FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 vx 800 na vx942ccm Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
david.1606




Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw 7:41, 20 Sty 2011 Powrót do góry

http://www.youtube.com/user/superturbocompound#p/u/5/qDL-L62kKeU

http://www.youtube.com/watch?v=Qj4jCsTjACk

http://www.youtube.com/watch?v=qhij3mttJk8

http://www.youtube.com/watch?v=HL0vpASvWRc&NR=1


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez david.1606 dnia Czw 7:42, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
BOhu
Administrator



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola

PostWysłany: Sob 20:12, 22 Sty 2011 Powrót do góry

Gość z Malezji, mailowałem z nim już w zeszłym roku w marcu, teraz też piszę, może podeśle jakieś szczegóły, wiem, że tłoki miał Wiseco, bodajże od DR-Z, a jak obniżył grubość uszczelki pod głowicą, kompresja skoczyła ze 110psi do 300psi Smile co zamierzał obniżyć do 200psi Smile
pozdrawiam
Shrequ


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pon 0:34, 24 Sty 2011 Powrót do góry

Komprecha 300psi to masakryczna wartość i nie sądzę by standardowe korbowody to długo wytrzymały. Wartość 200psi to już bliżej normy która dla VX wynosi 130-160psi. 200 powinno wytrzymać.
Himit na forum intruza pisałeś iż myślisz o wykonaniu takiej przeróbki!!

W sumie wyżyłować silnik to łatwo (zwłaszcza jeśli chodzi o górę) lecz trzeba też zadbać o dół a to już cięższa sprawa. Najlepiej to mieć sprawnego VXa który przecież też może mieć np faktory pro i zmienione wydechy. Ciutke mocy więcej może by było ale silnik nie stracił by na trwałości.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BOhu
Administrator



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola

PostWysłany: Pią 20:29, 25 Mar 2011 Powrót do góry

dis napisał:
...to mieć sprawnego VXa który przecież też może mieć np faktory pro i zmienione wydechy...


dis - a cóż to te faktory pro, kolego? bo zaintrygowałeś mnie Smile

shrequ


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
david.1606




Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 20:34, 25 Mar 2011 Powrót do góry

A nie lepiej Kupic silniczek z 14tki ? (intruza 1400) mocy wiele nie ma więcej ale Moment Very HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pią 22:22, 25 Mar 2011 Powrót do góry

Przepraszam shrequ zapędziłem się nie chodziło mi o faktory pro tylko o dynojeta czyli zestaw zmodyfikowany do gaźnika.
Silnik od 14tki ma chyba tylko 7KM więcej lecz moment obrotowy ma powalający. Problem tylko w tym że trzeba by kombinować z mocowaniem bo jest inne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 9:37, 26 Mar 2011 Powrót do góry

Trzeba by było przerabiać ramę i kto wie co jeszcze żeby wsadzić silnik z 14 do Vxa
david.1606




Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 14:16, 26 Mar 2011 Powrót do góry

Widziałem już VX z 14tka jest na zdjęciu na vx800.de Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin