FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Co to jest starter plunger Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Lukaas




Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:51, 12 Mar 2013 Powrót do góry

Witam!

Poproszę Szanownych Kolegów o wyjaśnienie czemu służy ustrojstwo o nazwie "starter plunger" na każdym z gaźników (wyczytałem to w serwisówce).
Czy ma to służyć "pomocy" w odpalaniu po dłuższym postoju?

Osobiście mam z tym problem. Jaka jest najlepsza metoda by nie kręcić rozrusznikiem do "upadłego akumulatora", a uruchomić motor po dłuższym postoju?

Czy to "coś" nie służy napompowaniu gaźników?

Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 15:16, 12 Mar 2013 Powrót do góry

Hej!

Jak sądzę jest to opis dotyczący tłoczka mechanizmu ssania, który znajduje się w gaźniku.

Kiedy uruchamiasz ssanie (wajcha lewa manetka), wysuwasz w gaźnikach tłoczki, które otwierają dodatkowy kanał wzbogacający mieszankę paliwowo-powietrzną zasysaną przez silnik przy rozruchu.

Nie ma pompki do uzupełnienia paliwa w komorach pływakowych gaźnika.

Rozwiązaniem jest wstrzyknięcie paliwa strzykawką w przewód odpowietrzający komorę pływakową gaźnika - np. do tylnego łatwo dojść.

W innym wypadku pozostaje montaż elektrycznej pompy paliwa Wink.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Wto 15:17, 12 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Lukaas




Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:26, 12 Mar 2013 Powrót do góry

Witam!

Dzięki za wyjaśnienie, BTW ten wężyk odpowietrzający tylnego cylindra to ten co sobie dynda w okolicach stopki centralnej, tak?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 21:31, 12 Mar 2013 Powrót do góry

Cylindry nie mają czegoś takiego jak odpowietrzenie.

Koło stopki centralnej masz wyprowadzone odpowietrzenie baku, akumulatora i przelew ze zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego oraz odpływ skroplin z tylnego airbox'a.

Odpowietrzenie komór pływkowych gaźników to krótkie rurki wyprowadzone w górę z każdego gaźnika. Są widoczne po zdjęciu baku.

Pozdrowienia,
Griba


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Wto 21:35, 12 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Lukaas




Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:27, 13 Mar 2013 Powrót do góry

Jasne, chodziło mi o komorę pływakową.

Dzięki za wyczerpujące wyjaśnienie. (Nie ma to jak merytoryczne forum).

Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 11:49, 13 Mar 2013 Powrót do góry

> Dzięki za wyczerpujące wyjaśnienie. (Nie ma to jak merytoryczne forum).

Staramy się Wink.

Pozdrowienia,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin