powietrza nowe, nowe swiece, dodatkowe mocowania do Navi itd.

Zimowanie motocykla odbylo sie bez zadnych "orgii" typu zalewanie cylindrow olejem, oproznianie gaznikow etc. bo przeciez zimuje moja VX w temperaturze pokojowej.

Wszystko wykonane, cacy usw.

Pierwsza jazda.

Motocykl idzie 120 kmh i na tym koniec. Pelny gaz, zachowuje sie jakby brakowalo paliwa. Przerywa, czkawka, szarpie.

Co jest?

Jasne, uklad paliwowy musi byc. Gazniki zatkane, iglice zuzyte, falszywe powietrze, kranik paliwa.
Przerobilem caly program, nic jest lepiej. Gazniki zdemontowane, do czyszczenia ultradzwiekami, pompa paliwa wypobowana na wydajnosc, caly kram jest nienaganny.

Co powiecie ? Uklad zaplonowy? Nic- iskra we wlasciwym momencie jak piorun, inny Box do sterowania zaplonem- NIC. Moze DOHC sie w magiczny sposob przestawil?
Nie, moze woda w paliwie albo benzyna od ruskich? NIC!
W tym momencie uplynelo 2 tygodnie na probach, niepowodzeniach i nerwach.

Bylem BARDZO bliski oddac te japonskie cudo do warsztatu, niech oni to usuna! Po prostu zakonczyl sie moj zasob idei, co jeszcze moze w tym
motocyklu srac? Do uzupelnienia, musze dodac, ze nie jestem motocyklowym nowicjuszem. Mialem do tej pory parenascie MZ, Jawa, GPZ, Seven-Fifty, CB, BMW, Harley, Yamahas.
Wszystko robilem "wlasnymi rekami", zadnych idiotyzmow typu NIE DZIALA, CO TERAZ? Mimo tego, czuje sie na koncu kiszki.

Wtedy bylsnela mi idea mojego S.p. Ojca- nie tracic rownowagi, spokojnie systematycznie badac zjawisko:

Przewodni (ostatni) pomysl: Ktos musial miec z VX podobny problem? Wzialem pod lupe wszyskie znane na swiecie forums od VX'a. Kupa roboty, mase materialu, wiele cennych rad i wskazowek- szukam czegos na temat. W Waszym forum rowniez niepowodzenie, moze przeoczylem. Prawie na samym koncu, znalazlem cos: Niemcy pisza, na dodatek nie wprost, ale przy innej okazji: CHWYT TYLNEGO FILTRA POWIETRZA MUSI WSKAZYWAC DO TYLU!

Zamontowalem chwyt tylniego filtra powietrza DO PRZODU! Co sie dzieje??? : Na skutek wiatru od jazdy, mieszanka tylnego cylindra zostaje zubozona- cylinder nie moze poprawnie pracowac!
Mie sie wydawalo, ze tak bedzie lepiej... Po zmianie, cala szatanska usterka jak reka odjal!

Jezeli ktos z Was ma ochote na experyment, prosze bardzo- cztery srubki od tylnego filtra odkrecis, i o 180 St. przekrecic go! Przezyjecie 7 cud Swiata!

Mam nadzieje ze moja niewprawna polszczyzna nikomu nie bedzie dokuczac,
pozdrowienia, Janusz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Wto 11:43, 05 Maj 2009 Powrót do góry

dobrze więc, że o tym przestrzegasz. rzeczywiście serwisówka wskazuje na ustawienie wlotu tyłem, ciekawy jestem jak zamontowałem ten filtr u siebie.. podejrzewam jednak, że dobrze bo zrobiłem w weekend około 1k km bez problemów.. lepiej jednak sprawdzę Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3801
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 21:59, 05 Maj 2009 Powrót do góry

Mała rzecz a cieszy Smile Dobry sposób na zblokowanie osiągów jeśli kogoś ponoszą emocje przy większych prędkościach. Mnie niestety też teraz czeka zabawa bo nie gada mi na tylny gar ale zobaczę co to może być i jak będą problemy będę pisał w innych tematach.

Gratuluję wytrwałości przy poszukiwaniu co to może być!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kedzi0r




Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 12:13, 06 Maj 2009 Powrót do góry

witam wszystkich
juz od dłuższego czasu obserwuje forum i wielokrotnie bardzo mi sie przydały rady z forum jak i z prywatnych rozmów GG min z MankiemVX (pozdrawiam).
wracająć do tematu ja miałem podobną przypadłość z tym że u mnie przedni gar nie chciał gadać, okazało sie ze podczas zakładania baku przycisnąłem jedem z przewodów paliwowych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin